سند بلاست میلگرد و کاربردهای آن

سند بلاست میلگرد هم یکی از تکنیک های جذاب سند بلاست است. از این متد جهت تمیز کردن سطوح فلزی مانند تیر آهن و میلگرد استفاده می شود. از سند بلاست میلگرد در صنعت ساختمان سازی و جهت تمیز کردن سازه های بتنی قبل از رنگ کاری استفاده می شود. خدمات سند بلاست ویژه چوب

سند بلاست میلگرد و کاربردهای آن

از سند بلاست میلگرد در صنعت ساختمان سازی و جهت تمیز کردن سازه های بتنی قبل از رنگ کاری استفاده می شود. خدمات سند بلاست ویژه چوب

یکی از منحصر به فرد ترین و هیجان انگیزترین روش های صافکاری، زنگ زدایی و آماده کردن سطوح جهت انجام عملیات است. در این روش فوق العاده با استفاده از سند بلاست میلگرد مواد ساینده همراه با آب و باد برای تمیز کردن سطوح استفاده می شود.

مراحل انجام این تکنیک

مراحل انجام سند بلاست میلگرد

جهت انجام سند بلاست میلگرد لازم است مراحلی توسط گروه سنی بلاست کار طی شود که شامل موارد ذیل می باشند:

۱: مستقر نمود تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز در محل مورد نظر.

۲: آماده کردن مواد ساینده یا سیلیس.

۳: سند بلاست میلگرد جزء سند بلاست خشک است. بنابراین لازم است زمان مناسبی را برای آن در نظر گرفت. فصل های بدون بارندگی و روزهای آفتابی بهترین زمان برای انجام سند بلاست میلگرد است.

۴: پیروی از اصول اصلی و پایه ی سند بلاست کاری

۵: آغاز پروسه رنگ کاری دقیقا بعد از پایان سند بلاست.

سند بلاست استیل

سند بلاست استیل یکی دیگر از روش ها و تکنیک های سند بلاست میلگرد است. این تکنیک مناسب برای پاک کردن و تمیز کردن سطوح استیل طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد. سطوح استیل هم همانند سایر سطوح بعد از مدتی استفاده دچار آلودگی، جرم و ناپاکی می شوند. از این رو برای برطرف کردن این آلودگی ها باید اقدامات اساسی صورت بگیرند. مهم ترین و کاربردی ترین این اقدامات استفاده از سند بلاست استیل است.

رابطه میان سند بلاست و رنگ

رابطه میان سند بلاست و رنگ

می توان رابطه میان سند بلاست میلگرد و رنگ را خیلی ساده بیان کرد. سطوحی مورد رنگ آمیزی باید تا حد ممکن تمیز و خشک شوند. به طوریکه بتوان آلودگی هایی مانند گرد و غبار، مواد شیمیایی، روغن و گریس را به طور کامل از این سطوح پاک کرد.

حذف لبه ها و برآمدگی های نوک تیز و برنده نیز جزئی از تمیز کاری سطوح می باشند. این اقدامات و بسیاری موارد دیگر تنها به وسیله سند بلاست میلگرد امکان پذیر است. شرکت پیمانکار سند بلاست مسئولیت پاک کردن و تمیز نمودن سطوح را بر عهده می گیرد. این شرکت اجرای رنگ آمیزی این سطوح را با استفاده از تجهیزات مناسب بر عهده دارد.

سند بلاست قالب چیست و چه کاربردی دارد

برطرف نمودن آلودگی های و جرم درون انواع قالب صنعتی یکی دیگر از قابلیت ها و کاربردهای مفید و بی نظیر سند بلاست میلگرد است. این تکنیک به عنوان سند بلاست قالب معروف است. استفاده از سند بلاست قالب سبب می شود تا انواع آلودگی ها و ناخالصی هایی که درون قالب ها وجود دارند از درون آن خارج شوند. به نحوی که امکان استفاده بهینه از این قالب ها به راحتی فراهم شود.

