تخفیف ویژه فصل بالاکا را برای لوازم کمپینگ و کوهنوردی از دست ندهید

در بالاکا بستری فراهم آورده شده است تا بتوانید تجهیزات گران‌قیمت کوهنوردی را ازجمله بهترین قیمت چادر کوهنوردی، مناسب‌ترین قیمت کوله کوهنوردی و... را برای خود پیدا کنید. به‌طورکلی، در بالاکا می‌توانید از جدیدترین لوازم و تجهیزات ضروری باخبر شوید و اگر به‌تازگی ورزش کوهنوردی را شروع کرده‌اید یا مدت‌ها است که کوهنوردی را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنید، می‌توانید برای جایگزین‌کردن لوازم قدیمی خود از قیمت‌های مناسب و بهترین برندهای این فروشگاه بهره‌مند شوید. شما می‌توانید تمام لوازم موردنیاز کوهنوری و کمپینگ گروهی و انفرادی را با متنوع‌ترین ابزار و بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین بالاکا تهیه کنید. همچنین، می‌توانید در‌حال‌حاضر از تخفیف ویژه فصل بالاکا بهره ببرید و بهترین قیمت تجهیزات کوهنوردی را در وب‌سایت بیابید و خریدی مطمئن و راحت را تجربه کنید.

تخفیف ویژه فصل بالاکا را برای لوازم کمپینگ و کوهنوردی از دست ندهید

تجهیزات و وسایل موردنیاز کوهنوردی بسته به اینکه به کدام قله و کوهی می‌خواهید بروید یا اینکه چقدر درون طبیعت هستید، متفاوت است. با‌این‌حال برای شروع این ورزش و حتی رفتن یک‌روزه به کم‌ارتفاع‌ترین قله‌ها به وسایل و تجهیزات ضروری نیاز دارد که باید آن‌ها را تهیه کنید.

کوهستان همیشه جایی برای آرامش و فاصله‌گرفتن از هیاهو و تنش‌های زندگی روزمره است. سفر به کوهستان و کوهنوردی یکی از کارهایی است که هم ورزش است و هم طبیعت‌گردی. آرامش و لذتی که صعود به قله دارد، فقط یک کوهنورد می‌فهمد. هوای پاک و طبیعت بکر و آرامش کوهستان از عواملی است که دوستداران طبیعت را بارها به‌سمت خود دعوت می‌کند. کوهنوردی و طبیعت‌گردی ورزشی لذت‌بخش هستند که تنها اگر به قله رسیده باشید، آن را درک می‌کنید. سفر کوهستان یکی از هیجان‌انگیزترین ماجراجویی‌هایی است که هم برای سلامتی جسم مفید است و هم برای سلامتی روان. در کوهستان، انواع شرایط آب‌و‌هوایی را تجربه خواهید کرد. برف، تگرگ، آفتاب، باد، ابر، باران و طوفان می‌تواند تنها در یک روز اتفاق بیفتد. داشتن تجهیزات ضروری و وسایل ایمنی و آب و مواد‌غذایی به‌میزان کافی این اجازه را به شما خواهد داد تا لذت بیشتری از کوهنوردی ببرید.

اهمیت کیفیت کوله کوهنوردی

قطعا شما وسایلی به‌همراه خود بر‌می‌دارید که برایشان به کیف و کوله‌ نیاز دارید. کوله پشتی یکی از مهم‌ترین تجهیزات فهرست وسایل کوهنوردی است و انتخاب کوله پشتی باکیفیت و مناسب می‌تواند تأثیر زیادی بر کیفیت برنامه‌تان بگذارد؛ از‌این‌رو، اگر می‌خواهید برنامه‌ای بدون دردسر رقم بزنید، هنگام خرید کوله پشتی از ضد‌آب‌بودن، سبک‌بودن، با‌کیفیت‌بودن دوخت‌ها و زیپ‌ها و داشتن حجم کافی برای جای‌گیری کامل لوازم مطمئن شوید.

هرچه کیف بزرگ‌تر باشد، بهتر است؛ اما به این نکته توجه کنید برای مثال اگر کوله شما تا ۶۵ کیلوگرم لوازم جا می‌گیرد، هرگز آن را کامل پر نکنید. سرعتی‌بودن بسیار عالی است؛ پس دقت کنید که هنگام بار‌زدن و حمل لوازم کوهنوردی ، نیاز دارید که بتوانید با سرعت نسبتا معمولی همراه با محموله‌ روی دوش‌هایتان راه بروید. اگر بخواهید تا خرخره کوله‌تان را پر کنید، مطمئنا راه‌رفتن برایتا‌ن اندکی دشوار خواهد شد و هنگام طی مسیر، اذیت خواهید شد.

توجه کنید که انتخاب کوله پشتی‌های سبک که آویزهای بسیار سبک دارند، بدین‌معنی است که این دسته از کوله پشتی‌ها توانایی حمل بار‌های خیلی سنگین را ندارند و تغییر شکل می‌دهند و آویزان می‌شوند. کوله پشتی باکیفیت یکی از لوازم اصلی کوهنوردی حرفه‌ای است و کوله پشتی‌های غیر‌استاندارد برای این ورزش ممکن است به کمر و ستون فقرات آسیب وارد کنند. شما می‌توانید مناسب‌ترین قیمت کوله کوهنوردی را در تخفیفات ویژه بالاکا بیابید و آن را تهیه کنید.

