صفر تا صد اخذ ویزای کانادا با نیلگام

شاید شما هم در سال جدید به دنبال این باشید تا تغییری اساسی و مهم در روند زندگی خود و اطرافیان‌تان ایجاد کنید و بخواهید تا با اپلای یکی از انواع ویزای کانادا مثل ویزای توریستی، ویزای تحصیلی، ویزای کار و یا ویزای استارتاپ کانادا، ِآینده‌ای روشن را برای خود رقم بزنید.

صفر تا صد اخذ ویزای کانادا با نیلگام

همان طور که می‌دانید، ویزای کشور کانادا با اغلب ویزاهای دنیا متفاوت بوده و در حالت موقت و توریستی نیز در اغلب اوقات به صورت مولتی (چندبار ورود) و با اعتبار فوق‌العاده 5 ساله صادر می‌شود.

چنانچه عزم خود را جزم کرده و تمایل داشته باشید تا هر چه زودتر برای دریافت ویزای کانادا و سفر موقتی یا مهاجرت به این کشور پهناور و پیشرفته اقدام کنید، اول از هر چیز با این واقعیت روبرو می‌شوید که سفارت و کنسولگری این کشور در تهران غیرفعال بوده و شما ملزم هستید تا بخش زیادی از پروسه اخذ ویزا را به صورت اینترنتی و آنلاین انجام دهید.

همواره خیلی از متقاضیان پروسه اخذ ویزای کانادا مایل هستند تا خود به صورت آزمون و خطا و شخصی این روند را طی کنند و تا حد ممکن در هزینه‌های اولیه این کار صرفه‌جویی نمایند، اما با توجه به دلایل زیر، پیشنهاد ما این است که صفر تا صد اخذ ویزای کانادا را به موسسه مهاجرتی نیلگام سپرده و به طور حرفه‌ای پیگیر کارهای خود باشید:

  • نداشتن تجربه کافی برای آماده سازی مدارک اصلی و پشتیبان مورد نیاز اپلای ویزا
  • ارائه مدارک ناقص و اطلاعات ناکارآمد در پرونده که موجب ریجکت درخواست ویزا می‌شود
  • نداشتن سابقه سفر کافی و مورد تائید افسر سفارت
  • عدم توانایی در اثبات داشتن تمکن مالی کافی به افسر ویزا
  • عدم ارائه مدارک موجه برای اثبات داشتن پیوند خانوادگی، مالی و عاطفی در کشور مبدا
  • نداشتن دسترسی به کردیت کارت معتبر برای انجام پرداخت‌های ارزی
  • برنامه‌ریزی نامناسب برای انجام پروسه انگشت نگاری و عکس بیومتریک در کشور واسط
  • عدم توجه به جزئیات و ریزه‌کاری‌های تکمیل فرم درخواست ویزا
  • موجه نبودن هدف از سفر و برنامه سفر
  • نداشتن توانایی کافی برای ارائه مدارک ضروری مثل انگیزه‌نامه، جاب آفر و غیره(برای سایر انواع ویزای کانادا)
  • نداشتن تجربه کافی برای اعتراض به ریجکت ویزا

همان طور که می‌بینید چالش‌های بسیار زیادی بر سر اقدام و اپلای شخصی ویزای کانادا وجود داشته و ریسک ریجکتی ویزا و از بین رفتن زمان، انرژی و هزینه متقاضی را تا حد زیادی بالا می‌برد، از این رو پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه با ما همراه شوید تا به طور مختصر روند صفر تا صد اخذ ویزای کانادا با موسسه مهاجرتی نیلگام را به شما توضیح دهیم تا اگر مایل بودید، اپلای ویزای خود و اعضای خانواده‌تان را به ما بسپارید.

مراحل اخذ ویزای کانادا با نیلگام

در روند صفر تا صد اخذ ویزای کانادا با نیلگام، در مرحله اول شما این امکان را دارید تا با رزرو یک وقت مشاوره و ارزیابی تخصصی از این موسسه متوجه این موضوع شوید که بهتر است با توجه به شرایط فعلی خود (سوابق و مهارت‌های کاری، شرایط تحصیلی و وضعیت مالی و تعداد متقاضیان درخواست کننده ویزا) برای کدامیک از انواع ویزای کانادا اقدام کنید.

