دانلود بهترین فیلم های جنگی (5 فیلم برتر جنگ جهانی)

فیلم های جنگی یکی از ژانرهای پرطرفدار سینماست، فیلم هایی که میتواند در مورد دفاع مقدس، جنگ های صلیبی، جنگ های جهانی و سایر جنگ های نام آشنای جهان است.

دانلود بهترین فیلم های جنگی (5 فیلم برتر جنگ جهانی)

جنگ حادثه ای غیرقابل اجتناب و مخوف که ویرانی های زیادی برای بشر به دنبال دارد. در طول تاریخ جنگ ها شکل های مختلفی پیدا کرده است، از گذشته که سلاح های سرد و منجنیق ها جای خود را به سلاح های گرم دادند درگیری ها و جنگ ها بین انسان ها بیشتر شد. جنگ جهانی اول و دوم باعث کشته شدن میلیون ها انسان در اروپا و نقاط دیگر جهان شد که باعث شد فیلمسازان برای ساخت آثار جنگی بر اساس واقعیت یا شنیده ها سراغ آنها بروند. آثار زیادی وجود دارد که به خوبی جنگ را به نمایش می گذارند اما ملاک ما فیلم های جنگ های جهانی است، آثاری که در رسانه نیکی دیلی در بخش دانلود رایگان فیلم قرار داده شده اند.

بهترین فیلم های جنگ جهانی

1- خشم

فیلم Fury با ژانری اکشن، جنگی و بر پایه جنگ جهانی دوم به کارگردانی و نویسندگی دیوید آیر محصول 2014 آمریکا است. بازیگرانی همچون؛ جیسون ایساکس، مایکل پنیا، لوگن لرمان، شایا لابوف، جان برنثال و برد پیت در این فیلم حضور دارند. این فیلم گل سر سبد فیلم هایی با موضوع جنگ جهانی است.

داستان فیلم در ماه‌های آخر جنگ جهانی دوم در آوریل ۱۹۴۵ واقع می‌شود. در شرایطی که متفقین آخرین ضربات خود را به European Theater (بخش اروپای جنگ جهانی) وارد می‌کنند، یک گروهبان آموزش دیده در لشکر دوم زرهی نیروی زمینی ایالات متحده آمریکا به نام واردَدی(برد پیت) فرماندهی یک تانک شِرمن مدلM4A2 به نام فیوری با پنج نفر افراد آن را برای یک مأموریت مرگبار در خط مقدم دشمن برعهده دارد. واردَدی و افرادش که تعدادشان کم است و گلوله‌ هایشان هم تمام شده حالا با مشکلات زیادی برای زدن به قلب نازی‌ها روبرو هستند.

نقشه ای که در یکی از سکانس‌های فیلم استفاده شده‌ است در حقیقت یک نقشه واقعی از هانوفر به سال ۱۹۴۳ در خلال جنگ جهانی دوم است که در مجموعه نفیس نقشه‌های تاریخی دانشگاه مک مستر نگهداری می‌ شود.

2- سقوط شاهین سیاه

فیلم Black Hawk Down فیلمی ۱۴۴ دقیقه‌ای به کارگردانی ریدلی اسکات به کارگردانی ریدلی اسکات محصول ۲۰۰۱ کشور ایالات متحده آمریکا است. در این فیلم؛ جاش هارتنت، یوان مک‌ گرگور، ویلیام فیکنر، سام شپارد، تام سایزمور، تام هاردی به ایفای نقش می پردازند. این فیلم داستان واقعی نبرد موگادیشو را به تصویر می‌ کشد.

123 تفنگدار ویژه ی ارتش آمریکا به موگادیشو فرستاده می شوند تا دو ستوان ارشد ارتش سومالی را در عملیاتی برق آسا دستگیر کنند. اما در یک غافلگیری با خیل عظیمی از سربازان سومالی مواجه می شوند و جنگی سنگین آنها را زمین گیر می کند.

3- سه تیغ جهنمی

هکسا ریج ستیغ هکسا (Hacksaw Ridge) فیلمی در ژانر درام و ضد جنگ و زندگینامه‌ ای و محصول مشترک آمریکا و استرالیا ساخت 2016 است. کارگردانی این فیلم مل گیبسون برعهده داشت و اندرو نایت، رابرت شنکن و رندل والاس نیز نویسندگان فیلم‌نامه می‌باشند. فیلم‌نامه این فیلم بر اساس زندگینامه دزموند داس نوشته شده‌است. بازیگرانی چون اندرو گارفیلد، وینس وان، سم ورثینگتون، لوک بریسی، هوگو ویوینگ، رایان کر، ترزا پالمر، ریچارد پایروس و ریچل گریفیتس در فیلم حضور دارند. تصویربرداری فیلم در ۵ سپتامبر ۲۰۱۵ در نیو ساوت ولز انجام شد.

فیلم بر اساس داستان واقعی یک مخالف جنگ در ارتش آمریکا به نام دزموند داس است که حاضر نمی‌شود سلاحی حمل کند؛ اما طی نبرد اوکیناوا در جنگ جهانی دوم با وجود شلیک‌های بی‌وقفهٔ دشمن، یک تنه جان بیش از ۷۵ نفر از هم‌رزمانش را نجات می‌ دهد و در نتیجه موفق به دریافت مدال افتخار از دستان رئیس‌جمهور هری ترومن می‌ شود. پیشنهاد میکنیم این فیلم را با دوبله فارسی از نیکی دیلی دریافت کنید.

4- شجاع دل

شجاع‌دل یا دلاور (Braveheart) فیلمی حماسی درام آمریکایی به کارگردانی و بازیگری مل گیبسون، فیلم محصول سال ۱۹۹۵ کمپانیهای آمریکایی پارامونت پیکچرز و فاکس قرن بیستم است. مل گیبسون در نقش ویلیام والاس ظاهر می‌شود؛ جنگجویی اسکاتلندی که رهبری اسکاتلندی‌ها را در اولین جنگ استقلال‌طلبی علیه ادوارد یکم بر عهده دارد. این فیلم نامزد ده جایزه اسکار در مراسم شصت و هشتمین جوایز اسکار شد، و توانست پنج جایزه، شامل اسکار بهترین فیلم، بهترین فیلمبرداری، بهترین کارگردانی، بهترین تدوین صدا، و بهترین چهره‌ پردازی را از آن خود کند.

5- نجات سرباز رایان

نجات سرباز رایان (Saving Private Ryan) نام فیلمی جنگی و حماسی محصول سال ۱۹۹۸ می‌ باشد که به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و نویسندگی رابرت رودات ساخته شده‌است. داستان این فیلم در طول نبرد نرماندی در جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. ۲۷ دقیقه آغازین فیلم که رسیدن نیروهای متفقین به فرانسه در ۶ ژوئن ۱۹۴۴ را نشان می‌دهد، بسیار مشهور است. تام هنکس در نقش کاپیتان جان میلر به همراه هفت سرباز دیگر مأموریت می‌گیرند تا سرباز جیمز فرانسیس رایان را پیدا کنند و به خانه برگردانند. او سه برادر داشته که همگی در جنگ کشته شده‌اند و به دستور فرمانده کل ارتش، رایان می‌تواند به پیش مادرش بازگردد.

آرشیو کامل : دانلود فیلم های جنگی

ارسال نظر