با 8 برند ایرانی معروف در زمینه پوشاک مردانه آشنا شوید

رسانه کلیک - انتخاب لباس مناسب و با کیفیت اهمیت زیادی در افزایش حس اعتماد به نفس و روحیه افراد در طی روز و زندگی شخصی و کاری آنها دارد که برخی برندهای معروف لباس مردانه به خوبی این موضوع را درک کرده‌اند و در دستور تولیدات خود قرار داده‌اند.

با 8 برند ایرانی معروف در زمینه پوشاک مردانه آشنا شوید

لباس مناسب باید دارای جنس و سایز درستی باشد پس لازم است اطمینان حاصل کنید چیزی که می‌خرید و می‌پوشید تا حد ممکن با قالب بدن شما هماهنگ باشد. بدون اینکه در آن احساس ناراحتی کنید و برای شما تنگ یا گشاد باشد.

اگر شما از آن دست افرادی هستید که اغلب برندهای خارجی را در اولیت خرید خود قرار می‌دهید به شما توصیه می‌کنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با چند برند معروف ایرانی لباس مردانه آشنا کنیم و درباره روند تولید و کیفیت محصولات آ‌ن‌ها اطمینان حاصل کنید.

1. آشنایی با برند آر اِن اِس

آر اِن اِس RNS یکی از برترین برندهای ایرانی در زمینه طراحی و تولید پوشاک است. رضایت مشتری از جنس محصولی که از برند آر ان اس خریداری می‌کند در اولیت کار آن‌ها قرار دارد. تیم تولیدکننده آر ان اس ملزومات و پارچه‌های خود را از بهترین اجناس ایرانی خریداری می‌کنند و با طرح‌های خلاقانه تولید و عرضه می‌کنند.

محصولات آر ان ‌اس مختص زنان و مردان با تیم متخصص آن حوزه طراحی و تولید می‌شود. محصولات آنها با رعایت استانداردهای از قبل تعیین شده وارد مرحله دوخت و تولید می‌شوند و در هر مرحله تحت نظارت متخصصین کنترل کیفیت خواهند بود.

این برند در هر دوره محصولات خود را تحت کالکشن مشخصی تولید و توزیع می‌کند که می‌توانید اجناس آنها را در فروشگاه‌های آنلاین، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برخی تک فروشی‌ها پیدا کنید.

محصولات مردانه برند آر ان اس انواع تی‌شرت‌ها، پولوشرت‌ها، هودی، سویی‌شرت، شلوارهای رسمی، شلوارهای کژوال، شلوارهای اسپرت، لباس‌های راحتی، اکسسوری، پیراهن مردانه مجلسی با طرح چهارخانه مختص خرید عید نوروز با قیمت ارزان عرضه می‌شوند.

همچنین این برند یکی از حامیان محیط زیست و یوزپلنگ ایرانی است و لوگوی آر ان اس برگرفته از تصویر یوز ایرانی طراحی شده است.

2. هاکوپیان برند فاخر ایرانی

واحد صنعتی پوشاک هاکوپیان یکی از نخستین و بزرگ‌ترین طراحان و تولیدکنندگان پوشاک ایرانی است که در سال 1349 فعالیت خود را آغاز کرده است.

بنایان‌گذار هاکوپیان که از سنین کم در حوزه خیاطی مشغول به کار بوده است با دانش کامل و هدفگذاری بلند مدت به یک شرکت صنعتی و کسب و کار خانوادگی تبدیل شد. هاکوپیان با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و ماشین‌آلات فعالیت گسترده خود را در طراحی، تولید، توزیع و عرضه پوشاک با کیفیت پیش گرفته است .

هاکوپیان فقط یک عرضه‌کننده ساده پوشاک نیست بلکه به عنوان یک نماد فاخر از محصولات ایرانی است و دارای گواهینامه مدیریت کیفیت و بیش از بیست جایزه بین‌المللی در صنعت پوشاک ایرانی است.

هاکوپیان دارای یک کارخانه تولید کت و شلوار کلاسیک، اسپرت و یک کارخانه تولید پیراهن است. برند هاکوپیان یک برند کاملا ایرانی است ولی در حد و اندازه کیفیت برندهای اروپایی است.

این برند برای تولید مواد اولیه و پارچه با بهترین تولیدکنندگان آلمان، انگلیس، ایتالیا و ترکیه همکاری می‌کند و محصولات خود را با به روزترین متد روز اروپا تولید می‌کند.

3. معرفی برند ناوالس

از دیگر برندهای محبوب ایرانی می‌توان به برند ناوالس اشاره کرد. اسم این برند با الهام از شفافیت و زلالی آب دریا نام‌گذاری شده است. متخصصین و طراحال فعال در این برند در کنار عرضه محصولات با کیفیت ایرانی به دنبال عرضه و نشر سبک زندگی به مخاطبان خود هستند. مواد اولیه این برند با حساسیت و دقت زیادی از بهترین منسوجات مدرن تهیه می‌شود که با فرهنگ مردم ایران زمین هماهنگ باشد. کلیه محصولات این برند در چند دسته از جمله خانه و آشپرخانه، بچه‌گانه، مردانه و زنانه تولید می‌شوند که طیف وسیعی از مخاطبان را تحت پوشش قرار داده است.

انواع تیشرت آستین بلند ، پولوشرت، بلوز آستین کوتاه، پلیور مردانه و ... از معروف‌ترین محصولات تولید شده توسط این شرکت برند محبوب ایرانی است.

از دیگر محصولات با کیفیت ناوالس که مختص آقایان تولید می‌شود می‌توان به کت و جلیقه، شلوار، صندل، پیراهن، پوشاک ورزشی و لباس زیر مردانه اشاره کرد.

