شرکت سینکرونیوم، صرافی هیبرید سینکروبیت را در اول مه 2020 راه‌اندازی می‌کند

رسانه کلیک - انتظار برای کاربران دیگر به سر رسیده است! صرافی هیبرید سینکروبیت، یکی از پروژه های شرکت سینکرونیوم، واقع در انگیس، برای راه اندازی در تاریخ 1 مه 2020 کاملا آماده است.

شرکت سینکرونیوم، صرافی هیبرید سینکروبیت را در اول مه 2020 راه‌اندازی می‌کند

اکنون کاربران می توانند فعالیت در صرافی ای را تجربه کنند که قادر به پردازش 1 میلیون تراکنش در ثانیه (یعنی هر تراکنش ظرف 40 میلیاردم ثانیه انجام می شود) و تطبیق بیش از 200.000 جفت سفارش در ثانیه است، که 25 برابر سریعتر از بیشتر صرافی های حاضر در بازار است.

هدف سینکروبیت این است که مبادله دارایی های دیجیتال را هم برای کاربران تازه کار و هم حرفه ای ها، بسیار آسان تر، سریع تر، هوشمندانه تر، ارزان تر و بهتر کند.

درباره سینکروبیت

همه ما درباره صرافی های هیبرید چیزهایی شنیده ایم و اکثر افراد یک درک عمومی از آن دارند: "یک صرافی هیبرید نه یک صرافی متمرکز (CEX) است که لیدهای خصوصی را درون خود نگهداری کند و یک حساب امانی داشته باشد، و نه یک صرافی غیر متمرکز (DEX) است که کلیدهای خصوصی کاربران و وجوه آنها را نگه ندارد و البته به خاطر مسائل مربوط به مقیاس پذیری در بیشتر بلاکچین های عمومی نظیر اتریوم، سرعت پایینی داشته باشد."

حالا سینکروبیت می خواهد قدمی فراتر بگذارد و این مفهوم عام را بسط دهد. سینکروبیت یک صرافی هیبرید است که از مزایای فناوری بلاکچین هیبرید بهره می برد. این صرافی، ترکیبی از هر دو نوع صرافی است، اما تفاوت های عمده ای نیز دارد که آن را به یک صرافی کاملا متفاوت بدل نموده و موجب شده بسیار سریعتر، هوشمندانه تر، آسان تر، ارزان تر و بهتر از سایر صرافی ها عمل کند!

سینکروبیت، در یک کلام "اولین پلتفرم هیبرید چندمنظوره برای مبادله همتا به همتای دارایی های دیجیتال" است. این پلتفرم، یکی از پروژه های عمومی سینکرونیوم است که بر اساس بلاکچین هیبرید اختصاصی خودش به نام "سینکرونت"، و چارچوب دفتر کل توزیع شده چند بلاکچینی هیبرید به نام "سینکرولجر" عمل می کند که امکان مبادله انواع دارایی های دیجیتال، از جمله رمزارزها، فلزات گرانبها، انرژی، و کالا را هم با پول فیات (کاغذی) و هم رمزارز، می دهد. صرافی هیبرید سینکروبیت راهکارهای نوآورانه ای را هم برای تازه کارها و هم تریدرهای حرفه ای فراهم می سازد، از جمله ترید باینری، آپشنز، مارجین ترید، فیوچرز، و بسیاری ویژگی های دیگر.

صرافی هیبرید سینکروبیت یکی از پروژه های برجسته ماژول مالی اکوسیستم بلاکچین "سینکروسفر" است که کاملا قابل ادغام با سایر پروژه ها است. سینکروسفر در واقع ستون فقرات دیگر پروژه ها و ماژول های این اکوسیستم است. برخی از چارچوب های دیگر این پلتفرم شامل ماژول های مخابراتی، کیف پول، سیستم های پرداخت و فاکتوردهی، مدیریت حساب، مدیریت ناوگان، و راهکارهای زنجیره تامین است. همه این ماژول ها باهم یک تجربه کاری بی نقص برای مشتری فراهم می کنند و یک محیط کسب و کار بسیار دقیق و ایمن را بر اساس فناوری بلاکچین و رمزارز برای کاربران مهیا می کنند.

صرافی هیبرید سینکروبیت آمده است تا راهکارهایی را برای مشکلات فراوان در حوزه رمزارز و صنعت مبادلات دارایی های دیجیتال ارائه نماید.

شما می توانید سینکروبیت کوین (SNB) را در صرافی هیبرید سینکروبیت مبادله کنید. سینکروبیت کوین ارز بومی رسمی این صرافی است که در واقع نقش سیستم پولی بومی این پلتفرم را ایفا می کند. رمزارز SNB در واقع یک توکن مبتنی بر ERC-20 با یک قرارداد هوشمند بسیار جدید است که دارندگان آن را قادر می سازد از ویژگی های فوق العاده آن در کلیه پلتفرم های آینده سینکرونیوم بهرمند گردند. به دلیل کاربردهای گسترده سینکروبیت کوین در پلتفرم سینکروبیت و ادغام آن با سایر پلتفرم های همکار، تقاضا برای آن در حال افزایش است. قیمت فعلی SNB حدود 22 سنت و حجم 24 ساعته آن در حال حاضر 7.312.849 دلار است.

سینکروبیت کوین (SNB) در صرافی های متعدد همکار لیست شده است، از جمله در Livecoin، CoinsBit، WhieBit، Cat.ex، و چندین صرافی دیگر که همگی جزو صرافی های برجسته بازار و با نقدینگی و حجم بالا هستند. سینکروبیت کوین سیستم پولی بومی سینکروبیت و سینکروسفر است و امکان ترید با کارمزد صفر را با تقریبا تمام رمزارزها می دهد، و هیچگونه کارمزد مخفی هم از کاربران کسر نمی شود.

با اتمام عملیات ICO و IEO، سینکروبیت یک صرافی برجسته در بازار رمزارزها شده است. بسیاری از کاربران اکنون در حال پیوستن به انجمن ها هستند و ما افتخار می کنیم که حمایت و پشتیبانی شما را داریم.

خودتان را برای ترید در صرافی شماره 1 دنیا آماده کنید!

ارتباط با سینکرونیوم:

  • Contact us: support@synchrobit.io
  • Platform : https://synchrobit.io
  • Telegram: https://t.me/snbex
  • Twitter: https://twitter.com/synchrobit
  • Facebook: https://www.facebook.com/synchrobitex/
  • Medium: https://medium.com/synchronium-magazine
  • Youtube: https://youtu.be/x3eqApk6cmE
  • Instagram: https://www.instagram.com/synchrobit.official/
ارسال نظر