سپس، یک قرارداد فی مابین موسسه مهاجرتی نیلگام با متقاضی دریافت ویزای کانادا بسته شده و پروسه اپلای ویزا شروع می‌شود.

این بدین معنی است که کارشناسان نیلگام، یک حساب کاربری در وب سایت اداره مهاجرت و شهروندی کانادا برای متقاضی ایجاد کرده و بعد از آماده سازی تمامی مدارک مورد نیاز ویزای درخواستی (اعم از نامه تمکن مالی، فرم تکمیل شده درخواست ویزا، ترجمه مدارک تحصیلی، سوابق شغلی و مالی، آزمایش مدیکال، گواهی عدم سوءپیشینه، دعوت نامه و غیره)، تمامی مدارک اصلی و پشتیبان را در پروفایل آنلاین متقاضی در وب سایت Canada.ca آپلود می‌نمایند.

البته در صورتی که نوع ویزای درخواستی متقاضی حالت استاندارد و یا همان ویزیتور نباشد و فرد بخواهد برای انواع بلندمدت و روش‌های مهاجرتی کانادا مثل ویزای تحصیلی کانادا، ویزای کار کانادا و یا ویزای استارتاپ و سرمایه‌گذاری کانادا اقدام کند، مراحل اولیه تنها محدود به آماده‌سازی، ترجمه و آپلود مدارک متداول ویزا نبوده و شامل برخی مراحل جنبی، تخصصی و بسیار مهم از جمله دریافت جاب آفر کارفرما، کسب امتیاز لازم برای شرکت در قرعه‌کشی اکسپرس اینتری و یا حتی آماده سازی ایده و بیزینس مدل تجاری برای گزینه‌های استارت آپ خواهد شد.

سپس، نوبت به پرداخت هزینه ارزی اپلای ویزا و انگشت نگاری بیومتریک می‌شود،کارشناسان موسسه مهاجرتی نیلگام با داشتن دسترسی به کردیت کارت معتبر، این امکان را دارند تا به سرعت پرداخت‌های ارزی مورد نیاز را به نیابت از متقاضی انجام داده و خود را برای مرحله بعد یعنی رزرو وقت سفارت و کارگزاری وی اف اس گلوبال آماده کنند.

با ارسال مدارک مورد نیاز ویزا به سفارت کانادا و پرداخت هزینه‌های ارزیابی پرونده ویزا، نوبت به رزرو وقت سفارت می‌رسد. در این مرحله، کارشناس نیلگام با هماهنگی با متقاضی یک وقت سفارت در یکی از شعبات کارگزاری وی اف اس در کشورهای همسایه از جمله ترکیه و ارمنستان رزرو می‌کند.

سپس متقاضی باید با در دست داشتن پرینت وقت سفارت و اصل پاسپورت در موعد مورد نظر در محل کارگزاری وی اف اس در کشور واسط حاضر شده و امور انگشت نگاری و عکس بیومتریک را انجام دهد.

با انجام این کارها، تمامی مراحل مورد نیاز درخواست ویزا تمام شده و متقاضی باید به کشور مبدا بازگردد. در نهایت، بعد از گذشت زمان ارزیابی و دریافت ایمیل نتیجه ویزا از سوی سفارت کانادا، متقاضی ملزم است تا دوباره بلیط پرواز و هتل کشور واسط را گرفته و با حضور در محل کارگزاری وی اف اس، برچسب ویزای کانادا را دریافت کند.

اما خوشبختانه فرد می‌تواند با استفاده از خدمات پیکاپ ویزای نیلگام، بدون نیاز به حضور مجدد در کشور واسط، انجام کارهای نهایی حضور در کارگزاری وی اف اس و پیوست ویزا را به یکی از نمایندگان نیلگام سپرده و در مدت زمان کمی، پاسپورت و ویزای ارزشمند کانادا را در داخل ایران دریافت نماید.

شما این امکان را دارید تا با استفاده از انواع خدمات تخصصی موسسه مهاجرتی نیلگام، شانس موفقیت خود در امر اخذ ویزای کانادا را تا حد زیادی افزایش داده و با اطمینان خاطر بیشتری در این مسیر قدم بگذارید.

ارسال نظر