تغییر طراحی صفحه اصلی اینستاگرام و اضافه شدن بخش‌های ویژه ریلز و خرید

رسانه کلیک – اینستاگرام بخش‌های ویژه ریلز و خرید را به صفحه اصلی خود اضافه کرده است و بعد از مدت‌ها، تغییر بزرگی در طراحی خود ایجاد کرده تا مخاطبان بیشتری در این بخش ها جذب کند.

اینستاگرام در حال طراحی مجدد صفحه اصلی خود است تا تاکید بیشتری روی بخش‌های ریلز و خرید داشته باشد. در طراحی جدید این شبکه اجتماعی، جایگاه‌های ثابتی برای بخش‌های ریلز و خرید در نوار پایین صفحه تعبیه شده است. 

این شرکت از ماه سپتامبر (حدود 2 ماه پیش) تبلیغ سه تغییر جدید در صفحه اصلی خود را آغاز کرد؛ اما این به روزرسانی اولین باری است که اینستاگرام به طور رسمی صفحه اصلی خود را بعد از مدت طولانی تغییر داده است. در این آپدیت، دکمه میان‌بر ریلز به جای دکمه ایجاد پست جدید و دکمه میان‌بر خرید، به جای تب activity قرار می‌گیرد. دکمه های activity و ریلز نیز به گوشه بالا سمت راست صفحه (در کنار دکمه دایرکت) منتقل شده‌اند. 

مدیر اینستاگرام در یک پست وبلاگ گفت که این تغییر نشان دهنده افزایش و رشد محتوای ویدیویی کوتاه و افزایش خرید در طی همه گیری ویروس کرونا است. (اتفاقا خرید و ریلز که رقیب تیک تاک است، از نظر استراتژیک برای آینده فیس بوک نیز مهم هستند.) این تغییر در ابتدا ممکن است برای برخی از کاربران این شبکه اجتماعی ناخوشایند باشد. 

منبع engadget

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.