اقتصادی‌ترین ماشین خارجی در ایران، راهنمای خرید خودرو خارجی

خرید خودرو بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است؛ ممکن است هنگام خرید خودرو اطلاع نداشته باشیم که با بودجه‌ای که داریم چه خودرو‌هایی را می‌توانیم خرید کنیم. خودرو‌های خارجی کارکرده و یا اقساطی از مهمترین رویکرد همیشگی کاربران است.

اقتصادی‌ترین ماشین خارجی در ایران، راهنمای خرید خودرو خارجی

طول عمر و کیفیت ساخت در کنار ایمنی بالای خودر‌های خارجی باعث شده که همیشه حتی خودرو‌های کارکرده خارجی جز گزینه‌های احتمالی کاربران ایرانی در نظر گرفته شوند. در این راستا در این مقاله اقتصادی‌ترین ماشین خارجی در ایران را معرفی کنیم که هنگام خرید بتوانید انتخاب دقیق و بهینه‌تری داشته باشید.

راهنمای خرید خودرو خارجی؛ خودرو نو بخریم یا کارکرده؟

بعضی از افراد خرید خودرو کارکرده خارجی را به خودرو نو داخلی ترجیح می‌دهند. اما آیا این تصمیم درستی است؟ خودروی خارجی کیفیت بالایی دارند؛ باتوجه به سخت‌گیری در مراحل ساخت خودروی خارجی می‌توان گفت اگر خودرویی که می‌خریم با بودجه‌ای که در نظر گرفته‌ایم هماهنگ باشد و از سال ساخت خودرو نیز کمتر از 10 سال گذشته باشد، بنظر خرید خودروی کارکرده بهینه و به‌صرفه باشد.

البته سالم بودن موتور از مهمترین نکاتی است که هنگام خرید خودروی دست دوم باید در نظر بگیرید. از طرفی باید توجه کنید که هر چیزی عمر مفیدی دارد؛ اگر وقت کمی دارید و یا طاقت رفتن مداوم به تعمیرگاه را ندارید بهتر است که خودروی نو بخرید. خودروی کارکرده ممکن است در ادامه هزینه‌های جانبی و مصرفی زیادی در پی داشته باشد. البته امکان خرید خودرو اقساطی نیز امروزه فراهم آمده است تا بتوانید خودروی مورد علاقه خود را به صورت نو خریداری کنید.

بودجه؛ تعیین‌کننده‌ترین عامل برای خرید خودروی خارجی

واقعیت آن است که بوجه در خرید خودرو بسیار تعیین‌کننده است. بهترین ماشین خارجی برای خرید، خودرویی است که با توان مالی ما هماهنگ باشد و بدون اینکه فشار مالی را متحمل شویم بتواینم خودروی باکیفیت و امنی را خریداری کنیم.

البته با خرید خودرو به صورت اقساطی نیز می‌توانید حتی بهترین ماشین خارجی در ایران را خریداری کنید. در این راستا اگر قصد خرید خودرو خارجی به صورت اقساطی را دارید پیشنهاد می‌کنیم به صفحه شرایط فروش اقساطی دیگنیتی مراجعه کنید و با مطالعه این صفحه شرایط خود را تطبیق بدهید؛ پیشنهاد می‌کنیم که خودروی خارجی نو را در اولویت قرار دهید.

چهار فاکتور مهم هنگام خرید خودرو خارجی در ایران

موتور، امنیت، سوخت و هزینه نگهداری 4 فاکتور مهمی هستند که باید هنگام خرید خودروی خارجی به آن توجه داشته باشید. موتور قلب خودرو است اگر خودرویی که می‌خرید موتور مناسب قدرت و توان بهینه‌ای داشته باشد سال‌ها بدون مشکل می‌تواند کار کند. دومین فاکتور امنیت است. خودرو باید محکم و بادوام باشد و دارای ایربگ باشد که راننده و سرنشینان در هنگام تصادف کمترین خسارات احتمالی را متحمل شوند.

از طرفی مصرف سوخت را در نظر بگیرید که خودرو به ازای هر 100 کیلومتر چقدر سوخت مصرف می‌کند. در نهایت به هزینه‌های قطعات و لوازم مصرفی توجه کنید. ممکن است خودرویی خرید کنید که هزینه تعمیر و نگهداری بالایی داشته باشد و نتوانید هزینه‌ها به راحتی تامین کنید.

