چطور می‌توان با گوشی موبایل یک سایت فروشگاهی ساخت؟

ایجاد یک سایت یا فروشگاه اینترنتی برای صاحبان کسب و کار که ارائه دهنده یک خدمت یا فروشنده محصولی هستند قطعا یکی از ضروری‌ترین کارهاست.

چطور می‌توان با گوشی موبایل یک سایت فروشگاهی ساخت؟

در هر ساعت مشتریان بالقوه زیادی عنوان محصول یا خدمت شما را از طریق گوگل جستجو می‌کنند و اگر شما در این فضا حضور نداشته باشید، سهم بازار زیادی را تقدیم به رقبایتان خواهید کرد. پس حتما تاکنون شما هم به راه اندازی و ساخت سایت خودتان فکر کردید.

تا قبل از بوجود آمدن ابزارهای سایت ساز، شما برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی می‌بایست به ارائه دهندگان خدمات طراحی و توسعه سایت مراجعه می‌کردید تا بسته به نیاز تان، سفارش یک پروژه جدید می‌دادید که با توجه به فرآیند های طراحی، کدنویسی و پشتیبانی امری زمان‌بر و پر هزینه بود. ضمن اینکه این احتمال وجود داشت که خروجی نهایی کار، با چیزی که شما در نظر داشتید، متفاوت باشد.

طراحی سایت فروشگاهی به کمک سایت‌ ساز‌ها

اما امروزه روش‌های متعددی برای راه اندازی یک سایت وجود دارد که استفاده از نرم افزارهای سایت ساز و فروشگاه ساز ، یکی از روش‌ها است. با استفاده از این نرم افزارها، تمام ابزارهایی نیاز خواهید داشت بصورت یکپارچه و یکجا در اختیار شما قرار میگیرد و بدون اینکه نیاز به دانش فنی یا تجربه در این حوزه داشته باشید. سایت ساز وبزی یکی از این سیستم‌هاست که در عین حالی که امکانات و قابلیت های گسترده‌ای که در اختیار تان قرار می‌دهد، کارکردن با آن بسیار ساده و سریع است. به کمک وبزی، تنها با چند انتخاب ساده و بارگذاری محتوای دلخواه، می‌توانید سایت خودتان را شخصی سازی و آماده انتشار کنید.

در صورتی که دسترسی به لپ تاپ یا کامپیوتر ندارید، جای نگرانی نیست. با وبزی ساخت سایت با موبایل هم ممکن است و تنها با یک موبایل می توانید اقدام به ساخت و مدیریت سایت خودتان نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی با موبایل

با استفاده از وبزی، شما برای مدیریت همه‌ بخش های سایتتان از جمله طراحی قالب، بروزرسانی محتوای سایت، مدیریت سفارشات، اضافه کردن محصول، ایجاد کوپن تخفیف و ... فقط تنها به یک گوشی موبایل نیاز خواهید داشت. قسمت‌های مدیریت سایت بصورت کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا طراحی شدند که به شما این امکان را میدهند با هر دستگاهی اعم از موبایل، تبلت یا کامپیوتر تان در هر ساعتی از روز و از هرکجایی که هستید بتوانید به فروشگاه اینترنتی بسازید، آن را مدیریت کنید یا در فروشگاهی که ساختید تغییرات اعمال کنید. وبزی از محدود سایت‌ساز‌هاییست که امکان ساخت سایت با موبایل بصورت حرفه‌ای را برای شما ممکن می‌سازد.

طراحی سایت فروشگاهی با موبایل

برای طراحی سایت فروشگاهی با موبایل از کجا شروع کنیم؟

برای شروع کار با وبزی کافیست به صفحه قالب‌های وبزی مراجعه کنید و یکی از ده‌ها قالب فروشگاهی از پیش طراحی شده را انتخاب کنید. با انتخاب قالب، فرم ثبت نام برای شما باز خواهد شد و با پر کردن مشخصات، وارد مرحله ساخت سایت می‌شوید. تا کامل شدن ساخت سایتتان یک الی سه دقیقه زمان نیاز است.

پس از آن، به قسمت ویرایش قالب منتقل خواهید شد، در این قسمت می‌توانید تمام اجزای قالب سایت، مثل عکسها، نوشته ها، اسلایدرها، باکس و دکمه ها را به سلیقه خودتان تغییر دهید. همچنین از نوار بالا می‌توانید صفحات سایت خودتان را ملاحظه کنید و در صورت لزوم در آنها تغییری ایجاد کنید.

علاوه بر قسمت ویرایش قالب، میتوانید از طریق پنل مدیریت سایت، به اضافه کردن محصولات، نوشته های بلاگی، مدیریت کاربران و اعضا، مشاهده سفارشات بپردازید.

