دریافت تیک آبی اینستاگرام

یکی از بزرگترین مشکلات مخاطبان با پیج های بیزینس و کسب و کار در اینستاگرام، اعتبار آن پیج است  که با دریافت تیک آبی اینستاگرام این اعتبار به دست می‌آید.

دریافت تیک آبی اینستاگرام

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که با چند پیج مشابه از یک بیزینس و کسب و کار مواجه شده باشید که نمی دانید کدام واقعی و کدام جعلی است. اصلا ممکن است نتوانید تشخیص دهید که آن پیج وجود خارجی دارد یا در حال جعل یک برند دیگر است.

این وسط بسیاری از صاحبان مشاغل، بخصوص مشاغل با فروش محصولات گران قیمت، در صدد اعتبار بخشیدن به کانال های فروش خود من جمله پیج اینستاگرام هستند. برای این دسته از صاحبان مشاغل، یکی از راه های اعتبار بخشیدن به بیزینس و کسب و کار و پیج اینستاگرام خود، دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید هویت توسط اینستاگرام است.

در ادامه ما شما را با مزایا و نحوه دریافت تیک آبی اینستاگرام آشنا خواهیم کرد. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از تعرفه قیمت تیک آبی اینستاگرام، با کارشناسان و متخصصین آژانس تبلیغاتی ادبلو در تماس باشید.

مزایای دریافت تیک آبی اینستاگرام

قابلیت اطمینان بالاتر

تیک آبی اینستاگرام، اعتبار برند شما را افزایش می دهد. با توجه به وجود تیک آبی در کمتر از یک درصد پیج های اینستاگرام، داشتن تیک آبی در کنار نام کاربری شما نشان می دهد که برند شما هم مهم و هم دارای استاندارد کیفیت است.

ممکن است برخی از مخاطبان اینستاگرام هنگام دیدن یک کمپین همراه با جایزه یا معامله و حتی سفارش آنلاین یک محصول احتیاط کنند و خصوصا به نسبت قیمت آن محصول، بنا را بر امکان کلاهبرداری بگذارند. اما اگر یک تیک آبی در کنار نام کاربری پیج شما مشاهده کنند، حساب را قابل اعتماد خواهند دید. پس طبیعتا دریافت تیک آبی کمک شایانی به دیده شدن شما و جذب مخاطب و فالوور واقعی اینستاگرام خواهد کرد.

افزایش آگاهی از برند

دریافت تیک آبی و تأیید هویت اینستاگرام همچنین می تواند آگاهی از نام برند و به تبع آن تعداد فالوورها و دنبال کنندگان شما را افزایش دهد. این به این دلیل است که پیج های اینستاگرام تأیید شده و دارای تیک آبی، هنگام جستجو در بالای لیست نام های کاربری و پیج های پیشنهادی ظاهر می شوند.

همچنین اعتقاد بر این است که الگوریتم محتوای پیج های دارای تیک آبی و تأیید شده ارجح تر هستند و منجر به مشارکت بیشتر مخاطبان و فالوورها در هر پست می شود. چنانچه انتخاب شما از میان پکیج های مقرون به صرفه آژانس ادبلو باشد که تمام این خدمات را در بر خواهد گرفت، آژانس به شما ضمانت کتبی بالاترین بازدهی در مقابل انتخاب این پکیج ها را خواهد داد.

تیک آبی اینستاگرام همچنین می تواند فرصت های تجاری را برای کسب و کار و بیزینس شما به ارمغان بیاورد. به اینگونه که اگر شریک یا کمپانی مورد انتخاب شما برای تجارت یا شراکت، اسمی از برند شما نشنیده باشد، دیدن تیک آبی و تایید هویت صنعتی شما توسط اینستاگرام، می تواند باعث ایجاد علاقه در ارتباط یا همکاری آن شخص یا کمپانی با کسب و کار و بیزینس شما شود.

