ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل؛ مراقبت از خانواده با ردیاب

یکی از دغدغه‌های دائمی والدین نگرانی درباره سلامت اعضای خانواده به‌خصوص فرزندان در خارج از خانه است. ردیابی افراد یکی از اولین ایده‌هایی است که به ذهن پدر یا مادر برای مراقبت از فرزند یا هریک از اعضاء دیگر خانواده می‌رسد.

ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل؛ مراقبت از خانواده با ردیاب

معمولا در چنین شرایطی فرد مراقب به سراغ نصب نرم‌افزار برای ردیابی می‌رود. ولی این نرم‌افزارها چندان روش مناسبی برای مراقبت و پیگیری نیستند و باید به‌فکر راه‌حل مناسب و مطمئن‌تری بود. در این مقاله به بررسی موضوع ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل می‌پردازیم. در ادامه با معایب نصب نرم‌افزار آشنا خواهیم شد و بهترین راه‌حل این مشکل را به شما معرفی می‌کنیم.

دانلود نرم افزار ردیابی افراد راه حل مناسبی برای مراقبت از خانواده نیست!

یکی از راه‌حل‌هایی که معمولا در ابتدا به فکر افراد برای مراقبت از فرد مقابل می‌رسد، دانلود نرم‌افزار ردیابی و نصب آن روی گوشی طرف مقابل است. پدر یا مادر بابت رفت و آمد فرزندان نگران هستند و گاهی برای جلوگیری از خطرات ترجیح می‌دهند در هر لحظه بدانند فرزندشان در چه مکانی است. برای همین به سراغ نصب نرم‌افزار ردیابی روی گوشی آن‌ها می‌روند.

اما ردیابی افراد و پیگیری موقعیت مکانی آن‌ها با یک نرم‌افزار به‌هیچ‌عنوان به‌خوبی انجام نخواهد شد. تازه این در صورتی است که فرزند یا طرف مقابل شما اجازه نصب چنین اپلیکیشنی را به شما دهد. اما بهترین راه‌حل در چنین وضعیتی چیست؟ جواب این سوال ساده است، همانطور که برای پیگیری موقعیت خودروها به بهترین نحو، به خرید ردیاب ماشین رجوع می‌کنیم. باید برای ردیاب افراد نیز از ردیاب شخصی مخفی استفاده کرد. تا خیالتان از بابت مراقب از اعضای خانواده راحت باشد.

معایب استفاده از نرم‌افزار ردیابی گوشی برای ردیابی افراد؛ درصد خطای بالا

اینکه فردی نگران عزیزان خود باشد و برای مراقبت از آن‌ها شیوه‌های مختلفی را در پیش بگیرد، کاملا قابل درک است. اما دانلود و نصب نرم‌افزار ردیابی گوشی راه‌حل مناسبی برای پیگیری اعضای خانواده نیست. این شیوه معایب مختلفی دارد که دانستن آن‌ها به شما در انتخاب مسیر درست کمک خواهد کرد. فرض کنید برای مراقبت از فرزند خود باید این اپلیکیشن را روی گوشی او نصب کنید، احتمالا او تمایلی برای اینکار نخواهد داشت و دائما از این مسئله گله و شکایت خواهد کرد. این موضوع می‌تواند روی اعتماد فرزند به شما نیز تاثیرگذار باشد. مسئله دوم این است که اگر فرزند شما اندکی شیطنت به‌خرج بدهد، ایجاد اختلال در فرآیند کاری این نرم‌افزار چندان سخت نخواهد بود.

سومین نکته منفی این نرم‌افزار این است که همیشه در معرض خطر هک شدن و سرقت اطلاعات شخصی شما و خانواده است. از طرف دیگر این اپلیکیشن‌ها همیشه نیاز به اینترنت دارند و به محض عدم ارتباط با اینترنت از دسترس خارج خواهند شد. این نرم‌افزارها معمولاً به جز یک قابلیت ساده نمایش موقعیت مکانی روی نقشه گوگل، امکانات دیگری را در اختیار شما نمی‌گذارند.

با توجه به این نکات نمی‌توان امید چندانی به عملکرد درست این نوع از نرم‌افزارها داشت. فرزندان نصب چنین نرم‌افزاری روی گوشی خود را نمی‌پذیرند و اگر هم چنین اتفاقی رخ دهد، درصد خطا و کارایی آن‌ها چندان مطلوب نیست. بنابراین اگر به‌فکر مراقبت از اعضای خانوده هستید حتما برای خرید جی پی اس همراه اقدام کنید تا به بهترین نحو پیگیر افراد موردنظر خود باشید.

