بیشترین ساعات بازدهی اس ام اس تبلیغاتی

قطعاً کسی دوست ندارد نیمه‌های شب با صدای پیامک تبلیغاتی از خواب بیدار شود؛ این نکته به ما یادآوری می‌کند که با ارسال پیامک بی‌موقع مزاحم مشتریان و مخاطبان خود نشویم. با مشخص‌کردن هدف تبلیغ، زمان مناسب برای انتشار نیز مشخص خواهد شد. در همان ابتدای کار باید زمان‌های استراحت و ساعت‌های شلوغ کار را خط  بزنید و سپس به کمک سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی فراز اس ام اس، اس ام اس مورد نظرتان را برای مخاطبین ارسال کنید. به‌طورکلی، ساعت‌های طلایی ارسال پیامک تبلیغاتی عبارت‌اند از:

بیشترین ساعات بازدهی اس ام اس تبلیغاتی

بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی در چه بازه‌ زمانی است

قطعاً کسی دوست ندارد نیمه‌های شب با صدای پیامک تبلیغاتی از خواب بیدار شود؛ این نکته به ما یادآوری می‌کند که با ارسال پیامک بی‌موقع مزاحم مشتریان و مخاطبان خود نشویم . با مشخص‌کردن هدف تبلیغ، زمان مناسب برای انتشار نیز مشخص خواهد شد . در همان ابتدای کار باید زمان‌های استراحت و ساعت‌های شلوغ کار را خط بزنید و سپس به کمک سامانه ارسال پیامک تبلیغاتی فراز اس ام اس، اس ام اس مورد نظرتان را برای مخاطبین ارسال کنید . به‌طورکلی، ساعت‌های طلایی ارسال پیامک تبلیغاتی عبارت‌اند از :

  • ۹ تا ۸ صبح : یکی از بهترین زمان‌ها برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی ساعت ۸ تا ۹ صبح است؛ زیرا اکثر افراد در این بازه زمانی از خواب بیدار می‌شوند. به‌طور معمول یکی از کار‌هایی که همه افراد پس از بیدار شدن از خواب انجام می‌دهند، بررسی پیام‌هاست . اگر در این ساعات برای مخاطبانتان پیامک ارسال کنید، احتمال خوانده شدن اس ام اس توسط آن‌ها زیاد است .

  • ۱۱ تا ۱۳ ظهر : معمولاً این زمان، ساعت استراحت و ناهار است؛ به‌عنوان‌مثال، اکثر کارمندان این ساعت از روز مشغول استراحت و صرف ناهار هستند . یکی از کار‌هایی که افراد در چنین زمان‌هایی انجام می‌دهند، چک کردن پیام‌هاست .

  • ۱۶ تا ۱۸ عصر : این ساعت، زمان تعطیلی اکثر اداره‌ها و برخی از کسب‌وکارهاست . پس از تعطیلی و زمان بازگشت به خانه، یکی از بهترین فرصت‌ها برای ارسال پیامک تبلیغاتی است؛ زیرا وقتی افراد برای رفتن به منزل سوار تاکسی یا مترو می‌شوند، معمولا گوشی تلفن همراهشان را چک می‌کنند .

توجه داشته باشید پیامک‌های تبلیغاتی پس از ساعت ۲۱ بازخورد خوبی ندارند؛ زیرا معمولاً افراد در این زمان کنار خانواده هستند و به گوشی توجه نمی‌کنند .

پرسونای مخاطب دقیق‌ترین زمان را برای تبلیغات پیامکی مشخص می‌کند

توجه به پرسونای مخاطب یکی از مهم‌ترین نکات برای مشخص‌کردن ساعت ارسال اس ام اس تبلیغاتی است . حتماً پیش از تعیین زمان ارسال پیامک چنین سؤالاتی را از خودتان بپرسید که مخاطبین ما خانم‌های خانه‌دار هستند یا کارمندان اداره‌ها؟ چنانچه مخاطبین خانم‌های خانه‌دار باشند، احتمالاً هر ساعتی از روز پیامتان را می‌خوانند؛ اما اگر جامعه هدف شما کارمندان باشند، در طول ساعت کاری زمان و حوصله کافی برای مطالعه پیامک تبلیغاتی نخواهد داشت .

جلب رضایت مشتری در اکثر مواقع هدف اصلی کسب‌وکارها به‌حساب می‌آید؛ زیرا این رضایت منجر به تعامل هر‌چه بیشتر مخاطب با آن کسب‌وکار خواهد شد . اکثر سایت‌های فروشگاهی علاوه‌بر توجه به نکات ریز مانند ساعت ارسال اس ام اس تبلیغاتی، سایت‌های خود را با استفاده از پلاگین‌های جذاب مانند افزونه پنل کاربری ارتقا می‌دهند تا بیش‌از‌پیش رضایت مشتریان خود را جلب کنند .

