خرید گیفت کارت استیم والت با تخفیف از موبوگیفت

استیم والت سامانه‌ای برای خرید بازی آنلاین است که از معروف‌ترین بازی‌های این سایت می‌توان به پابجی موبایل و کال آف دیوتی اشاره کرد که این روزها هر کسی با استفاده از گوشی، تبلت یا لپ تاپ در حال انجام این بازی است.

خرید گیفت کارت استیم والت با تخفیف از موبوگیفت

برای اینکه بتوانید این بازی گروهی را به صورت آنلاین انجام دهید نیاز است که آن را خریداری کنید علاوه بر این نیز برای داشتن امکانات بیشتر نظیر خریدهای درون برنامه‌ای نیاز به پرداخت هزینه است که برای انجام چنین کارهایی لازم است اکانت استیم خود را شارژ کنید.

یکی از بهترین و ایمن‌ترین راه‌ها برای شارژ کردن اکانت استیم، خرید گیفت کارت است که برای ما کاربران ایرانی به دلیل عدم امکان پرداخت بین المللی تنها روش موجود همین است. در ادامه قصد داریم به معرفی کاملی از استیم پرداخته و سپس شما را با سایتی که همواره امکان خرید گیفت کارت را با تخفیف فراهم کرده آشنا کنیم.

استیم والت چیست و چه کاربردی دارد؟

استیم هم مشابه مارکت‌هایی همچون پلی استیشن و ایکس باکس یک سرویس آنلاین برای بازی است که می‌توانید بازی‌های محبوبی همچون پابجی، کال آف دیوتی و بیش از ده ها بازی دیگر را از طریق آن خریداری کنید.

این شرکت محصول خخود را متناسب با سیستم عامل‌های گوناگونی همچون ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و آیفون ارائه داده تا تمامی کاربران قادر به استفاده از آن باشند.

پس از نصب استیم یک شناسه برای شما ایجاد شده و از طریق آن می‌توانید بازی‌های مورد علاقه‌تان را خریداری کنید. همچنین این آی دی نیز به نوعی پروفایل شما بوده و از طریق آن حین بازی کردن می‌توانید برای چت گروهی در انجام بازی‌های گروهی نیز استفاده کنید. امکانات متعددی برای این بخش در نظر گرفته شده است که با رفتن به وبلاگ موبوگیفت می‌توانید با همه آنها آشنا شوید.

شارژ استیم والت با گیفت کارت چگونه است؟

همانطور که اشاره شد، برای خرید بازی و امکان استفاده از بازی‌های آنلاین که در مارکت‌هایی همچون استیم، نیاز به شارژ اکانت و خرید بازی دارید. برخی بازی‌ها نیز دارای پرداخت درون برنامه‌ای هستند که نیاز است از طریق موجودی اکانت استیم پرداخت ها را انجام دهید.

اما متاسفانه به دلیل تحریم بانک‌های ایرانی ما کاربران فارسی زبان در ایران نمی‌توانیم از طریق کارت بانکی خود اقدام به خرید کنیم. به دلیل محدودیت‌هایی هم که برای استفاده از ویزا کارت، مستر کارت و پی پل وجود دارد، داشتن این کارت‌های اعتباری بین المللی نیز شرایط و پیچیدگی‌های خاص خود را دراد. بنابراین تنها روش ایمن برای شارژ اکانت، خرید گیفت کارت استیم است.

گیفت کارت در واقع یک کد شارژ متشکل از اعداد و حروف است که با زدن این کد در بخش redeem code اکانت استیم، مقدار اعتباری که برای آن در نظر گرفته شده را به صورت افزایش موجودی و شارژ اکانت دریافت می‌کنید. سپس می‌توانید این موجودی را مثل کیف پول برای خرید بازی خرج کنید.

خرید استیم والت با تخفیف از موبوگیفت

موبوگیفت به نشانی اینترنتی www.mobogift.com یکی از سایت‌های خوب برای خرید گیفت کارت استیم است. شما به کمک این سایت می‌توانید گیفت کارت استیم را با مبدا کشورهای مختلف مشاهده کرده و با موجودی مختلفی برای خرید انتخاب کنید. پس از خرید کد گیفت کارت به صورت لحظه‌ای برای شما ارسال شده و می‌توانید کلیه مراحل انتخاب، خرید و استفاده را در عرض کمتر از ۱۰ دقیقه طی کنید.

