کد خبر:1358357
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

تاثیر کامنت زیاد در اینستاگرام

بسیاری از افراد برای دیده شدن پیج اینستاگرام شان، هر کاری را امتحان می کنند. اما یکی از فاکتور هایی که اکثر آن ها از آن غافل می مانند، تعداد کامنت های پیج شان است.

در این مقاله قصد داریم درباره تاثیر کامنت زیاد در اینستاگرام صحبت کنیم. این مطلب را از دست ندهید و تا انتها با ما همراه باشید.

راهکارهای کامنت گرفتن در اینستاگرام بسیار زیاد است؛ اما همانطور که همه ما می دانیم، تعداد بالای فالوور و لایک در یک پیج اینستاگرامی، در درجه اول نشان دهنده اعتبار آن پیج است. به همین دلیل اکثر ما به پیج هایی که فالوور بیشتر دارند، راحت تر اعتماد می کنیم.

همچنین تعداد فالوور و لایک بالا، محبوبیت و تاثیر گذاری یک پیج اینستاگرامی را نشان می دهد. که این مسئله هم کنجکاوی و هیجان کاربران اینستاگرام را بر می انگیزد و هم باعث می شود هوش مصنوعی اینستاگرام پیج شما را به کاربران بیشتری معرفی کند.

اما در این میان، اهمیت کامنت و خرید کامنت اینستاگرام کمتر درک شده است و افراد کمی هستند که از اهمیت کامنت های یک پیج آگاه باشند. اما تعداد کامنت های یک پیج، از چه جهت حائز اهمیت است؟

  1. تعداد کامنت های یک پیج، همانند فالوور ها و لایک ها می تواند نشان دهنده اعتبار آن پیج باشد.
    هرچه تعداد کامنت های یک پست بیشتر باشد، به این معناست که مخاطبان تعامل بهتری با شما داشته اند ومحتوا های شما را می پسندند و در آن ها مشارکت می کنند.
  2. کامنت های موجود در زیر یک پست اینستاگرامی، می تواند اطلاعات زیادی به مخاطبان جدید بدهد.
    به عنوان مثال، برخی از افرادی که در فهرست حساب‌های اینستاگرام با بیشترین دنبال‌کننده هستند؛ کامنت خریداری می کنند و به صورت سفارشی این کامنت ها به گونه ای است که یک پیام را به شما منتقل می کنند. مثلا ممکن است شما وارد پیج هنرپیشه محبوب تان شوید و ببیند در کامنت های پست آخر تعداد زیادی از افراد درباره صحت داشتن خبر طلاق آن فرد از همسرش پرسیده اند. بعد شما کنجکاو شده اید که بدانید جریان چیست. در حالی که ممکن است این کامنت ها سفارشی بوده باشند و آن شخص صرفا جهت حاشیه سازی و افتادن نامش بر سر زبان ها این کامنت ها را سفارش داده باشد.
  3. هرچه کامنت های یک پست بیشتر باشد و مشارکت کاربران با آن پست بیشتر باشد، افراد بیشتری ترغیب می شوند که آن ها هم برای شما کامنت بگذارند. به عنوان مثال فرض کنید شخصی پستی را به اشتراک گذاشته باشد و سوالی در کپشن آن پست پرسیده باشد. زمانی که شما ببینید افراد زیادی در کامنت ها به آن سوال پاسخ داده اند، شما هم ترغیب می شوید پاسخ خود را در کامنت بنویسید. در حالی که اگر هیچ کامنتی زیر پست نباشد، شما هم علاقه چندانی به کامنت گذاشتن نخواهید داشت.
  4. کامنت ها می توانند نحوه پاسخگویی و مشتری مداری شما را نشان دهند. اگر شما پاسخ کامنت ها را تا جایی که می توانید با صبر و حوصله و خوشرویی بدهید و در صورتی که انتقاده از شما شده باشد، مشکل موجود را رفع کنید، احترام و علاقه مخاطبان به شما چندین برابر شده و اعتبار فوق العاده ای در میان آن ها کسب خواهید کرد. این مسئله باعث می شود که حتی اگر پیج شما در برخی از موارد دچار نقص یا کاستی است، مخاطبان تان از آن ها چشم پوشی کنند و از شما دلسرد نشوند. چون می دانند شما همیشه در پی بهبود دادن محصولات خود و برطرف کردن کاستی ها و نقص ها هستید.

بنابراین هرگز از اهمیت کامنت غافل نشوید. حتی اگر تعداد کامنت های پست هایتان به اندازه دلخواه تان نیست، می توانید به راحتی با خرید کامنت اینستاگرام این کمبود را جبران کنید تا شاهد رشد روز افزون پیج خود باشید.