دسترسی زودهنگام به ویژگی های خاص

مزیت دیگر این است که پیج های دارای تیک آبی و تأیید شده اینستاگرام، دسترسی سریعتری به ویژگی های اینستاگرام دارند که می تواند به درآمدزایی و تبلیغات این پیچ ها کمک موثری کند. به عنوان مثال، برای دسترسی به ویژگی سوئیپ آپ یا همان بالا کشیدن صفحه برای ورود به لینک درج شده در استوری های اینستاگرام، نیاز به حداقل 10هزار فالوور است. اما پیج های دارای تیک آبی و تأیید شده اینستاگرام از این قاعده مستثنی هستند و با هر تعداد فالوور می توانند به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

نقش تیک آبی اینستاگرام در تبلیغات

خود تیک آبی به تنهایی می تواند اعتباری اندازه چند صد هزار فالوور اینستاگرام را برای کسب و کار و بیزینس شما به ارمغان بیاورد. بخصوص در ایران که این مسئله، مسئله ای کمیاب به نظر می رسد و برای اذهان عمومی می تواند ارزش و اهمیتی به مراتب بالاتر از چند صد هزار فالوور را سهم خود کند. پس داشتن تیک آبی اینستاگرام به خودی خود، یکی از عوامل موثر و معتبر برای تبلیغات کسب و کار شما خواهد بود.

مدت زمان فرآیند دریافت تیک آبی اینستاگرام

این فرآیند معمولا به طور میانگین 6ماه زمان می برد و در اعتبار عمومی پیچ اینستاگرام شما نقش بسزایی ایفا می کند. همچنین در ادامه روند تبلیغات شما، تیک آبی اینستاگرام باعث خواهد شد تاییدیه و تیک آبی بقیه پلتفرم های اجتماعی مثل فیس بوک و یوتیوب و گوگل را نیز براحتی دریافت کنید. آژانس تبلیغاتی ادبلو، در طول انجام این فرآیند و سپس برای دریافت تاییدیه و تیک آبی بقیه پلتفرم ها با بهترین قیمت و خدمات و ضمانت کامل، در خدمت شما خواهد بود. برای اطلاع از تعرفه پکیج های مقرون به صرفه ما و دریافت مشاوره رایگان، با کارشناسان و متخصصین ادبلو در تماس باشید.

تفکرات اشتباه راجع به تیک آبی اینستاگرام

دسته ای از کاربران هستند که فکر می کنند دریافت تیک آبی اینستاگرام در ایران بخصوص برای پیج های بیزینس و کسب و کار غیرممکن است. این تفکر کاملا اشتباه است. عده ای دیگر با توجه به اینکه اینستاگرام بخش تایید هویت پیج و دریافت تیک آبی را در دسترس عموم قرار داده و تلویحا آن را رایگان قلمداد کرده است، بر این باوراند که دریافت تیک آبی کاملا رایگان و بدون پرداخت هزینه ممکن خواهد بود. طبیعتا این تفکر هم کاملا اشتباه است.

حتی در کشورهای خارجی هم دریافت تیک آبی هزینه هایی در پی دارد. اما در ایران ممکن است این هزینه ها بسته به سرویس ها و خدمات و ضمانت هایی که با قرارداد تیک آبی همراه می شود، قیمت متغیر باشد.

دریافت تیک آبی اینستاگرام توسط آژانس تبلیغاتی ادبلو

نکته مهم راجع به گرفتن تیک آبی اینستاگرام این است که اگر این فرآیند را به متخصصین بسپارید، برای شما یک معامله سراسر برد خواهد بود.

آژانس تبلیغاتی ادبلو به شما برای بهبود کیفیت کسب و کار و بیزینس شما چه در راستای مدیریت و چه در راستای تبلیغات بهترین مشاوره را بصورت رایگان خواهد داد. دریافت تیک آبی اینستاگرام به اضافه پکیج های مقرون به صرفه که آژانس تبلیغاتی ادبلو ارائه میدهد، می تواند خیال شما را برای بهترین و اثرگذارترین نوع تبلیغات، از همه نظر راحت کند.

ارتباط با آژانس تبلیغاتی اَد بلو

شماره تماس : 09125650305

ایمیل: info@adblueagancy.com

ارسال نظر