افزایش ممبر تلگرام: خرید ممبر فیک و واقعی تلگرام

ممبر فیک تلگرام یا اعضا فیک تلگرام به اعضایی گفته میشود که به صورت اسمی داخل کانال یا گروه تلگرام هستند. ما در این مقاله به بررسی ممبر فیک تلگرام و ممبر گروه به گروه تلگرام میپردازیم.

افزایش ممبر تلگرام: خرید ممبر فیک و واقعی تلگرام

ولی در عمل فقط اسمی از آنها هست. و هیچگونه فعالیتی اعم از بازدید یا ویو نشر ویا شیر share نداشته. و فقط و فقط وجود اسمی دارند یا به عبارتی دیگر کلمه fake هستند.

فیک در زبان انگلیسی نیز به معنای جعلی و تقلبی بودن است. اعضای فیک یا عضو فکر یا ممبر فیک اعضای غیر واقعی یک کانال یا گروه گفته میشود. که بطور کلی این اعضا و افزایش ان نقش مهمی در افزایش کیفیت و اعتبار کانال دارد.

تلگرام

تلگرام Telegram یکی از سرویس های پیام رسان ابری است. که بر بستر فضای ابری برای سیسستم عامل های اندروید ای او اس مک بوک و ویندوز ارائه شده. که در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخور دار است. لازم به ذکر است که تلگرام علاوه بر متن باز بودن از سرعت بالایی برخوردار است.

ممبر تلگرام

ممبر تلگرام یا Telegram member به اعضای فعال تلگرام گفته میشود. که در این شبکه اجتماعی فعالیت میکنند هرچند در این بین اعضا فیک نیز دیده میشوند.

خرید ممبر فیک تلگرام

امروزه خرید اعضای فیک یا ممبر فیک تلگرام به بستری سود ساز برای فعالین این حوضه تبدیل شده .که کانال ها و یا گروه ها با خرید این اعضا کانال یا گروه خود را معتبر تر جلوه داده. تا زمینه ای مناسب برای فعالیت خود داشته باشند. یکی از بهترین سایت های ممبر فیک تلگرام ، سین ممبر است.

ممبر فیک تلگرام بدون ریزش

اعضای تلگرام به دو صورت هستند. دسته اول اعضا فعال یا ممبر فعال که به صورت اکتیو ممبرشناخته میشوند که دارای ارزش بالایی هستند. و همان اعضای فعال تلگرام در داخل شبکه هستند و فعالیت میکنند. و برای خرید یا فروش همین اعضا هزینه های بالاتری دریافت میشود. اما دسته دوم اعضایی هستند که دارای حالت روح هستند. و چون هیپگونه فعالیتی در شبکه ندارند یا بدون ریزش هستند از قیمت پایینتری برخوردار هستند

خرید 100 ممبر فیک تلگرام

امروزه همانطورکه در ادامه مطالب بالا گفتیم خرید و فروش های زیادی در تلگرام بر روی اعضای فیک انجام میشود. که که ممکن است بنا به تعداد آن مبالغ مختلفی ممکن است. با جملاتی با خرید 100 ممبر فیک تلگرام مواجه شیم

ممبر فیک تلگرام ارزان

همانطور که گفته شد اعضای تلگرام به دو صورت میباشد .که یکی ممبر به صورت اعضای فعال میباشد. که به مراتب هزینه بالاتری دارد و دسته دوم که اعضا فیک تلگرام هستند. که با عنوان ممبر فیک تلگرام ارزان شناخته میشوند .که خب با توجه به فیک بودن یا نمادین بودن این اعضا قیمت ان هم پایین تر خواهد بود

ممبر فیک تلگرام رایگان برای اندروید

با توجه به دو دستگی در سیستم عامل های تلفن همراه .این موضوع پیش آمده که اعضا فیک تلگرام بر کدام بستر شکل بگیرد. با توجه به سیستم حفاظتی سیستم عامل ایفون یا همان ای او اس .این بستر در ایفون ها این ممبر گیری و برنامه ممبر گیری به صورت حرفه ای به سمت سیستم عامل اندروید انتقال پیدا کرده است.

ممبر فیک تلگرام بدون برنامه

با چندگانگی سیستم عامل های تلفن های همراه و همچنین سیستم عامل های رایانه ها بحث ممبر فیک تلگرام نیز به چند بخش تبدیل شده که یک بخش از آن به صورت تبادل اعضای فیک کانال یا گروه به صورت خرید و سپس انتقال آن به یک کانال خاص می باشد

که این خود نیز به دو صورت ثبت سفارش از طریق اینترنت و ثبت سفارش از طریق برنامه میباشد نوع دیگر ممبر فیک تلگرام به صورت مبادله اعضا به اعضای کانال یا گروهی در تلگرام است که نیازمند شخص ثالث است که در ادامه به این مبحث خواهیم پرداخت.