مشخصات چادر مسافرتی و کیسه خواب کارآمد

برای اولین‌بار که قصد دارید برای خود یا خانواده کیسه خواب یا چادر مسافرتی بخرید، ممکن است مسائلی را درباره آن فراموش کنید. این مسائل می‌تواند محدودیت‌های چادر، میزان راحتی ، دمای چادر و... باشد که همگی بسیار مهم است. دقت کنید اگر چادری نامناسب تهیه کنید، ممکن است شب راحت نتوانید بخوابید. همه این نکات دست‌به‌دست هم می‌دهند تا انتخاب چادر مسافرتی مناسب برایتا‌ن اندکی مشکل شود. خرید چادر مسافرتی به چهار فصل تقسیم می‌شود که در‌ادامه به آن اشاره می‌کنیم:

  • فصل اول: تابستان گرم - شبانه
  • فصل دوم: شب‌های سرد
  • فصل سوم: شب‌های خنک - در حد معمولی
  • فصل چهارم: یخ‌زدگی و برف

بر‌اساس فصلی که به کوهنوردی می‌روید و در حال تهیه لوازم کمپینگ و کوهنوردی هستید، چادر مسافرتی مناسب خود را انتخاب کنید تا هنگام اسکان، راحت بتوانید استراحت کنید و مشکلی وجود نداشته باشد. همچنین، اگر می‌خواهید شب را درون طبیعت بگذرانید، حتما باید کیسه خواب و چادر به‌همراه داشته باشید. اگر با ماشین به سفر طبیعت‌گردی می‌روید، به چادر نیاز پیدا خواهید کرد. البته چادری انتخاب کنید که باز و بسته شدنش راحت انجام شود. این دو وسیله از وسایل موردنیاز کوهنوردی و کمپینگ هستند که برای سفرهای بیش از یک روز تهیه‌شان بسیار اهمیت دارد.

تجهیزات کوهنوردی بالاکا

چه کفشی برای کوهنوردی انتخاب کنیم؟

یکی دیگر از لوازم مهم کوهنوردی انتخاب کفش مناسب و مخصوص کوهنوردی است. قله‌ای ممنوعه را در ذهنتان تصور کنید. آنجا کوه است و شما باید هنگام کوهنوردی راحت از کوه بالا بروید و کفش‌های مستحکم و سختی داشته باشید. حتی اگر فکر می‌کنید در آن کوه به‌سختی می‌توانید بالا بروید، حتما یک جفت کفش دیگر نیز با خود به‌همراه داشته باشید که اگر پاره شد، آن یکی را بپوشید.

پس قراردادن کفش اضافه در لوازم کوهنوردی را فراموش نکنید. کفش‌های کوهنوردی جزو مهم‌ترین و اغلب گران‌ترین تجهیزات کوهنوردی هستند؛ ازاین‌رو، هنگام خرید بسیار احتیاط کنید. شاید به فکر این باشید که چه کفشی برای کوهنوردی در تابستان مناسب است. ما به شما کفش‌های راحت، خنک، سبک و انعطاف‌پذیر با نوک‌های لاستیکی را توصیه می‌کنیم. کفش‎‌های کوهنوردی کفی سخت‌تری از کفش‌های معمولی شهری دارند و معمولا در مناطق کوهستانی دشوار کارایی بیشتری دارند. در فصل زمستان با‌‌توجه‌‌به سرما و برفی‌بودن کوهستان، باید از کفش‌های گرم، ضدآب، یخ شکن و سبک استفاده کنید.

ضدآب‌بودن تجهیزات کوهنوردی

هنگام خرید تجهیزات کوهنوردی به این نکته توجه کنید که لازم است تمام تجهیزات ضدآب باشند. گورتکس، بوت‌های ضدآب، پانچو و گتر وسایل ضروری کوهنوردی در شرایط بارانی هستند که شما را خشک نگه می‌دارند. اگر کوله پشتی ضدآب ندارید، لباس‌هایتان را درون نایلون و سپس در کوله پشتی قرار دهید.

باتوم کوهنوردی

یکی دیگر از وسایل موردنیاز کوهنوردی که به شما در بالارفتن و مهم‌تر از آن پایین‌آمدن از کوه کمک می‌کند، باتوم‌های کوهنوردی است. این ابزار کار همان چوب‌هایی را انجام می‌دهد که در طبیعت برای راه‌رفتن و پیاده‌روی به‌عنوان عصا از آن استفاده می‌کنیم.

باتوم کوهنوردی

جمع‌بندی

در بالاکا بستری فراهم آورده شده است تا بتوانید تجهیزات گران‌قیمت کوهنوردی را ازجمله بهترین قیمت چادر کوهنوردی ، مناسب‌ترین قیمت کوله کوهنوردی و... را برای خود پیدا کنید. به‌طورکلی، در بالاکا می‌توانید از جدیدترین لوازم و تجهیزات ضروری باخبر شوید و اگر به‌تازگی ورزش کوهنوردی را شروع کرده‌اید یا مدت‌ها است که کوهنوردی را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کنید، می‌توانید برای جایگزین‌کردن لوازم قدیمی خود از قیمت‌های مناسب و بهترین برندهای این فروشگاه بهره‌مند شوید. شما می‌توانید تمام لوازم موردنیاز کوهنوری و کمپینگ گروهی و انفرادی را با متنوع‌ترین ابزار و بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین بالاکا تهیه کنید. همچنین، می‌توانید در‌حال‌حاضر از تخفیف ویژه فصل بالاکا بهره ببرید و بهترین قیمت تجهیزات کوهنوردی را در وب‌سایت بیابید و خریدی مطمئن و راحت را تجربه کنید.

ارسال نظر