همچنین ناوالس محصولات دیگری از قبیل حوله‌های تنپوش در انواع سایزها را با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه نیز تولید می‌کند. شعبه‌های مرکزی برند ناوالس در تهران، رباط کریم، کرج، اهواز و بروجرد قرار دارند.

4. برند پارینه چرم

برند پارینه چرم یکی از برندهای شناخته شده ایرانی است که در حوزه طراحی و تولید انواع محصولات چرم مردانه، اعم از کیف اداری، دوشی، کیف کتی، کیف پول، کیف جیبی و ست چرم مردانه فعالیت دارد.

محصولات تولیدی این برند تنوع بسیاری دارد و به لحاظ تعداد و تنوع بسته‌بندی ست‌های مردانه گزینه‌ای عالی برای خرید هدیه مخصوص آقایان است و از این نظر بسیار مورد استقبال بانوان قرار گرفته است.

به دلیل استقبال زیاد از محصولات کیف و کفش چرم ایرانی مدیران برند پارینه چرم تصمیم به تولید و عرضه ویژه محصولات کیف و کفش چرم مردانه و زنانه در طیف وسیعی از محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه کرده اند.

5. چرم مشهد

چرم مشهد با شعار پیشتاز در کیفیت و نوآوری مشغول به تولیدات چرمی با کیفیت طبق الگوها و استانداردهای جهانی است. چرم مشهد که از سال 1375 فعالیت خود را آغاز کرده است امروزه با استفاده از علم به روز دنیا محصولات چرمی با کیفیت ویژه زنان و مردان را تولید می‌کند. البسه چرم، کمربند، دستکش، کیف، ست هدیه و کفش رسمی مردانه مشکی یا قهوه‌ ای از این برند یا برندهای دیگر محصولاتی عالی و مقرون به صرفه برای خرید عید نوروز خواهند بود.

مدیران این برند به منظور جلب رضایت مشتری محصولات چرم مشهد را با استفاده از تکنولوژی برتر تولید کرده و در بالاترین سطح کیفیت عرضه می‌کنند که تجربه خرید یک محصول چرم با کیفیت برای مدت طولانی می‌تواند در سبد خرید خانوار بسیار مقرون به صرفه باشد.

6. نوین چرم

شرکت نوین چرم یکی از برترین برندهای ایرانی در حوزه تولید محصولات کیف و کفش و لباس‌های چرمی نفیس و ارزشمند است که نزدیک دو دهه مشغول فعالیت است. محصولات چرم نوین با مواد اولیه چرمی مرغوب و حلال تولید می‌شوند و امروزه در فروشگاه‌های آنلاین و نمایندگی‌های استان‌ها در دسترس است.

چرم نوین محصولات فراوانی برای بانوان و آقایان و اکسسوری و لوازم جانبی تولید می‌کند. محصولات نوین چرم برای آقایان کت مردانه، کت پسرانه، کیف و کوله، کمربند، کفش کیف پول و ست کلاه و دستکش را شامل می‌شود.

البته لازم به ذکر که برای استفاده از محصولات چرمی باید نحوه مراقبت و نگهداری از آنها را با دقت انجام دهید. برای مثال استفاده از واکس برای محصولات چرمی یکی از ضروریات استفاده از این محصولات است.

7. معرفی برند هالیدی

برند هالیدی در دهه 70 در بخش تولید و پخش پوشاک شروع به فعالیت کرد. پوشاک هالیدی با شعار کیفیت، دوام و مرغوبیت محصولات خود را عرضه می‌کند. محصولات این برند با طراحی مدرن و نوآوری خلاقانه به سبک اسپرت و امروزی تولید می‌شوند.

اکثر محصولات هالیدی مثلا 70 مدل پوشاک آن در 10 رنگ برتر مخصوص هر فصل و از جنس تریکو تهیه می‌شوند و در بازار ایران عرضه می‌شوند. این برند عالی ایرانی محصولات مردانه خود را در بخش کاپشن، سوئیشرت، هودی، بلوز، شلوار، کوله پشتی و ... تولید می‌شوند.

8. برند تن درست، حامی محیط زیست

برند پوشاک تندرست با شعار آشتی با طبیعت شروع به کار کرده است. متخصصان و طراحان این برند معتقدند تن ما طبیعت ماست، و برای آشتی و احترام به طبیعت در ابتدا باید با بدن خود آشتی کرده و احترام به خود را بیاموزیم . در اینجا با سایر برندهای حامی محیط زیست آشنا شوید .

این برند با تولید پوشاک تهیه شده از الیاف طبیعی و پوشاک سازگار با طبیعت در کنار طبیعت دوستی از طرح‌های سنتی و مطابق با فرهنگ ملی کشورمان الهام گرفته است.

تولیدات برند ایرانی تن درست در بخش‌های زنانه، بچگانه و مردانه تولید شده و شامل لباس‌های راحتی و لباس بیرونی هستند که همگی از الیاف طبیعی تولید شده‌اند.

پیراهن‌های مردانه برند تن درست از تنوع و الگوی سنتی خاص و ویژه‌ای برخوردارند. همه محصولات این برند در رنگ‌بندی‌های چشم‌نواز و با ظرافت و جزئیات مورد پسند مشتریان طراحی شده‌اند.

نمایندگی‌های برند تن درست در حال حاضر در چند شهر انگشت شمار مانند تهران، اردبیل، رشت و مشهد وجود دارند و برای خرید محصولات تن درست از سایر شهرهای ایران می‌توانید از فروشگاه‌های اینترنتی کمک بگیرید.

ارسال نظر