ساعت ارسال پیامک را بر‌اساس کسب‌و‌کارتان انتخاب کنید

به نظر شما کسب‌وکارهای بزرگ چه ساعتی از روز را برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی انتخاب می‌کنند؟ هیچ کسب‌وکاری ساعت مشابهی با سایر کسب‌وکارها ندارد، مگر اینکه زمینه فعالیتشان یکی باشد . اگر رستوران دارید، بازه زمانی ۱۱ تا ۱۳ ظهر یکی از بهترین زمان‌ها برای شما خواهد بود؛ زیرا معمولاً این وقت، ساعت سفارش غذا برای صرف نهار است . چنانچه فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال دارید، پیشنهاد ما ارسال اس ام اس تبلیغاتی در بازه زمانی ۱۶ تا ۱۸ است. ازآنجایی‌که در این ساعت افراد بدون دغدغه کاری به سمت منزل می‌روند، با خیال راحت پیامتان را بررسی می‌کنند .

بررسی پیامک تبلیغات فروشگاه اینترنی در ساعت ۱۶ تا ۱۸ ممکن است منجر به فروش نیز بشود؛ زیرا فرد با مشاهده پیام شما و ورود به سایتتان، احتمال دارد محصول موردنیاز خود را پیدا و خریداری کند . یکی از مهم‌ترین مسائل در فروشگاه‌های اینترنتی دیجیتال،‌ صدور فاکتور رسمی پس از خرید است؛ زیرا در صورت بروز هرگونه مشکل می‌توان از آن فاکتور برای بررسی محصول استفاده کرد . معمولاً سایت‌های فروشگاهی معتبر از افزونه صدور فاکتور برای اینکار استفاده می‌کنند.

برای تعیین بهترین ساعات بازدهی اس ام اس تبلیغاتی ایام هفته را مد‌نظر قرار دهید

روز‌های هفته یکی از مهم‌ترین فاکتور‌ها برای انتخاب بهترین ساعت ارسال اس ام اس تبلیغاتی هستند؛ به‌عنوان‌مثال، پیامکی که ساعت ۸ روز یکشنبه عالی به‌حساب می‌آید، در روز‌های تعطیل هفته مانند جمعه اصلاً کاربردی محسوب نمی‌شود . ساعت ۸ روز‌های عادی هفته زمان کار بوده، اما همین ساعت در روز‌های تعطیل وقت استراحت است؛ باتوجه‌به این توضیحات، حتماً روز‌های هفته را در انتخاب ساعت ارسال پیامک مدنظر قرار دهید. از طرفی روز‌ها تعطیل یا پیش از تعطیلات بهترین زمان برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی مربوط به سایت‌های گردشگری و تفریحی است .

در انتخاب بیشترین ساعات بازدهی اس ام اس تبلیغاتی مناسبت‌ها را در نظر بگیرید

مناسبت‌ها یکی از مواردی هستند که در انتخاب زمان ارسال پیامک به ما کمک می‌کنند . در طول سال، روز‌های خاصی وجود دارد که با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی بهترین زمان تبلیغات برای آن‌ها نتیجه خوبی حاصل می‌شود؛ به‌عنوان‌مثال، اگر سایت فروشگاهی دارید بلک فرایدی یا جمعه سیاه یکی از پرفروش‌ترین روز‌های سال محسوب می‌شود . با مشخص کردن چنین روز‌هایی و طراحی کمپین‌های فروش برای آن‌ها و ارسال پیامک انبوه، قطعاً فروش قابل‌توجهی را تجربه خواهید کرد .

برای طراحی کمپین‌های حرفه‌ای تبلیغاتی و افزایش فروش از حرفه‌ای‌ها پنل اس ام اس بخرید

در این مطلب بیشترین ساعات بازدهی اس ام اس تبلیغاتی را بررسی و بهترین راه برای شناسایی آن را معرفی کردیم . چنانچه هنگام طراحی کمپین تبلیغاتی و ارسال پیامک این موارد را موردتوجه قرار دهید، قطعاً بهترین نتیجه را خواهید گرفت . برای اینکه تبلیغاتتان نتیجه فوق‌العاده‌ای داشته باشد، انتخاب پنل پیامکی مناسب حائز اهمیت است؛ زیرا پنلی که از شرکت‌های معتبر خریداری می‌کنید، پیامک‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت برای مخاطبان هدفتان ارسال می‌کند .

چنانچه برای طراحی کمپین تبلیغاتی و ارسال پیامک انبوه نیاز به سامانه‌ای پیشرفته و حرفه‌ای دارید، پیشنهاد ما خرید پنل پیامک از فراز اس ام اس است . امکان ارسال پیامک حاوی لینک، تعرفه پیامکی ارزان، خط اختصاصی رایگان و پشتیبانی ۲۴ ساعته فقط بخشی از مزایای خرید پنل پیامکی از فراز اس ام اس است . برای مشاهده انواع پنل‌های پیامکی می‌توانید به سایت farazsms.com مراجعه کنید . چنانچه برای خرید پنل اس ام اس نیاز به راهنمایی داشتید، با شماره‌تلفن ۷۴۸۵۳ - ۰۲۱ تماس بگیرید. کارشناسان فراز اس ام اس آماده پاسخگویی به سؤالاتتان هستند تا شما را برای خرید بهترین پنل اس ام اس باتوجه‌به نیازتان راهنمایی کنند .

ارسال نظر