در ادامه به بررسی مزایای خرید گیفت کارت از موبوگیفت پرداخته و به شما نشان خواهیم داد که چرا خرید گیفت کارت از این سایت می‌تواند برای شما مقرون به صرفه باشد تا در هر بار خرید، تجربه استفاده از کد تخفیف و قیمت ارزان را داشته باشید.

خرید گیفت کارت استیم والت با تخفیف از موبوگیفت

پیشنهاد تخفیف روزانه

هر روز یکی از محصولات در پیشنهاد ویژه قرار می‌گیرد که با مراجعه به صفحه اصلی سایت می‌توانید آن را مشاهده کنید. ممکن است شانس با شما یار بوده و همین حالا گیفت کارت استیم والت در پیشنهاد روز قرار داشته باشد که در این صورت امکان خرید با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی را دارید.

البته اگر هم نبود نگران نباشید، در پایان این نوشته یک کد اختصاصی هم برای خرید گیفت کارت استیم برای شما در نظر گرفتیم که می‌توانید آن را یافته و استفاده کنید.

افزایش امتیاز و تبدیل به تخفیف

با انجام هر خرید از موبوگیفت بسته به اینکه گیفت کارت با چه مبلغی خریداری می‌کنید، تعدادی امتیاز به شما تعلق خواهد گرفت. به مرور که خریدهای بیشتری انجام می‌دهید این امتیازات افزایش یافته و در حساب کاربری شما بیشتر خواهند شد.

حال پس از اینکه امتیازات به حد نصاب کافی برسد، می‌توانید آنها را خرج کرده و با تبدیل کردن به کد تخفیف با قیمت ارزان‌تری خریدهای بعدی خود را انجام دهید.

پشتیبانی سریع

مطمئنا سوالات زیادی پیش از خرید در ذهن شما وجود دارد که درباره گیفت کارت نمی‌دانید. یا حتی ممکن است پس از خرید سوالی برای شما رخ داده باشد که نیاز دارید خیلی سریع و پیش از اینکه از گیفت کارت استفاده کنید، پاسخ آن را دریافت کنید.

تیم پشتیبانی موبوگیفت در هفت روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته از راه‌های ارتباطی گوناگونی همچون تماس تلفنی، ارسال ایمیل و ارسال تیکت آماده پاسخگویی به مشکلات و سوالات شما هستند. می‌توانید از هر یک از روش‌های ذکر شده که مناسب است با پشتیبانان ارتباط گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ پرسش‌های خود را دریافت کنید.

وبلاگ آموزشی با محتوای جذاب

همانطور که در بالا اشاره شد مسئله پشتیبانی امر مهمی در هر خرید اینترنتی است. موبوگیفت برای اینکه پاسخ پرسش‌های شما را از پیش آماده کرده باشد، در بخش وبلاگ کلیه مطالب را در خصوص راهنمای خرید، راهنمای استفاده از گیفت کارت و نکات امنیتی که باید برای استفاده بهتر از هر سایتی مدنظر داشته باشید تهیه کرده است.

با مراجعه به وبلاگ موبوگیفت می‌توانید به بیش از صدها عنوان مطلب در خصوص گیفت کارت و استفاده از سایت‌هایی که قابلیت استفاده از آن را دارند آشنا شده و از آنها نهایت استفاده را ببرید.

کد تخفیف موبوگیفت ویژه خرید استیم والت برای کاربران سایت کلیک

در پایان یک پیشنهاد ویزه برای شما کاربران برای شما کاربران عزیز سایت کلیک که به بازی‌های استیم علاقه‌مند هستید در نظر گرفتیم. هر زمان که قصد خرید گیفت کارت استیم داشتید، می‌توانید با استفاده از کد تخفیف mobo-click که برای اولین خرید از موبوگیفت ایجاد شده، تا سقف 10 هزار تومان تخفیف برای خرید این گیفت کارت و سایر گیفت کارت‌های موجود همچون گیفت کارت ایکس باکس، ریزر گلد، نینتندو، گیم پس ایکس باکس ، پلی استیشن، اپل و گوگل، اسپاتیفای و بیش از ۱۰ محصول دیگر بهره‌مند شوید.

برای این منظور کافی است به وبسایت mobogift.com مراجعه کرده و سپس در هنگام خرید کد تخفیف مورد نظر را وارد کنید، تا مبلغ مذکور از مبلغ کل کسر شده و خریدی ارزان را با موبوگیفت تجربه کنید. البته فراموش نکنید که پس از خرید نیز امتیاز شما افزایش خواهد یافت.

ارسال نظر