آیا کلاهبرداری تترلند حقیقت دارد؟

این روزها که تمایل مردم به خرید و فروش و سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال به شدت بالا رفته است و تب و تاب آن در میان مردم بسیار بالاست، شاید شما نیز به فکر خرید و فروش تتر از صرافی های مختلف بیفتید.

آیا کلاهبرداری تترلند حقیقت دارد؟

اما مثل همیشه هر حوزه ای که پرطرفدار شود و در میان مردم سروصدایی به پا کند، چشم کلاهبرداران و سودجویان را باز کرده تا راه های جدید و متنوع تقلب و کلاهبرداری از مردم را به سرعت راه بیابند.

آیا در خرید و فروش تتر به ریال هم امکان کلاهبرداری وجود دارد؟

در مورد خرید و فروش تتر و به طور کلی ارزهای دیجیتال نیز به همین صورت است، به طوری که پس از آن که افراد زیادی در این بازار به سودهای کلان دست یافتند و رشد جهشی و ناگهانی ارزهای دیجیتال مختلف باعث شد تا بسیاری از مردم به سمت خرید ارزهای دیجیتال مختلف از جمله خرید تتر روی بیاورند، کلاهبرداران پا به عرصه ارزهای دیجیتال نیز گذاشتند و شروع به اخاذی و دزدی از راه‌های مختلف کردند.

اما در این میان خبرهایی هم از کلاهبرداری سایت نام آشنا و معتبر تترلند نیز به گوش می رسید! با توجه به این که این سایت قدمت زیادی داشته و افراد زیادی با این صرافی معروف به تجارت ارزهای دیجیتال مشغول هستند، ما را بر آن داشت تا این مسئله را به طور دقیق بررسی کنیم و صحت و سقم این مسئله را جویا شویم.

در مورد شایعه‌هایی که در مورد سایت تترلند به گوش می‌رسد، قضیه به‌این گونه است که فرد یا افرادی با ساخت دامنه‌ها و اکانت‌های تلگرامی بسیار شبیه به سایت تترلند از ناآگاهی و غفلت افراد تازه وارد یا بی توجه سواستفاده کرده و پول‌های کلانی را به جیب می‌زنند.

به دامنه سایت تترلند دقت کنید

دامنه اصلی سایت تترلند https://tetherland.net/ است. ولی افراد مختلف با ثبت دامنه‌هایی بسیار شبیه به دامنه اصلی سایت تترلند افراد را دچار اشتباه کرده و از این موضوع سواستفاده می‌کنند. هنگام خرید و فروش تتر از صرافی تتر حتما به آدرس سایت دقت کنید تا دچار مشکلات احتمالی نشوید.

موضوع دیگری که کاربران را در این مورد به اشتباه انداخته است، آیدی‌های تلگرام فیک و شبیه به آیدی اصلی و اکانت‌های تایید شده از سوی مجموعه تترلند است. آیدی‌های مجموعه، در قسمت‌های مختلف سایت به چشم می‌خورد و شامل آیدی TetherLand_Contact@ برای پشتیبانی است. افراد می‌توانند به صورت 24 ساعته به این آیدی پیام داده و از پشتیبانی این سایت بهره‌مند شوند.

اما آیدی دیگری در تلگرام که از سوی این مجموعه معرفی شده است، TetherLand_assistant@ بوده که با هدف پشتیبانی فنی معرفی شده است.

غیر از این دو آیدی، ما آیدی تایید شده دیگری در سایت یا شبکه‌های اجتماعی تترلند ندیدیم و با توجه به بررسی شایعه‌ای که در مورد کلاهبرداری این مجموعه مطرح بود، متوجه شدیم بیشتر افراد با آیدی‌های جعلی و شبیه به آیدی‌های معرفی شده تراکنش‌هایی انجام داده‌اند که باعث بروز مشکل و سرقت از آن‌ها شده است.

نکته مهم: از صرافی‌های مطمئن خرید کنید تا در دام کلاهبرداری نیفتید

در نهایت تنها توصیه مفید و نتیجه‌گیری که می‌توان از این مقاله داشت این است که دنیای کریپتوکارنسی و یا ارزهای دیجیتال دنیای بسیار جذابی است و می‌تواند درآمدهای بسیار زیادی برای شما به ارمغان بیاورد اما همان طور که احتمالا میدانید خاصیت این گونه پول‌های دیجیتالی این است که قابلیت پیگیری زیادی ندارند و در صورت دزدی از شما و یا هک شدن اطلاعاتتان، می‌توان گفت که باید با سرمایه خود خداحافظی کنید.

توصیه اکید ما به شما این است که تنها از سایت‌های معتبر و شناخته شده مثل تترلند (البته به آدرس سایت حتما توجه کنید) اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال خود کنید، به هر شخصی اعتماد نکنید و حتما به آدرس‌های اعلام شده از سمت صرافی‌ها و سایت‌ها توجه کنید تا مشکلی برای سرمایه شما به وجود نیاید.

ارسال نظر