پیشنهادات تراپنر برای اقامت در هتل های شیراز

سفر به شهر شیراز نیاز به هیچ دلیل و برهانی ندارد. این شهر پر از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی است.

پیشنهادات تراپنر برای اقامت در هتل های شیراز

اگر عاشق طبیعت‌گردی هستید می‌توانید در آن دسته از هتل های شیراز که در غرب شیراز قرار دارند اقامت داشته باشید تا بتوانید از دریاچه مهارلو، کویر سفید، بند بهمن و ... بازدید نمایید. اگر هم برای بازدید از اماکن تاریخی و ادبی به شهر شیراز سفر می‌کنید با اقامت در مرکز شیراز می‌توانید از ارگ کریم خان، مسجد نصیر الملک، دروازه قرآن، آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی و ... بازدید نمایید. در ادامه قصد داریم تا بهترین هتل ‌های شیراز را به شما معرفی نماییم.

اقامت در مرتفع‌ترین هتل شیراز

هتل چمران شیراز با سی طبقه مرتفع‌ترین هتل شهر شیراز می‌باشد که در سال 1389 تأسیس شده است. اتاق‌های هتل چمران شیراز تنها در سه دسته اتاق‌های یک تخته، دوتخته و سوئیت‌های دو نفره قرار می‌گیرند. واحدهای اقامتی این هتل اگرچه دو نفر بیشتر ظرفیت ندارند اما با پرداخت هزینه نفرهای اضافه می‌توانید سوئیت‌های 2 نفره را برای 4 نفر و اتاق‌های دوتخته را برای 3 نفر رزرو نمایید. از عوامل شهرت هتل چمران شیراز می‌توان به موقعیت مکانی مناسب هتل و نمای رو به باغ‌های قصر دشت و رو به کوه اتاق‌ها اشاره نمود. در هتل چمران شیراز امکانات تفریحی و ورزشی مناسبی مانند مجموعه آبی و سالن بدنسازی نیز وجود دارد تا میهمانان هتل که از سفری طولانی به شیراز می‌آیند بتوانند در مجموعه آبی این هتل بزرگ، خستگی مسیر را برطرف کنند یا اگر مدت زیادی در این هتل اقامت دارند با استفاده امکانات سالن بدنسازی از ورزش روزانه خود فاصله نگیرند. یکی دیگر از عوامل محبوبیت هتل چمران شیراز، رستوران‌های این هتل می‌باشند که در بالاترین طبقات هتل واقع شده‌اند و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و ایتالیایی را در محیطی با نمای رو به شهر شیراز برای میهمانان خود سرو می‌کنند.

پیشنهادات تراپنر برای اقامت در هتل های شیراز

هتل بزرگ شیراز؛ هتلی با معماری خاص و امکانات فوق العاده!

هتل بزرگ شیراز با معماری خاص و منحصر به فردش در شمال شرق شیراز و در کنار دروازه قرآن قرار دارد. این هتل 5 ستاره از هتل‌های نوساز شیراز است که متشکل از 13 طبقه و 158 واحد اقامتی می‌باشد. اتاق‌های هتل بزرگ شیراز تنوع زیادی ندارند و تمامی 158 واحد اقامتی هتل بزرگ شیراز در سه دسته اتاق‌های دو تخته، دو تخته توئین (دو تخت تک‌نفره) و اتاق‌های کانکت (یک اتاق دبل و یک اتاق توئین) قرار می‌گیرند. در هتل بزرگ شیراز برای بانوان و آقایان، مجموعه آبی مجزایی تدارک دیده شده است تا میهمانان بتوانند در مجموعه آبی و سالن بدنسازی هتل بزرگ شیراز که دارای نمای رو به شهر شیراز هستند به ورزش و تفریح بپردازند. لازم به ذکر است که در مجموعه آبی آقایان هتل بزرگ شیراز علاوه بر استخر سونا جکوزی، سالن ماساژ و وسایل بدنسازی محلی برای صخره نوردی نیز تدارک دیده شده است. از دیگر مزایای هتل بزرگ شیراز می‌توان به طبخ انواع غذاهای ایرانی،فرنگی، دریایی و ایتالیایی در رستوران‌های این هتل اشاره نمود. در این هتل یک رستوران با نمای رو به شهر در طبقه 13 هتل وجود دارد که با نام رستوران پانارامیک شناخته می‌شود. این رستوران غذاهای فست فودی مثل انواع پیتزاها و برگرها را برای میهمانان خود سرو می‌کند.

پیشنهادات تراپنر برای اقامت در هتل های شیراز

شاهکاری دیگر از بزرگترین گروه هتلداری در ایران

هتل هما شیراز از دیگر هتل‌های 5 ستاره لوکس شیراز می‌باشد. اين هتل عالی‌ترین امكانات رفاهی و تفريحی را مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی به میهمانان خود عرضه می‌کند. از امکانات ورزشی و تفریحی هتل هما شیراز می‌توان به استخر سرپوشيده، بوفه كنار آب، سونای بخار، جكوزی، سالن بدنسازی، زمين تنيس اختصاصی، پارک تفريحی كودكان و ... اشاره نمود. تمام ۲۳۲ اتاق هتل هما در سه دسته اتاق یک نفره دو نفره و سوئیت جنرال قرار می‌گیرند و دارای نماهای زیبایی از باغ پر گل محوطه، كوه‌های اطراف و شهر شیراز می‌باشند. در رستوران‌های این هتل نیز انواع غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی نیز سرو می‌شود تا میهمانان هتل دغدغه‌ای بابت تهیه غذای مورد علاقه خود نداشته باشند.

رزرو هتل‌های شیراز از تراپنر

برای اقامت در پایتخت علم و ادب ایران کافی است به سایت رزرو آنلاین هتل تراپنر مراجعه نمایید تا بتوانید هتل مورد نظرتان را با توجه به شرایط و بودجه خود رزرو کنید. در این سایت می‌توانید عکس‌های به روز هتل‌، قیمت اتاق‌ها، وعده‌های غذایی هتل، موقعیت مکانی هتل‌های شیراز بر روی نقشه، جاذبه‌های گردشگری اطراف هتل را مشاهده نموده و با استفاده از فیلترهای موجود در سایت به جستجوی هتل مورد نظرتان بپردازید و در صورت یافتن هتل مورد نظرتان آن را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

ارسال نظر