ساخت سایت با وبزی

ساخت سایت با وبزی چه مزایایی دارد؟

استفاده از وبزی در وهله‌ اول میزان بسیار زیادی در وقت. و هزینه شما صرفه جویی می‌کند. تمام زمانی که قرار هست خواسته هایتان برای داشتن وب سایت یا فروشگاهی اینترنتی به یک طراح انتقال دهید، با استفاده از وبزی و با استفاده از همان زمان می‌توانید به همان شکلی که دوست دارید آن را بسازید. از طرفی تعرفه خدمات وبزی کاملا به صرفه بوده و لازم نیست برای داشتن یک سایت میزان قابل توجهی از موجودی حساب بانکی‌تان را خالی کنید.

ضمن اینکه سایت های ساخته شده با این پلتفرم، شامل پشتیبانی دائم و مستمر کارشناسان این مجموعه قرار می‌گیرند و خیال شما را از بابت مسائل امنیتی، آپدیت ها، مشکلات نرم افزاری و.. آسوده نگه‌میدارند. همچنین کارشناسان پشتیبانی این مجموعه همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۴ بصورت هفت روز هفته و از طریق چت انلاین، تماس تلفنی و تیکت پاسخگوی سوالات و مشکلات شما خواهند بود.

امکانات سایت ‌های فروشگاهی ساخته شده با وبزی

فروشگاه ساز وبزی، طیف گسترده‌ای از امکانات برای داشتن یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای در اختیار شما قرار خواهد گذاشت. تقریبا هر چیزی که بعنوان یک کاربر هنگام خرید از یک سایت مورد نیاز شماست، در این سیستم وجود دارد و شما با هر نوع محصولی که دارید می‌توانید یک فروشگاه کامل و مستقل داشته باشید.

۱. سایت فروشگاهی مارکت پلیس

با راه اندازی یک بستر مناسب برای فروش اینترنتی شما میتوانید محصولات فروشندگان و تولیدکنندگان مخلتف را در سایت خودتان بفروش برسانید و کمیسیون دریافت کنید. کسب درآمد از سایت مارکت پلیس یا چند فروشندگی یکی از متداول ترین روش‌های کسب درآمد آنلاین بشمار می‌رود و بیزنس‌های موفق زیادی بر اساس این مدل درآمدی وجود دارند که دیجی‌کالا و باسلام از جمله آن ها هستند.

با استفاده از فروشگاه ساز وبزی، شما قادر خواهید بود برای محصولات مختلف، فروشندگان مخلتفی در نظر بگیرید و میزان کمیسون مورد نظرتان را نیز تعیین کنید. هر کدام از فروشندگان نیز از طریق پنل مدیریت خودشان به وضعیت محصولات خودشان دسترسی دارند و می‌توانند میزان موجودی، مشخصات یا قیمت کالای خودشان را تغییر دهند یا یک محصول جدیدی که موجود دارند را ثبت کنند تا در صورت تایید مدیر سایت، به فروشگاه اضافه شوند.

۲. راه اندازی فروشگاه فایل

فروش محصولات مجازی و فایل نیز یکی دیگر از روش های درآمد زایی و کسب سود از فضای اینترنت است که با شرایطی که دارد، همیشه یک کسب و کار پرسود و در عین حال نیازمند سرمایه حداقلی است. شما با راه اندازی فروشگاه فایل بدون در نظر گرفتن محدودیت تعداد، حمل و نقل، انبار داری، ارسال و بسته بندی سفارش و سایر مسائلی که یک فروشنده کالای فیزیکی با آنها در گیر است، می‌توانید به مخاطبتان محصول بفروش برسانید.

امکان ارسال فایل های خریداری شده از طریق ایمیل، ایجاد دوره آموزشی و بخش بندی آن، آپلود فایل بصورت پارت بندی شده و از سرگیری آپلود پس از قطع و وصل اینترنت، طراحی صفحات فروشگاه بصورت درگ اند دراپ و ... بخشی از امکاناتی است که شما برای راه اندازی چنین سایتی در وبزی در اختیار دارید.

۳. راه اندازی فروشگاه اینترنتی با محصولات فیزیکی

در صورتی که فکر راه اندازی فروشگاهی برای محصولات فیزیکی خود نیز هستید، هیچ امکانی نیست که به آن نیاز داشته باشید و در وبزی نتوانید آن را پیدا کنید. اتصال به درگاه‌های اینترنتی مختلف واسط و مستقیم بانکی‌، اتصال به سرویس پستی، اتصال به سرویس های مقایسه قیمت مثل ترب، کد تخفیف و ایجاد پرموشن‌ها پیشرفته، کنترل موجودی، تعیین نرخ مالیات، ایجاد گزینه‌های مختلف برای هر محصول و تغییر قیمت و موجودی بر اساس آن و... صد ها امکان دیگر.

تمام امکانات پیشرفته فروشگاه ساز وبزی را می‌توانید در هرلحظه در موبایلتان داشته باشید! از طراحی قالب سایت فروشگاهی، مدیریت سفارشات، ایجاد محصول یا کد تخفیف جدید یا تغییر قیمت کالاها یا پاسخدهی به پیام کاربران.

ارسال نظر