سخن آخر

در این مطلب 4  مورد از تاثیرات بسیار مهم کامنت زیاد در اینستاگرام را برای شما شرح دادیم. امیدواریم که برایتان مفید بوده باشد. شما می توانید این مقاله را برای دوستان خود که به دنبال دیده شدن و موفقیت در اینستاگرام هستند ارسال کنید تا آن ها هم از این نکات غافل نمانند.

نظرها

5 نظر

  1. واقعا فکر نمیکردم کامنت اینقدر تاثیر گذار باشه خیلی کامل و جامع گفتید ممنونم

    رای موافق 0
    رای مخالف 0
  2. بسیار عالی و تاثیرگذار بود ممنونم

    رای موافق 0
    رای مخالف 0
  3. ناشناس

    عه یعنی کامنت اینقدر تاثیر داره؟
    میدونستم تاثیر داره ها ولی نمیدونستم اینقدر تاثیر داره

    رای موافق 0
    رای مخالف 0
  4. فالوکمپ

    سلام معمولا بهتره قیمت در کپشن گفته بشه هر چند خیلیا میگن که کامنت و دایرکت قیمت را گفتن باعث بالا رفتن تعامل و رفتن به اکسپلور میشه اما به تدریج مشتری های زیادی را ممکنه از دست بدید چون خیلیا کامنت نمی دن یا به دایرکت نمیرن از طرف دیگه اعتمادشون به پیج هایی که قیمت را نمی گن کمتر هست تا پیج هایی که همون لحظه قیمت را در کپشن می گن بازم سوالی داشتید در سایت فالوکمپ در خدمتتون هستیم

    رای موافق 1
    رای مخالف 0
  5. توی کامنت ها قیمت رو بگم یا نه؟ بعضی میگن قیمت ها رو بگید بعضی ها هم میگن توی دایرکت برای فرد بفرستیم! اخرش اعلام کنیم یا نه؟

    رای موافق 2
    رای مخالف 0

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
‌چگونه برای تاریخچه جست‌وجوی گوگل رمز عبور انتخاب کنیم؟‌

‌با این‌که روش ساده‌تری برای حذف تاریخچه جست‌وجوی اینترنت وجود دارد، اما...

ساخت اولین سنسور دوربین گوشی 1 اینچی توسط شیائومی با گوشی 12S Ultra

ساخت دوربین‌های با سنسور بزرگ برای مهندسان تصویربرداری در گوشی‌های هوشمند،...

انتقال آسان عکس و فیلم از آیفون به گوشی اندروید با Switch to Android
انتقال آسان عکس و فیلم از آیفون به گوشی اندروید با Switch to Android

اپلیکیشن Switch to Android گوگل اکنون از تمامی گوشی های اندروید 12 پشتیبانی می کند....

اینترنت همراه در زمان برگزاری کنکور سراسری قطع می شود؟

فضل‌الله گنجی‌پور قطع تلفن همراه و اینترنت در زمان برگزاری کنکور را در...

نحوه درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از اینستاگرام در سال 2022
نحوه درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از اینستاگرام در سال 2022

اینستاگرام از ابزارهای جدیدی برای درامدزایی تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد.

کدام طراحی گوشی های آیفون اپل را بیشتر می پسندید؟

چنین روزی در سال ۲۰۰۷ بود که اپل شروع به فروش آیفون کرد؛ محصولی که انقلابی در...

تکذیب شایعه فیلترینگ اینستاگرام و واتساپ

اوایل هفته خبری از سوی نایب رئیس کمیسیون اصل ۴۴ مجلس مبنی بر فیلتر شدن دو...

حل مشکلات بازی overwatch 2
حل مشکلات بازی Overwatch 2 : از عدم اتصال به سرور تا لود نشدن پوسته های افسانه ای

بالاخره روز موعود فرا رسید، طرفداران Overwatch 2 از 8 تیر قادرند آخرین نسخه بتای...

آشنایی با هتل پرنده اسکای کروز با ظرفیت حمل 5000 نفر
آیا تایتانیک آسمان ها ساخته می شود؟ آشنایی با هتل پرنده اسکای کروز با ظرفیت حمل 5000 مسافر

ویدئوی هتل پرنده اسمای کروز (Skycruise) که با سوخت هسته ای کار می کند، در روزهای...

معرفی برند سخت افزاری جدید سونی موسوم به Inzone
معرفی برند سخت افزاری جدید سونی موسوم به Inzone

سونی از راه اندازی Inzone، نام تجاری جدید نمایشگرها و هدست های بازی کامپیوتر خبر...