بهترین راه‌حل ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی؛ خرید ردیاب شخصی

وقتی صحبت از ردیابی افراد خانواده می‌شود، به معنی این است که قصد داریم به بهترین نحو از عزیزان خود مراقبت کنیم. بنابراین برای رسیدن به چنین هدفی باید از یک روش مطمئن و معتبر استفاده کنیم. خرید و نصب جی پی اس همراه بهترین و دقیق‌ترین شیوه مراقبت ار اعضای خانواده است. با کمک ردیاب شخصی بدون آنکه نیازی به موبایل طرف مقابل و نصب برنامه باشد، به‌طور لحظه‌ای و دقیق از موقعیت او آگاه خواهیم بود.

دنیای تکنولوژی امروز پیشرفت فوق‌العاده‌ای کرده است و برای هرکاری یک وسلیه تخصصی تولید شده است. جی‌پی‌اس‌ها بعد از اینکه دنیای خودرو را متحول کردند، به سرعت برای مراقب از انسان در شرایط خاص و حتی نجات جان حیوانات نیز بکار رفته‌اند. بنابراین مدرن‌ترین، بهترین و کارامدترین شیوه ممکن برای مراقبت از اعضای خانواده خرید ردیاب شخصی مخفی است. جی‌پی‌اس شخصی با استفاده از فناوری GPS و GPRS اطلاعات مورد نیاز درباره موقعیت مکانی افراد را به موبایل شما ارسال خواهد.

مهم‌ترین مزایای ردیاب شخصی؛ یک مجموعه کامل از امکانات

جی پی اس‌های شخصی بر خلاف نرم‌افزارهای ردیابی افراد، چند ویژگی منحصربه‌فرد و مختلف دارند و امکانات آن‌ها محدود به شناسایی موقعیت فرد نیست.

  • ارسال اطلاعات حرکتی و مسیرهای تردد
  • مجهز به آنتن داخلی
  • قابلیت شنود مکالمات (در ردیاب‌های شنودار)
  • ضد آب، ضد غبار، ضد رطوبت و گرد و خاک
  • مجهز به بدنه‌ای محکم و ضد ضربه
  • مجهز به دکمه O.S

این لیستی از بهترین امکانات یک ردیاب شخصی مخفی است که در اختیار فرد مراقب و البته فرد موردنظر قرار می‌گیرد. در کنار این مزایا باید به اندزاه مناسب و کوچک این ردیاب هم اشاره کرد که به خوبی جاساز شده و مخفی می‌شود.

چرا باید از ردیاب شخصی برای مراقبت از اعضای خانواده استفاده کنیم؟

دلیل اصلی خرید جی پی اس شخصی، مراقبت و پیگیری افراد خانواده با بهترین روش است. اما چند دلیل دیگر نیز وجود دارد. عدم پذیرش نصب نرم‌افزار روی گوشی نوجوان یا فرزند خانواده کاملا قابل پیش بینی است. در چنین وضعی به راحتی می‌توان با کمک ردیاب شخصی از اون مراقبت کرد، بدون اینکه اطلاع داشته باشد!

برای مراقبت از کودکان نیز هیچ وسیله‌ای بهتر از ردیاب شخصی نخواهد بود. اول اینکه کودک گوشی ندارد تا نرم‌افزار را نصب کنید و حتی در صورت داشتن هم همیشه آن‌ را حمل نخواهد کرد. از طرف دیگر ردیاب شخصی با اندازه کوچک خود به خوبی به قسمتی از لباس، وسایل یا کفش کودک متصل خواهد شد. بدون شک نیز برای مراقبت از سالمندان، بیماران و بیماران آلزایمری نیز باید از ردیاب شخصی کمک گرفت تا از سلامت جسمی و روانی آن‌ها مطمئن بود. در چنین شرایطی اصلا نمی‌توان روی نصب یک نرم‌افزار و کارایی آن حساب باز کرد.

خرید بهترین ردیاب شخصی و انواع جی پی اس خودرو در ایران رهیاب

در این مقاله به بررسی موضوع مهم ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل پرداختیم، تا بدانید چگونه می‌توان از اعضای خانواده به خوبی مراقبت کرد. نرم‌افزار چه در نسخه پولی و چه در نسخه رایگان عملکرد و روشی مناسبی برای ردیابی افراد نیست. خرید جی پی اس همراه بهترین راهکار ردیابی و مراقبت از اعضای خانواده است تا از این بابت دیگر دغدغه نداشته و نگران نباشید.

فروشگاه ایران رهیاب بزرگ‌ترین عرضه‌کننده ردیاب‌های شخصی و جی‌پی‌اس ماشین در بازار ایران است. همکاران ما در ایران رهیاب آماده گفتگو و راهنمایی شما عزیزان هستند. برای آشنایی با محصولات ایران رهیاب و خرید انواع ردیاب با شماره 22410328-021 و 22171062 -021 تماس حاصل کنید.

ارسال نظر