در سند بلاست قالب یا سند بلاست میلگرد، معمولا از فشار آب همراه با ذرات ساییده یا سیلیس استفاده می شود. اندازه ذرات سیلیس به کار برده شده برای این نوع سند بلاست باید مناسب با میزان آلودگی ها باشد. تا هم سبب از بین رفتن جرم و ناخالصی شده و هم سلامت ساختار قالب ها را حفظ نماید.

هدف از اجرای این تکنیک بر روی ماشین

سند بلاست ماشین یکی دیگر از راه های بی نظیر و فوق العاده جهت پاک کردن سطوح است. این تکنیک در قطعات ماشین هم به کار برده می شود. مسلما هر ماشینی بعد از چند سال کارکرد قطعات آن کثیف می شوند. به نحوی که لایه ای ضخیم از روغن و گرد و خاک بر روی آن ها جمع می شوند. ممکن است عملکرد مثبت آن ها تحت تاثیر این آلودگی ها قرار بگیرد. از این رو به منظور پاکسازی این قطعات می توان از بلاست ماشین و قابلیت های آن استفاده کرد.

خدمات سند بلاست ویژه چوب کدامند؟

خدمات سند بلاست ویژه چوب کدامند؟

با استفاده از سند بلاست چوب می توان زمینه استفاده مجدد از وسایل و سطوح چوبی را فراهم کرد. سند بلاست چوب همانند سند بلاست میلگرد یکی از تکنیک های موثر و مفید جهت آماده سطوح چوبی برای رزین و رنگ آمیزی است. استفاده از خدمات سند بلاست ویژه چوب باعث می شود تا آلودگی ها و فرسودگی های روی سطوح وسایل و ابزارهای چوبی به کلی از بین بروند. به علاوه آنکه امکان بهره گیری دوباره از آن ها فراهم شود.

روش های مراقبت از مخازن

مخازن یکی از تجهیزات و ابزارهای مهم در بخش صنعت و حمل می باشند. بنابراین لازم است در جهت نگهداری و مراقبت از آن ها اقدامات اساسی توسط سند بلاست میلگرد صورت بگیرد.

یکی از راه های مراقبت از مخازن، سند بلاست نمودن به موقع آن ها است. برای انجام این کار لازم است از تیمی متخصص و در امور سند بلاست استفاده کرد. در واقع مجری سند بلاست داخل مخازن با استفاده از تکنیک ها و روش های مخصوص اقدام به سند بلاست می کند. سپس لایه روبی و جرم زدایی داخل مخازن را هم انجام می دهد. سند بلاست داخل مخازن معمولا با استفاده از فشار قوی آب و ذرات سیلیس انجام می شود. ذرات به کار گرفته شده در در این نوع سند بلاست به نسب ذرات به کار برده شده در سند بلاست شیشه، چوب و استیل قوق تر و بزرگ تر می باشند.

نکته: اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به دنبال یک کارگاه سند بلاست ارزان یا پیمانکار سند بلاست هستید با ما تا انتهای متن همراه باشید. شما می توانید در زمینه هایی که اجرای تکنیک ها و روش های سند بلاست به تجربه و تبحر کافی نیاز دارند از شرکت سند بلاست کار مشاوره بگیرید. این شرکت با داشتن سال ها تجربه در زمینه سند بلاستی انواع تجهیزات و ساختمان ها و پروژه های بزرگ را بر عهده دارد. همچنین داشتن نمایندگی در شهر های مختلف است. از جمله:

این شرکت آماده ارائه خدمات به مشتریان و هموطنان عزیز می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اجرای عملیات سند بلاست و همچنین برآورد هزینه ها می توانید به سایت

WWW.sandblastkar.com مراجعه کرده تا به طور اختصاصی با مشاورین این شرکت گفتگو نمایید. نازلترین قیمت سند بلاست را از ما بخواهید

09377860127

ارسال نظر