مدیریت مشتریان در دایرکت اینستاگرام راحت‌تر شد

رسانه کلیک – فیسبوک با اضافه کردن API به دایرکت اینستاگرام، مدیریت مشتریان در دایرکت را راحت‌تر کرده است. برندها می‌توانند دایرکت را به سیستم مدیریت ارتباط با مشتری خود متصل کنند یا پاسخ‌های خودکاری برای برخی از سوالات ساده در نظر بگیرند.

فیس بوک پشتیبانی برای اینستاگرام را به API مسنجر خود اضافه می‌کند. این به برندها و کسب‌وکارهای مختلف اجازه می دهد تا از طریق برنامه های شخص ثالث پیام های اینستاگرام را مدیریت کنند. همچنین برای اولین بار می‌توانند تکرارهای خدمات مشتری مستقیم را با درخواست ها یا سوالات متداولی که از طریق اینستاگرام دریافت می‌کنند متصل کنند.

برندها از سال 2016 می‌توانند در مسنجر فیس‌بوک به راحتی به سوالات مشتریان خود پاسخ دهند. با توجه به اینکه فیس بوک در حال شبیه کردن ویژگی‌های پیام‌رسان‌های خود است، منطقی به نظر می‌رسد که بخواهد عملکردهای مسنجر را به دایرکت نیز اضافه کند. 

با استفاده از API، برندها می توانند پیام های مربوط به جنبه های مختلف اینستاگرام مانند فروشگاه ها و استوری ها را در یک جا مدیریت کنند. آنها همچنین می توانند اینستاگرام را در سیستم های مدیریت ارتباط با مشتری خود ادغام کنند. به عنوان مثال به آنها این امکان داده خواهد شد تا سابقه سفارش مشتری را در کنار پیام های دریافت شده از مشتری مشاهده کنند. شرکت فیس بوک اعلام کرده است که این API شامل پاسخ‌های خودکار برای سوالات ساده است. 

منبع engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.