اقامتی آسان در چهارگوشه ایران با میهمان شو

گاهی اوقات پیدا کردن محلی برای اقامت در شهرهای شمالی کشور که معمولا میزبان گردشگران زیادی هستند، دشوار بوده و باعث می‌شود نتوانید از سفر خود آن طور که باید لذت ببرید. میهمان شو این مشکل را حل کرده و سختی‌های مقدمات سفر را از میان برداشته است.

اقامتی آسان در چهارگوشه ایران با میهمان شو

آب‌وهوای دلپذیر، طراوت و نشاط جنگل و آرامش موج‌های دریا، شمال را به یکی از مقاصد محبوب گردشگری کشورمان ایران کرده است. شاید شما هم از فشار کار و زندگی خسته شده‌اید و قصد دارید با گردش در شهرهای شمالی کشور چند روزی را به تفریح و استراحت پرداخته و خستگی را از تن خود بیرون کنید. اگر می‌خواهید با سه شهر توریستی شمال آشنا شده و همچنین درباره پلتفرم کاربردی میهمان شو اطلاعات بیشتری کسب کنید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

بندر انزلی؛ دروازه جنوبی دریای کاسپین

بندر انزلی یکی از شهرهای مهم ایران از نظر تجاری است. این شهر که بزرگترین بندر ساحل جنوبی دریای خزر به شمار می‌رود مبدا و مقصد بسیاری از کالاهایی است که به کشورهای مجاور دریای خزر صادر شده و یا از آنها وارد می‌شود. علاوه بر جنبه تجاری آن، به دلیل وجود بناهای قدیمی و معماری خاص ساختمان‌ها، طبیعت زیبا و از همه مهم‌تر تالاب معروف انزلی مقصد بسیاری از گردشگرانی است که به شمال سفر می‌کنند. با توجه به اینکه ماهیت این شهر بیشتر اقتصادی است، یافتن ویلا و سوئیت به راحتی دیگر شهرهای شمال نیست.

اگر قصد اجاره ویلا در بندرانزلی را داشتید حتما به وبسایت میهمان شو سر بزنید. میهمان شو محیط واسطی است که مسافران و میهمانان را به میزبانان و اجاره دهندگان مکان‌های اقامتی وصل می‌کند. در میهمان شو شما می‌توانید به سادگی مقصد سفر، تاریخ اقامت و تعداد نفراتتان را وارد کرده تا میهمان شو تمامی اقامتگاه‌های آن شهر را به شما نشان دهد. سپس شما می‌توانید با توجه به شرایط خود یکی از این اقامتگاه‌ها را انتخاب کرده و آن را رزرو کنید.

پرواز بر فراز دریای خزر در محمودآباد

یکی دیگر از شهرهای توریستی شمال، محمودآباد است. محمودآباد به دلیل واقع شدن در قسمت شرقی دریای خزر بیشتر مقصد مسافرانی است که از شرق کشور به شمال سفر می‌کنند. همچنین این شهر از طریق جاده آمل - محمودآباد به جاده هراز متصل می‌شود و به همین دلیل بسیاری از اهالی تهران محمودآباد را به عنوان مقصد خود در سفر به شمال انتخاب می‌کنند.

محمودآباد با داشتن فرودگاهی که در آن پروازهای تفریحی انجام می‌شود جاذبه گردشگری متفاوتی نسبت به دیگر شهرهای شمال دارد. اگر دوست دارید که با هواپیمای دونفره بر فراز ساحل دریای خزر پرواز کنید و از دیدن کوه‌های سرسبز و دریا به طور همزمان لذت ببرید سفر به محمودآباد را به هیچ وجه از دست ندهید.

راستی برای اجاره ویلا محمودآباد میهمان شو قطعا کارتان را راحت‌تر خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی میهمان شو این است که به شما اجازه می‌دهد نظرات کاربرانی که قبلا از آن اقامتگاه استفاده کردند را ببینید. با این قابلیت شما اطلاعات بیشتری نسبت به اقامتگاهی که قصد رزرو آن را دارید به دست خواهید آورد. اگر هم از میهمان شو قامتگاهی اجاره کردید حتما نظر خود را بنویسید تا میهمانان بعدی با شناخت بهتری آنجا را اجاره کنند.

جایی که کوه و دریا به هم می‌رسند

رامسر یکی از زیباترین شهرهای شمال است. در اوایل قرن چهارده خورشیدی رامسر به شهری مدرن، با امکانات و زیبا تبدیل شد. پیوند کوه‌های جنگلی و دریا دلیل اصلی زیبایی این شهر است. اگرچه صعود به این کوه‌های جنگلی کار ساده‌ای نیست اما وجود تله کابین کار را راحت می‌کند.

رامسر یکی از شهرهایی است که در تمام سال میزبان گردشگران بسیاری است و به همین دلیل یافتن اقامتگاه در این شهر اصلا کار ساده‌ای نیست و گاهی اوقات به دلیل پر بودن اقامتگاه‌ها مسافران مجبور می‌شوند در خودروی خود و یا چادر بخوابند. با استفاده از میهمان شو شما می‌توانید از مدت‌ها قبل برای سفر خود برنامه‌ریزی کرده و برای رزرو ویلا رامسر اقدام کنید.

اگر خود شما مکانی دارید که فکر می‌کنید برای اقامت مسافران مناسب است می‌توانید در میهمان شو ثبت نام کرده و درآمد کسب کنید. همچنین می‌توانید نظرات میزبانان قبلی در مورد یک مهمان را خوانده و در صورت تمایل درخواست آن مهمان را برای اقامت قبول نکنید.

سعی کردیم شما را با سه شهر دیدنی شمال که مقاصد گردشگری جذابی هستند آشنا کنیم. مهم‌تر از آن، یک پلتفرم کاربردی و مفید را به شما معرفی کردیم که در سفر قطعا کار شما را ساده‌تر خواهد کرد. میهمان شو وبسایتی است که میزبانان و مالکان اقامتگاه‌های توریستی را به میهمانان وصل کرده و کار مسافران برای پیدا کردن محل اقامت و میزبانان برای اجاره دادن اقامتگاه خود را راحت‌تر کرده است.

میهمان شو دارای نماد اعتماد الکترونیک است که با توجه به آن می‌توانید با خیالی راحت از این وبسایت استفاده کرده و هیچ نگرانی نداشته باشید. برای دیدن بسیاری از قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگر میهمان شو حتما به وبسایت آن سر بزنید.

ارسال نظر