بلیط هواپیما استانبول را ارزان‌تر از همیشه بخرید

جاذبه های فراوان گردشگری و قرابت فرهنگی ترکیه باعث شده تا سالانه بسیاری از مسافران ایرانی به شهرهای مختلف این کشور سفر کنند.

بلیط هواپیما استانبول را ارزان‌تر از همیشه بخرید

استانبول به عنوان مرکز تجاری و تفریحی یکی از شهرهای جذاب گردشگری است که بسیاری از افراد را به خود جذب می کند. از همین رو بلیط هواپیما استانبول را می توان پرفروش ترین بلیط های هواپیما خارجی دانست.

مهمترین چالشی که مسافران در هنگام سفر به استانبول با آن مواجه هستند، هزینه های سفر و قیمت بلیط استانبول می باشد. برای این که بتوانید ارزان ترین بلیط را تهیه کنید در ادامه با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما استانبول

از آن جایی که سفر به استانبول پرطرفدار است، روزانه ایرلاین های زیادی اقدام به فروش بلیط استانبول می کنند. علاوه بر تهران از دیگر شهرهای مختلف ایران نیز امکان پرواز به استانبول وجود دارد. شرکت های هواپیمایی بسته به نوع خدماتی که ارائه می دهند، قیمت های مختلفی برای این بلیط تعیین می کنند.

برای این که بتوانید قیمت بلیط استانبول را به صورت آنلاین مشاهده کنید، باید به سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما مراجعه کنید. در این سایت ها انواع بلیط استانبول با قیمت های متفاوت نمایش داده می شوند. بسته به بودجه و سلیقه خود می توانید بهترین گزینه را به صورت آنلاین خریداری کنید. این روش به صرفه ترین روش خرید بلیط استانبول است.

ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما استانبول

از آنجایی که سفر به استانبول بسیار پرطرفدار است و در تمامی سال مسافران زیادی دارد؛ قیمت بلیط هواپیما فقط در هنگامی که تعداد مسافران کاهش پیدا می کند، ارزان تر می شود. علاوه بر این راهکارهای دیگری نیز برای خرید بلیط ارزان استانبول وجود دارد که در ادامه با آنها آشنا می شوید.

مهم ترین گام برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما استانبول ، مراجعه به سایت های معتبر گردشگری و فروش بلیط هواپیما است. این سایت ها با توجه به این که با ایرلاین های متعدد همکاری می کنند، توانایی ارائه انواع بلیط را با قیمت های متنوع دارند. در هنگام رزرو بلیط استانبول دقت کنید تا خدماتی مانند غذا و پکیج مسافر را حذف کنید تا قیمت بلیط هواپیما را کاهش دهید.

ترفند های خرید بلیط ارزان استانبول

خرید بلیط از ایرلاین هایی است که قیمت بهتری ارائه می دهند، بهترین راه برای تهیه ارزان ترین بلیط است! به طور مثال پگاسوس ترکیه قیمتی بسیار ارزانتر از ترکیش ایرلاینز را ارائه می دهد. یکی دیگر از راهکارهایی که می تواند قیمت بلیط استانبول را کاهش دهد، رزرو پرواز مستقیم و غیر مستقیم است. به طور معمول پروازهای غیرمستقیم ارزان تر از پرواز های مستقیم هستند.

خرید بلیط هواپیما استانبول

اما نکته اینجاست که برای سفر به استانبول پرواز غیرمستقیم گزینه مناسبی نیست. توجه به زمان پرواز، بر روی قیمت بلیط موثر است. اگر قصد دارید بلیط ارزانتری رزرو کنید، آخر هفته ها را فراموش کنید و بلیط خود را برای روزهای اول هفته رزرو کنید. همچنین بلیط لحظه آخری تهران استانبول گزینه ای مناسب برای افرادی است که قصد تجربه سفرهای ارزان قیمت دارند.

استرداد آنلاین بلیط استانبول

توصیه می شود که در هنگام رزرو بلیط استانبول از تاریخ سفر خود مطمئن باشید. اما اگر با مشکلی مواجه شوید و نتوانید در تاریخ مشخص شده به سفر بروید، امکان استرداد آنلاین بلیط استانبول را دارید. در این صورت باید تا چند ساعت قبل از پرواز استرداد بلیط را درخواست بدهید. باید دقت کنید که بلیط چارتر استانبول را نمی توان به راحتی کنسل کرد. یکی از مزایای بلیط سیستمی قابلیت استرداد آنهاست. بعد از درخواست کنسلی بسته به زمان استرداد، بعد از کسر جریمه کنسلی مابقی مبلغ بلیط به حساب شما بازگردانده می شود.

ارزان ترین زمان سفر به استانبول

استانبول با توجه به داشتن جاذبه های گردشگری زیادی که دارد در تمامی فصول متقاضی سفر دارد. تابستان ها بهترین فصل سفر برای افرادی است که قصد خرید تور استانبول را دارند. اما اگر به دنبال سفری ارزان به این شهر زیبا هستید، توصیه می شود پاییز و زمستان را برای سفر خود انتخاب کنید.

زمستان ارزان ترین فصل سفر به ترکیه است! تعداد مسافران کمتر باعث می شود تا قیمت بلیط استانبول و نرخ رزرو هتل استانبول کاهش پیدا کند. بهتر است در این زمان به سایت های معتبری مانند علی بابا ، تیک بان ، قاصدک و فلایتیو مراجعه و بلیط خود را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه رزرو کنید.

خرید بلیط استانبول از بهترین سایت ها

برای تجربه یک سفر ارزان، اقتصادی و دلنشین لازم است که بلیط استانبول را از سایت هایی تهیه کنید که معتبر، سریع و قابل اطمینان باشند. سایت هایی که معرفی شدند، از بهترین سایت های داخلی در زمینه فروش بلیط هواپیما و خدمات گردشگری هستند. می توانید با مراجعه به هر کدام از آنها بلیط مورد نظر خود را رزرو کنید.

تیک بان با ارائه انواع خدمات نوین یکی از سایت های معتبر گردشگری است که با همکاری بهترین ایرلاین ها می تواند انواع بلیط استانبول را با کمترین قیمت به مسافران ارائه دهد. فقط کافیست www.tikban.com را کلیک کنید.

ارسال نظر