تعمیرات موبایل آنلاین سفیر

اگر قصد دارید گوشی خراب خود را تعمیر کنید، قبل انتخاب تعمیرکار موبایل بهتر است با یک سری نکات مهم آشنا شوید.

تعمیرات موبایل آنلاین سفیر

با افزایش استفاده از تلفن همراه به طبع خراب شدن آن هم بیشتر شده و شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید گوشی خود را تعمیر کنید. برای تعمیرات تلفن همراه 2 روش سنتی و مدرن وجود دارد که در ادامه بیشتر با این 2 روش آشنا میشویم.

در روش سنتی شما به یک تعمیرکار مراجعه میکنید و گوشی خود را جهت تعمیر تحویل میدهید اما منظور از روش مدرن یعنی ثبت سفارش تعمیرات بصورت آنلاین یا تلفنی که در ادامه با مزایا و معایب هر کدام از این روش ها بیشتر آشنا میشویم.

تعمیرات موبایل آنلاین سفیر

تعمیرات موبایل آنلاین

روش سنتی : تعمیرات موبایل با مراجعه حضوری نزد تعمیرکار

تعمیرکار موبایل در این حالت فردی است که بر اساس تجربه و با گذراندن چند ساعت دوره تعمیرات توانسته مجوز تعمیرات موبایل دریافت کند. این روش برای سالیان طولانی تنها روشی بود که اکثر مردم از آن استفاده میکردند و امروزه هم تعدادی از این روش استفاده میکنند. اما ما با توجه به شرایط فعلی بازار و تجربیات شخصی خودمان اصلا این روش را توصیه نمیکنیم.

تنوع گوشی‌ها و دانش کم تعمیرکاران:

گوشی‌های موبایل این روزها بسیار متنوع تر از قبل شده‌اند و برندهایی همچون سامسونگ و هوآوی به تنهایی صدها مدل گوشی دارند.

از سمت دیگر اغلب تعمیرکاران موبایلی که سرویس‌های سنتی تعمیرات موبایل را ارائه کرده‌اند عموما با گوشی‌های مدرن و تکنیک‌های نوین تعمیرات موبایل آشنایی ندارند. این مسئله سبب می‌شود تا تعمیرکاران بازار آزاد و سنتی عموما تجربه لازم برای تعمیر کردن گوشی‌های جدید را نداشته باشند و واگذاری گوشی‌های مدرن و پرچمدار برای تعمیر کردن به آن‌ها ریسک بالایی را به همراه داشته باشد

زمانگیر بودن:

تصور کنید ال سی دی آیفون شما شکسته و شما میخواهید به یک تعمیرگاه سنتی مراجعه کنید به غیر از هزینه بنزین یا اسنپ شما حداقل چند ساعت طول میکشد تا نزد تعمیرکار برسید و چند روز هم تعمیر قطعه موردنظر طول میکشد.

عدم اطمینان از بکارگیری قطعات اورجینال:

تصور کنید باتری گوشی شما مشکل پیدا کرده و شما به یک تعمیرکار سنتی مراجعه کردید تعمیرکار به شما میگه دو نوع باتری داره یکی اورجینال با قیمت 300.000 تومان و دیگری باتری گرید A (از اصطلاحات عجیب تعمیرکاران) با قیمت 150.000 تومان. شما باتری اورجینال را انتخاب میکنید و مبلغش را پرداخت میکنید ولی از کجا میتوانید مطمیین باشید که باتری اورجینال برای شما انداخته ! هیچ مغازه داری تضمین کتبی به شما نمیدهد در این مورد !

دستمزدهای عجیب، گزاف و نامشخص:

اگر شما برای تعویض تا چال سی دی شکسته آیفون خود به 5 تعمیرگاه مراجعه کنید قطعا با 5 قیمت مختلف مواجه میشوید و دلیلش هم دستمزد های مختلف هر تعمیرکار است !

طولانی بودن تعمیرات:

تعمیرکاران سنتی عموما همه قطعات موبایل را ندارند و وقتی مشتری به آنها مراجعه میکند از مرجع دیگری اقدام به خرید قطعه موردنیاز میکنند و همین امر سبب طولانی شدن مدت تعمیر میشود مثلا برای تعویض باتری آیفون که یک ساعت هم وقت نمیخواد چند روز از شما زمان میخواهند.

روش مدرن : تعمیرات موبایل با ثبت سفارش تلفنی و آنلاین

تعمیرات موبایل آنلاین سفیر

شرکت‌های جدیدی این روزها سرویس تعمیرات موبایل را به شیوه مدرن تر ارائه می‌کنند. طبق ضوابط این شرکت‌ها مشتری می‌تواند بدون نیاز به مراجعه حضوری و فقط با یک تماس تلفنی یا به صورت آنلاین و از طریق سایت شرکت درخواست تعمیرات موبایل خودش را به ثبت برساند.

عدم نیاز به مراجعه حضوری:

با سرویس تعمیر گوشی مراکز موبایل دیگر نیازی به مراجعه حضوری و صرف زمان زیاد ندارید چون سفارش تعمیرات بصورت آنلاین یا تلفنی توسط کاربر ثبت میشود.

تعمیرات تخصصی موبایل:

عموما اغلب شرکت‌هایی که سرویس تعمیرات موبایل را به شیوه مدرن ارائه می‌کنند به تجهیزات مدرن ‌تری مجهز هستند و کارشناسان فعال در این مراکز هم اطلاعات به روزتری برای تعمیر گوشی مشتریان دارند.

هزینه مشخص و عادلانه:

سرویس‌های تعمیراتی که توسط مراکز تعمیر موبایل مدرن ارائه شده همگی هزینه مشخصی دارند. بنابراین خیال مشتری از بابت هزینه‌ای که پرداخت می‌کند راحت است و مطمئن خواهد بود که مشکلی در کار نیست! اگر شما یا اقوامتان بارها هم برای تعویض ال سی دی آیفون خود با این مراکز تماس بگیرید، هزینه مشابه و یکسانی برای هر یک از شما عنوان می‌شود

سرعت عمل بیشتر:

مراکزی که تعمیرات موبایل را به شیوه مدرن انجام می‌دهند به خوبی می‌دانند که سرعت عمل برای مشتری اهمیت زیادی دارد و مشتری دوست دارد هرچه سریعتر گوشی وی تعمیر شود.

سایر سرویس‌های جانبی:

علاوه بر موارد فوق برخی از مراکز تعمیرات گوشی مدرن‌تر مانند سفیر سرویس‌های جانبی را هم در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. گارانتی تعمیرات، ضمانت اورجینال بودن قطعات تعویضی، پیک رایگان برای دریافت و تحویل گوشی درب منزل و غیره از آپشن‌هایی هستند که توسط برخی از مراکز تعمیر موبایل برتر ارائه شده‌اند.

شما همچنین میتوانید براحتی با ثبت درخواست تعمیرات موبایل آنلاین مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و بصورت رایگان مشاوره بگیرید. شماره بخش تعمیرات موبایل سفیر 62999797 داخلی 400 و 401 از ساعت 10 صبح الی 7 بعدظهر در خدمت شما عزیزان هستیم.

ارسال نظر