فروش فوق‌العاده لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس ‌پرو با سه هدیه ارزشمند

رسانه کلیک - با خرید لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ، هدایایی باورنکردنی به ارزش بیش از شش میلیون تومان دریافت کنید.

فروش فوق‌العاده لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس ‌پرو با سه هدیه ارزشمند

هواوی با تولید لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای و سبک میت بوک ایکس پرو (Matebook X Pro)، نشان داد در تولید لپ تاپ نیز می‌تواند تولید کننده پرچمدار باشد.اکنون خبر خوب آن است که به مناسبت سال جدید،هواوی شرایط ویژه‌ای را برای خریداران ایرانی این لپ تاپ در نظر گرفته است. با خرید میتبوک ایکس پرو، هدایایی گران‌بها انتظارتان را می‌کشند؛ پس بهتر است فرصت را از دست ندهید.

هواوی در سال 2019 اولین نسل از میتبوک ایکس پرو را به صورت رسمی معرفی کرد که در زمان خود از هر نظر، یک محصول ایده‌آل محسوب می‌شد. استقبال بالای کاربران از این نسخه‌یلپ تاپمیتبوک ایکس پرو، هواوی را بر آن داشت تا با به‌روزرسانی و افزایش کارایی این محصول، نسخه 2020 آن را با مشخصاتی جذاب‌تر روانه بازار کند.

در واقع با خرید لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2020 همه قابلیت‌های نسل قبلی را با مشخصاتی بروز شده در اختیار خواهید داشت که کارایی و قدرت بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

از لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو 2020 چه انتظاری داشته باشیم

هواوی برای Matebook X Pro 2020 و در مقایسه با نسل قبل، رنگ بدنه سبز یاقوتی را به انتخاب‌های کاربران اضافه کرده و حالا بدنه جذابی از جنس آلیاژ آلومینیوم در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و سبز یاقوتی در دسترس است. در جلوی دستگاه نیز سنسور نوری به نمایشگر باکیفیت 3K FullView دستگاه اضافه شده و به لپ‌تاپ اجازه می‌دهد تا نور زمینه نمایشگر را متناسب با نور محیط و بدون نیاز به دخالت کاربر تنظیم کند.

اما در بخش پردازشی شاهد بیشترین جذابیت در این لپ‌تاپ زیبا و سبک هستیم. جایی که هواوی از پردازنده قدرتمند نسل دهمی اینتلCore i7-10510U استفاده کرده که با گرافیک مجتمع پیشرفته‌تر از نسل قبل و البته کارت گرافیک مجزای NVIDIA GeForce MX250 همراه شده‌اند تا بتوانند شرایط لازم برای انجام اموری که به گرافیک سنگین‌تری نیاز دارند (مانند بازی‌ها و نرم‌افزارهایگرافیکی) را به خوبی فراهم کنند.

بدنه بسیار باریک با ضخامت 14.6 میلی‌متری و وزن مناسب 1.33 کیلوگرمی میت بوک ایکس پرو به همراه طراحی چشم‌نواز، مینیمال و دوست‌داشتنی هواوی، این دستگاه را به گزینه‌ای کارآمد برای دانشجویان، مهندسان، تولیدکنندگان محتوا و افراد پُر سفر تبدیل می‌کند.

شارژدهی باتری هواوی میت بوک ایکس پرو 2020 قابلیت استفاده از آن تا ۱۵ ساعت در یک روند عادی روزمره را فراهم می‌کند. همچنین اگر در استفاده از این لپ‌تاپ نگران بحث‌های امنیتی باشید، می‌توانید برای ورود به سیستم، از رمزهای بیومتریک مانند اثر انگشت یا احراز هویت Windows Hello با وبکم مخفی شده داخل کیبورد استفاده کنید؛ هواوی با این راهکارهای امنیتی هرگونه استفاده غیرمجاز از دستگاه شما را غیرممکن ساخته است.

در کنار ویژگی‌های یاد شده، باید سیستم صوتی عالی این لپ‌تاپ با چهار بلندگوی همه ‌جانبه و پوشش 360 درجه‌ای پخش صدا را نیز در نظر گرفت. همچنین اگر به تماس‌های صوتی و تصویری علاقه‌مند هستید، خبر خوبی برای شما داریم؛ Matebook X Pro با چهار میکروفون در جهت‌های مختلف، ضمن انتقال شفاف صدا، مکالمه‌ی شما را به تجربه‌ای دلنشین تبدیل می‌کند که در هیچ دستگاه مشابهی در بازار یافت نمی‌شود.

با خرید ویژه لپ تاپهواوی Matebook X Pro چه هدایایی دریافت می‌کنیم؟

با توجه به قابلیت‌ها و امکانات درخشان این لپ تاپهواوی، اگر به خرید میتبوک ایکس پرو علاقه‌مندشده‌اید، یک خبر ویژه برای شما داریم. هواوی به مناسب سال جدید، برنامه خرید ویژه‌ای را برای کاربران ایرانی خود تدارک دیده است.

در این فروش ویژه اگر تا تاریخ ۱۰ اردبیهشت اقدام به خرید لپ تاپ هواوی MatebookXPro کنید، سه هدیه ارزشمند و کاربردی را به صورت یک‌جا و با ارزش مجموع 270 دلار از هواوی دریافت می‌کنید که بی‌شک ارزش افزوده بسیار بالایی برای خرید شما خواهد داشت.

در واقع شما با خرید لپ تاپ هواوی میت بوک X Pro، این جوایز ارزشمند را به صورت رایگان دریافت خواهید کرد:

  • ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 (به ارزش تقریبی 200 دلار)
  • داک ویژه هواوی برای افزایش پورت‌ها (به ارزش تقریبی 40 دلار)
  • موس بی‌سیم هواوی (به ارزش تقریبی 30 دلار)

از کجا بخریم؟

شما با خرید لپ تاپهواویمیتبوک ایکس پرو از برندشاپ های هواوی می‌توانی دپس از خرید هدایای فوق را دریافت کنید.

اما اگر این محصول را در فروشگاهی غیر از برندشاپ های هواوی خریداری کردید، می‌توانید با مراجعه به رودشو هواوی واقع در پاساژ ایران در خیابان ولیعصر و با ارائه مدارک خرید خود از جمله فاکتور خرید، هدایای خود را دریافت کنید.

ارسال نظر