در این میان باید افزود که اعضا فیک یا ممبر ها فیک به دو صورت ممبرهای روح یا ممبرهای حالت روح باشند فیک می‌باشند در صورتیکه ممبرها از نوع حالت روح باشند.

این ممبرها واقعی اما به صورت مخفیانه به کانال یا گروهی اضافه می‌شوند که احتمال ریزش این اعضا بسیار زیاد است که معمولاً از طریق نسخه های غیر اصلی تلگرام با توجه به متن باز بودن تلگرام و قابل کپی بودن این بستر بر روی بستر دیگر رخ می دهند اما در حالت مجازی یا ممبر با شماره مجازی تمامی اعضا غیر واقعی بوده و ثابت هستند

خرید ممبر گروه به گروه

در نوع دیگری از ممبر گیری یا به اصطلاح دریافت اعضای کانال یا اعضا گیری برای یک کانال یا یک گروه گزینه تبادل اعضا یا همان خرید ممبر گروه به گروه پای کار می‌آید که به این صورت است که شخصی وظیفه دارد طبق خواسته شخص اول و مورد نیاز بودن اعضای آن اعضایی را از کانال یا گروهی با همان محتوای کانال اول از کانال دوم به‌کانال اول انتقال دهد که این میتواند به صورت اعضای فیک نیز باشد.

به این صورت که وقتی شما محتوایی به عنوان مثال بورسی را در کانال خود انتشار می‌دهید نیازمند اعضای هستید که آنها نیز در این زمینه اطلاعات کافی داشته باشند و به این موضوع نیز علاقه مند باشند از شما نیازمند این هستیم که این اعضا را از کانال یا گروه های مشابه دریافت کنید تا با توجه به هزینه بر بودن این کار ارزش آن نیز بالا بیاید. برای خرید ممبر گروه به گروه بی شک گزینه اول ما سایت سین ممبر میباشد.

پنل اد گروه به گروه

با توجه به توضیحات بالا و گسترش شبکه های مجازی و ورود افراد متخصص در این زمینه این قسمت از اعضا گیری که به صورت اعضای واقعی هستند.

نیز پنل های خاصی را در اینترنت اپلیکیشن ها و یا سایر بستر ها ساخته تا راه ارتباطی ساده تری با مشتری خود داشته باشند این بستر ها اعضا فیک نیز به فروش میرسانند.

ممبر واقعی تلگرام : خرید ممبر واقعی تلگرام

در مطالب بالا گفته شد که ممبر ها به دو صورت واقعی و فیک هستند از اعضای بودند که هیچ فعالیت خاصی در کانال نداشته و صرفاً

برای اعتبار کانال یا گروه به ان اضافه میشوند اما ممبر های واقعی یا اعضای واقعی کانال اعضایی هستند که با پست ها تعامل برقرار کرده و درصورت داشتن محتوای مناسب و ایجاد حس امنیت در این محتوا ها باعث افزایش درامد و رسیدن به هدف ما میشوند

ممبر های واقعی کانال در اصل اعضای فعال در این بستر هستند.

خرید ممبر گروه به گروه تلگرام رایگان

شاید شما در حال جستجو در شبکه های مجازی به رایگان بودن خرید ممبر برخورده باشید اما ما باید در این جا اشاره کرد که این اعضا فیک یا دروغین بوده و اعضای فعال هیچگاه به صورت رایگان به شما تعلق نخواهد گرفت.

تعلق گرفتن اعضای رایگان یا ممبره رایگان برای تلگرام فقط در صورتی ممکن است که از طرف ارسال کننده برای جذب مشتری های اولیه باشد.

ربات ادد گروه به گروه

با توجه به امکانات جذاب و متنوعی که تلگرام در بستر خود دارد در صورتی که به علم برنامه نویسی مسلط باشید می توانید با خرید سرور بر روی این بستر با استفاده از دسته های دیگر در تلگرام ربات مخصوص خود را ایجاد کرده و از این طریق به افزایش اعضای خود با قیمت پایین تر کمک کنید. بر خلاف ممبر فیک تلگرام، ممبر گروه به گروه تلگرام کاملا اعضای واقعی هستند.

خرید ممبر گروه تلگرام ارزان

باتوجه به رقابتی بودن بازار در همه جای دنیا خرید و فروش ممبر هم مستثنی از اینکه قائله نیست و هر چه قیمت تمام شده اعضا پایین‌تر باشد فروشند نیز با مشتری های بسیاری روبرو خواهد شد.

ارسال نظر