ربات قرعه کشی اینستاگرام

رسانه کلیک - قرعه کشی استوری اینستاگرام و برگزاری مسابقه اینستاگرامی چگونه باید انجام می شود؟ با ربات  قرعه کشی اینستاگرام  برنده ها را آنلاین انتخاب کنید و جذابیت مسابقه را چندین برابر کنید در ادامه آموزش برگزاری مسابقه اینستاگرامی با ما همراه باشید.

ربات قرعه کشی اینستاگرام

مسابقه استوری اینستاگرام

یک روش جالب برای برگزاری مسابقه اینستاگرامی ، استفاده از استوری است. برتری مسابقه استوری نسبت به مسابقات کامنت ، افزایش فروش و استفاده از تبلیغات استوری رایگان و عدم تقلب در مسابقه است شما می‌توانید با استفاده از امکانات بخش استوری، تگ کردن , هشتگ یا سوال‌های چند گزینه‌ای از مخاطبان بپرسید.

ایده برای مسابقه اینستاگرام

قبل از انتخاب ایده مسابقه استوری اینستاگرام ، یک نکته مهم را باید در نظر داشته باشید. شرایط و تبلیغ مسابقه باید برای شرکت کنندگان آسان باشد. انواع ایده های مسابقات استوری به شرح زیر می باشد :

  • تگ کردن در استوری
  • مسابقه هشتگ
  • نظرسنجی و رای استوری

تگ کردن در استوری

بهترین گزینه برای مسابقه استوری اینستاگرام ، تگ کردن است از کاربران بخواهید پست مسابقه را در استوری خود منتشر کرده و پیج شما را روی عکس تگ کنند بعد روی تگ کلیک کرده و پیج اینستاگرامی شما رو فالو کنند در واقع تگ کردن و فالوو کردن جز شرایط مسابقه باشد . از نمونه این نوع مسابقات می توان به مسابقه استوری همراه اول اشاره کرد

نحوه اجرای قرعه کشی مسابقه استوری

ابتدا بنر مسابقه اینستاگرام را در سایز استوری طراحی کنید و سپس به عنوان یک پست در پیج خود منتشر کنید در مرحله بعد از کاربران بخواهید که روی پست مورد نظر کلیک کرده و با استفاده از گزینه ارسال به استوری ، پست مسابقه را در استوری پیج خود قرار داده و پیج شما را تگ کنند .

همانطور که در قرعه کشی کامنت ابتدا باید دانلود کامنت های اینستاگرام انجام شود در قرعه کشی استوری هم ابتدا باید لیست شرکت کنندگان در مسابقه جمع آوری شود تا انتخاب برنده را به راحتی قابل انجام باشد.

قرعه کشی اینستاگرام

مسابقه هشتگ

یک هشتگ مناسب ، کلید کسب موفقیت در اجرای مسابقه اینستاگرامی و بازاریابی سوشال مدیا است سعی کنید یک هشتگ خوب بسازید ساخت یک هشتگ عالی به زمان نیاز دارد و باید شرایط زیر را داشته باشد

اختصار : هرچه هشتگ خواناتر و قابل شناسایی تر باشد، تناسب آن با مسابقه بیشتر است.

ارتباط : هشتگ انتخابی شما باید صراحتاً با نام برند، محصول یا خدمات شما مرتبط و متناسب باشد. اگر یک هشتگ متداول و پرطرفدار مثل #نوستالژی را انتخاب کنید، احتمالاً به سختی خواهید توانست که مخاطبان هدف و شرکت کننده‌های خودتان را از میان سیل عظیم جمعیت طرفدار این هشتگ شناسایی کنید.

به یاد ماندنی : هشتگ انتخابی شما باید به قدری به یاد ماندنی باشد که در ذهن مخاطب باقی بماند و بعدها، ایشان با استناد به حافظه‌ی خود مسابقه ی شما را به یاد آورند و در آن شرکت کنند. یک هشتگ جالب طراحی کنید که جستجو و نوشتن آن ساده باشد.

ندرت : پیش از انتخاب هشتگ، جستجو انجام دهید. آیا هشتگ ایده آل شما توسط تعداد زیادی از کاربران دیگر و بنا به اهداف و مقاصد دیگر مورد استفاده قرار گرفته است؟ اگر چنین است، باید یک هشتگ دیگر برای خود انتخاب کنید.

از نمونه مسابقات هشتگ می توان به مسابقه #مسیر دیدنی اسنپ و مسابقه #بلندپروازی علی بابا که در صفحات اینستاگرامی آنها برگزار شد اشاره کرد

نظرسنجی استوری اینستاگرام

نظرسنجی و چالش استوری اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که سوالی را مطرح کنید و به کاربران این فرصت را بدهید پاسخ درست را انتخاب یا رای دهند نظرسنجی استوری اینستاگرام بهترین روش جهت فهمیدن علاقمندی کاربران به محصول یا خدمات خاص می باشد

مراحل گذاشتن نظرسنجی استوری اینستاگرام

قرعه کشی اینستاگرام

1- در مرحله اول به بخش استوری در اینستاگرام رفته و تصویری را انتخاب کنید. از بالای صفحه علامت اول از سمت چپ که شبیه شکلک صورت است را انتخاب کنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود.

2- در صفحه جدید باز شده که برخی امکانات اضافی همچون متن های از پیش تعیین شده، شکلک، زمان و … را در اختیارتان قرار داده است گزینه Poll را انتخاب کنید.

3- پس از انتخاب گزینه Poll در صفحه باز شده سوال خود را مطرح کنید. شما می توانید به جای سوال با ابتکار خود هر مطلب دیگری در این قسمت بنویسید سپس در بخش پایینی اگر مایل بودید بگذارید تا علامت Yes یا No باقی بماند و در صورت عدم تمایل با کلیک بر روی هر کدام متن مورد نظر را حذف کرده و متن جدید را اضافه کنید.

4- سپس از بالای صفحه علامت Done را انتخاب کرده و از پایین صفحه نیز گزینه Your Story را بزنید تا استوری نظر سنجی شما ارسال گردد.

ارسال نظر