راهنمای خرید خودرو خارجی

بهترین ماشین خارجی برای جاده‌های ایران

بهترین خودرو خارجی در ایران لیست بلند بالایی است؛ بودجه شما تعیین می‌کند که کدام خودرو را خریداری کنید. از محبوب‌ترین خودرو‌های خارجی در ایران می‌توان به خودرو‌های جک، لیفان و هیواندای اشاره کرد که هم از امنیت بالایی برخوردار هستند و هم از طرفی ظاهر بسیار جذابی دارند.

این سه خودرو محصولاتی از کرمان موتور هستند که خوشبختانه شرایط اقساطی این خودرو‌ها نیز در ایران فراهم آمده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه فروش اقساطی محصولات کرمان موتور مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان متخصص سپند خودرو تماس بگیرید.

اقتصادی‌ترین و پرفروش‌ترین ماشین خارجی در ایران

بهترین و پرفروش‌ترین ماشین خارجی در ایران لزوماً گران‌ترین خودرو نیست! بطور مثال هیواندای سانتافه، کیا سراتو، سوناتا، اپتیما، توسان، رنو کولیوس، رنو کپچر و... هر چند نسبت به خودرو‌های داخلی قیمت بالاتری دارند اما در بین خودرو‌های خارجی جز میان رده‌ها هستند و در ایران بسیار پر فروش‌اند. در ادامه چند نمونه خودرو با قیمت‌های متفاوت را معرفی می‌کنیم.

· خودرو تا 500 / 700میلیون چی بخرم؟

ماشین‌های خارجی پرطرفدار در ایران هر سال با تغییرات اساسی روبرو می‌شوند. واقعیت آن است که خودروی خارجی در ایران گران است؛ اما در سال‌های اخیر انواع خودرو‌های خارجی با قیمت بهینه نیز در ایران مونتاژ شد که علاقمندان زیادی را به خود جذب کردند. اگر بودجه‌ای تا 500 الی 700 میلیون تومان دارید خودر‌های زیر گزینه‌های مطلوبی هستند:

  • جیلی GC6
  • بی‌وای دی S6
  • هاوال H2
  • پارس تندر
  • استپ وی اتومات

راهنمای خرید خودرو خارجی

· خرید خودرو خارجی تا 900 میلیون تومان

در هنگام خرید خودرو خارجی توجه داشته باشید که خودور‌های کارکرده نیز می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. هر چند با وجود امکان خرید اقساطی نیز می‌توان خودروی نو و مورد علاقه خود را خرید؛ اما بهتر است نیم نگاهی هم به خودرو‌های کارکرده نیز داشته باشید.

از طرفی خرید خودرو نو سال‌های گذشته نیز می‌تواند گزینه‌های مطلوبی باشد در این راستا می‌توان خودرو تا 900 میلیون تومان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اس دبلیو‌ام مدل G01
  • بنز مدل CLK کروک 240
  • بی‌ام و مدل سری 3 کروک 325
  • تویوتا مدل پریوس تیپ بی
  • رنو مدل سفران 2500 نیکه فول
  • لکسوس IS300 نیمه فول وارداتی

سپند خودرو بهترین شرکت فروش اقساطی خودرو در ایران

بهترین ماشین خارجی در ایران را می‌توان بیشتر سلیقه‌ای و وابسته به بودجه دانست! کاملاً روشن است که خودور‌های خارجی نسبت به خودرو‌های داخلی ایران بسیار باکیفیت‌تر و امن‌تر هستند و از استاندارد‌های ایمنی بالاتری برخور دارند.

از طرفی با وجود خرید خودرو اقساطی می‌توان خودروی خارجی نو باکیفیتی را خریداری کرد. همه چیز بستگی به خود شما و میزان بودجه‌ای که دارید بستگی دارد. در خصوص فروش خودرو اقساطی، سپند خودرو یکی از بهترین شرکت‌های خصوصی در ایران است که در سال 1386 در ایران تاسیس شد و یکی از موفق‌ترین شرکت‌های فروش خودرو اقساطی در ایران است.

چنانچه در خصوص خرید خودرو خارجی به صورت اقساطی سوال و یا نیاز به مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان مجرب سپند خودرو به شماره 91072104-021 تماس گرفته و مشاوره‌های لازم را دریافت نمایید.

ارسال نظر