تورهای ترکیه آژانس مقتدرسیر

رسانه کلیک - ترکیه نه تنها به واسطه نزدیکی به ایران، بلکه به خاطر مقاصد متنوع و جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد، در میان ایرانیان محبوب‌ترین کشور برای سفر به حساب می‌آید.

تورهای ترکیه آژانس مقتدرسیر

در این میان، استانبول و آنتالیا هواخواه بیشتری دارند و سفرها به این نقاط، بیش از دیگر شهرهای ترکیه اتفاق می‌افتد. آژانس مقتدرسیر شرایط تورهای این مقاصد را با شما در میان می‌گذارد.

خوشگذرانی در سواحل دریای اژه در تور آنتالیا

تور آنتالیا شهری کاملا متفاوت از استانبول است. این شهر ساحلی یکی از زیباترین نقاط طبیعی ترکیه محسوب شده که اولین دلیلش، سواحل فوق‌العاده جذاب آن‌جاست. سواحلی با شن‌های سفید، آب شفاف و امکانات بسیار خوب برای انجام انواع فعالیت‌ها. البته زیبایی طبیعت آنتالیا تنها به سواحلش ختم نشده و شامل چندین آبشار زیبا و بسیاری نقاط دیگر است، که باعث می‌شوند سفر به این شهر، یک تجربه عالی برای دوستداران طبیعت باشد.

بدون شک بهترین زمان برای سفر به آنتالیا از اواسط بهار تا اواسط پاییز است. ماه‌هایی که آب گرم بوده و شما می‌توانید در آب شنا کنید و در سواحل آفتاب بگیرید. تجربه‌ی انواع‌ فعالیت‌های آبی در آنتالیا، یکی از مهم‌ترین بخش‌های سفر شما به این شهر خواهد بود. قایق‌سواری، غواصی، جت اسکی سواری، اسکی روی آب و خیلی فعالیت‌های دیگر که خوشبختانه امکانات آن به طور کامل در آنتالیا فراهم شده است. برای تفریح هم بد نیست به گردش‌های دریایی بروید که در واقع یک جشن پر سر و صدا روی قایق است و شما همراه با یک گروه شاد، ساعاتی عالی را روی آب خواهید گذراند.

یکی از ویژگی‌های آنتالیا، داشتن هتل‌هایی است که خود به تنهایی می‌توانند تمام طول سفر شما را سرگرم کنند. هتل‌های بزرگ با زمین‌های ورزشی، چندین استخر، اسپا، رستوران‌های مختلف و حتی بعضا سالن پخش فیلم. برای تور لاکچری آنتالیا ، شما این امکان را دارید تا به آژانس مقتدرسیر مراجعه کرده و از امکان انتخاب بهترین هتل‌ها در این شهر بهره ببرید. انتخاب هتلی عالی با قیمتی مناسب، یکی از اصلی‌ترین بخش آماده‌ شدن برای سفر به آنتالیاست و با استفاده از تورهای آنتالیا در مقتدرسیر، شما بخش زیادی از این مهم را حل خواهید کرد و تمرکز خود را روی لذت بردن از تعطیلات خواهید گذاشت.

سفر به آنتالیا یک تجربه شگفت‌انگیز برای شما خواهد بود. این مقصد هم برای کسانی که در جمع‌های مجردی سفر می‌روند هم برای کسانی که خانوادگی سفر می‌کنند، از بهترین‌ها به حساب می‌آید. جایی که هم می‌توانید در آن تفریح کنید، هم از دیدنی‌های طبیعی و تاریخی لذت ببرید، خرید کنید و روزهایی شاد و عالی را سپری نمایید. پس اگر قصد سفر به یکی از مقاصد تور ترکیه را دارید، حتما آنتالیا را مد نظر داشته باشید.

قدم زدن میان زیبایی‌های با تور استانبول

سفر به استانبول یک فرصت ایده‌آل است تا همراه خانواده، به یکی از جذاب‌ترین شهرهای دنیا سفر کنید. شهری تاریخی و زیبا که شهرتش نه در حد منطقه، بلکه در تمامی جهان گسترده شده و به عنوان یکی از پرترددترین شهرهای جهان در میان مسافران شناخته می‌شود. استانبول زیبایی‌های منحصر به فردی دارد که دیدنش به هر مسافری پیشنهاد می‌شود.

اولین چیزی که دیدنش در تور گردشگری استانبول به شما پیشنهاد می‌شود، نقاط خاص تاریخی این شهر است. محل‌هایی که بیشترشان به دوران قبل از عثمانی یا در دوران این امپراطوری ساخته شده‌اند. مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه، برج دختر یا برج گالاتا از جمله این محل‌ها هستند. البته به غیر از این، حتما به بازار بزرگ استانبول نیز بروید. این بازار هم محلی عالی برای خرید سوغات به حساب می‌آید و هم یک مکان تاریخی و فرهنگی مهم در استانبول است.

یکی دیگر از بخش‌های جذاب تور استانبول در هر فصلی از سال، خرید کردن در این شهر زیباست. استانبول مراکز خرید بسیار خوبی دارد که می‌توانید برای پیدا کردن اجناس مورد نظر خود به آن‌ها مراجعه کنید. این مراکز خرید، بزرگ، مدرن و مملو از برندهای بین‌المللی هستند و اگر اواخر ژوئن به استانبول سفر کنید، می‌توانید در فستیوال خرید بزرگی که در این شهر برگزار می‌شود، خریدهایی با تخفیف عالی از همین فروشگاه‌ها انجام دهید. غیر از مراکز خرید، بازارهای متنوع و همچنین پاساژها و فروشگاه‌های مختلف در سطح شهر مخصوصا در خیابان استقلال وجود دارند که می‌توانید از آن‌جاها نیز به خرید بپردازید.

البته همه چیز در استانبول به خرید و گشتن در میان انبیه تاریخی محدود نمی‌شود، شما می‌توانید در این شهر تفریحات مختلفی را نیز تجربه کنید. اگر تابستان به تور مسافرتی استانبول رفته باشید، می‌‌توانید از پارک‌های آبی استفاده کنید، پارک‌های بازی همیشه برایتان فراهم خواهند بود و همچنین همیشه می‌توانید روی تفریحات شبانه‌ی عالی شهر حساب باز کنید.

برای کسانی که اهل خوردن غذاهای خوشمزه هستند، استانبول مرکز غذاهای ترکی از سراسر این کشور است. از غذاهای خیابانی تا رستوران‌های لاکچری، همه چیز در استانبول برای چشیدن خوشمزه‌ترین غذاها آماده است، پس در سفر به این شهر خود را برای یک فستیوال غذایی عالی آماده کنید و با تور استانبول همراه شوید.

ارسال نظر