با ارزان ترین های بازار موبایل آشنا شوید

رسانه کلیک - قیمت گوشی یکی از مهم ترین گزینه ها در هنگام خرید گوشی های موبایل است و شما ممکن است وقت زیادی را صرف پیدا کردن یک گوشی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب بکنید.

با ارزان ترین های بازار موبایل آشنا شوید

از طرفی هزینه ای که بابت خریدن گوشی موبایلتان صرف می کنید روی مدل گوشی انتخابی شما بسیار تاثیرگذار است. بنابراین شما باید در وحله اول میزان بودجه خود برای خرید گوشی موبایل را تعیین کرده و سپس با توجه به آن یک مدل مناسب را انتخاب کنید. جایی که گوشی موبایل مورد نظرتان را از آنجا تهیه می کنید نیز مسئله بسیار مهمی در این زمینه به شمار می رود. جایی که بتوانید یک گوشی با قیمت مناسب و با کیفیت را از آن جا تهیه کنید.

19 کالا جاییست که این شرایط را برای شما فراهم نموده است. یک بازار مجازی بزرگ و هوشمند که یکی از خلاق ترین ها و به روزترین ها در این زمینه محسوب می شود و شما می توانید کالاهای مورد نیاز خود به ویژه گوشی موبایل را از سایت 19 کالا تهیه کنید. قیمت گوشی انتخابی شما در این سایت بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و با اطلاعات جامع و کاملی که در مورد تمامی برندها و گوشی های موبایل در اختیار شما قرار می دهد رضایتتان را جلب خواهد کرد.

در این مطلب سعی داریم شما را با گوشی های مختلف برندهایی نظیر شیائومی، هواوی و آنر که قیمت گوشی مناسبی دارند و از طرفی عملکرد تایید شده ای را نیز از خود نشان داده اند آشنا کنیم. اگر قیمت گوشی موبایل برایتان اهمیت زیادی دارد و از طرفی می خواهید یک موبایل با کیفیت هم داشته باشید این مطلب به شما کمک زیادی خواهد کرد. در ادامه چند تا از ارزان ترین ها و با کیفیت ترین های بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

یکی از بهترین های بازار در این زمینه برند شیائومی است. تا الان به همه ثابت شده است که شیائومی چه گوشی های با کیفیتی را به بازار عرضه می کند و قیمت گوشی های این برند نیز بسیار مناسب است. گوشی شیائومی Redmi note 8 یکی از گوشی هاییست که شما می توانید با بودجه کم روی عملکرد عالی آن حساب کنید. ظاهر این گوشی بسیار شیک و جذاب بوده و نظرات زیادی را به سمت خود جلب می کند. دوربین فوق العاده این گوشی موبایل نسبت به هزینه ای که برای خریدش پرداخت می کنید شما را شگفت زده خواهد کرد. دوربین 48 مگاپیکسلی آن کیفیتی در حد دوربین های پیشرفته بازار را به شما ارائه می دهد. اثر انگشت قوی در قاب پشتی گوشی، تنوع رنگ بالای آن، فست شارژ 18 واتی، صفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCD، فاصله لبه صفحه نمایش بسیار باریک، قاب پشتی و جلویی ساخته شده از شیشه با محافظ Gorilla Glass 5 و بسیاری از ویژگی های برجسته دیگر ردمی نوت 8 را به یکی از بهترین های بازار تبدیل کرده است. 19 کالا ارائه دهنده این گوشی با کیفیت و سایر گوشی های برند شیائومی با بهترین قیمت گوشی به شماست.

قیمت گوشی موبایل

گوشی موبایل هواوی مدل Y8s یکی از میان رده های هووای و یکی از موفق ترین های این لیست به شمار می رود. این گوشی قابل رقابت با گوشی های مدرن و بزرگ بوده ولی در عین حال از قیمت بسیار خوبی نیز در مقایسه با آن ها برخورد است. طرح رنگین کمانی ایجاد شده در قاب پشتی این گوشی یکی از چیزهایی است که در لحظه اول نظر ببیندگان آن را به خود جلب می کند. رنگ سبز و مشکی این گوشی در بازار موجود است. دسترسی آسان به حسگر اثر انگشتی هووای Y8s یکی از مزایای عمده این گوشی منحصر به فرد محسوب می شود. همینطور دوربین پشتی 48 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن با دو لنز 8 و 2 مگاپیکسلی و همینطور قابلیت عکس برداری HDR و پانوراما یکی از مزایایی است که خریداران گوشی موبایل را برای در دست گرفتن این مدل هواوی ترغیب می کند. با خرید این مدل هواوی و سایر مدل های این برند معروف از 19 کالا بدون صرف هزینه های گزاف از یک گوشی شیک و پرقدرت بهره مند شوید.

گوشی موبایل Honor 10lite نیز یکی از گوشی های مدل آنر است که توانسته جایگاه خوبی در بازار به خود اختصاص دهد. آنر یک نام تجاری هوشمند متعلق به شرکت هواوی است که با هدف قرار دادن مصرف کنندگان جوان کار خود را از سال 2016 با ریاست جورج ژائو آغاز کرد. قیمت گوشی موبایل آنر 10lite به نسبت امکاناتی که در اختیار کاربرانش قرار می دهد بسیار مناسب است و طرفداران خاص خود را دارد. این گوشی خوش ساخت در نوامبر 2018 روانه بازارهای دنیا شد. گوشی آنر 10lite با دو سیم کارت، سیستم عامل اندروید 9، پردازنده مرکزی 8 هسته ای، حافظه 64/128 گیگابایتی و دوربین پشتی با کیفیت خود بسیاری از نیازهای شما را رفع خواهد نمود. دوربین سلفی آنر 10lite یک لنز 24 مگاپیکسلی دارد که عکس های سلفی فوق العاده با کیفیتی را از شما ثبت می کند. رنگ های سفید، مشکی، آبی تیره، نقره ای آبی و قرمز آن در بازار موجود است که این تنوع رنگ فوق العاده باعث شده تا شما با هر سلیقه ای که داشته باشید بتوانید این مدل گوشی آنر را تهیه کرده و از داشتن آن لذت ببرید. طراحی فوق العاده آن نیز باعث شده تا این رنگ ها در قاب پشتی جلوه فوق العاده جذاب و چشم نوازی داشته باشند. این گوشی موبایل بی نظیر می تواند یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما باشد. علاوه بر این ها قیمت گوشی آنر مزیت بسیار خوب این گوشی هاست که توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

شما می توانید انواع مختلف گوشی های شیائومی، هواوی، آنر و سایر برندها را با قیمتی مناسب از 19 کالا تهیه کنید. ظاهر زیبای آن ها را نیز با گردش 360 درجه ای می توانید کاملا مشاهده کرده گویی آن ها را در دستان خود لمس کرده اید. با یک انتخاب درست در این زمینه روزهای خود را زیباتر کنید.

ارسال نظر