لامپ رشد گیاه ارزان دیجی کالا

هنگام خرید لامپ رشد گیاه ارزان به چه نکاتی باید توجه داشت؟ گروباکس مناسب را چگونه باید انتخاب کرد؟ یک لامپ رشد گیاه مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

لامپ رشد گیاه ارزان دیجی کالا

لامپ رشد گیاه ارزان دیجی کالا و یا هر فروشگاهی که قبل از خرید، مشاوره درست جهت انتخاب صحیح وجود ندارد عملا بلااستفاده است. پیشنهاد می شود قبل از خرید لامپ رشد گیاه ارزان این متن را مطالعه نموده و سپس با آگاهی کامل وارد بخش محصولات ایران گرولایت و یا فروشگاه دیجی کالا شده و لامپ رشد گیاه مد نظر خود را سفارش دهید!

متاسفانه این روزها قیمت ملاک مهمی، برای تمامی خریداران در هر زمینه ای شده است؛ ولی باید دانست خرید لامپ رشد گیاه ارزان حتی در دیجی کالا به قیمت اینکه گیاهانمان به مرور از بین خواهند رفت هیچ فایده ای ندارد! اکثر لامپ های رشد گیاه ای که با هزینه های بسیار پایین بفروش می رسند تقلبی بوده و توان واقعیشان قید نمی شود، در واقع یک توان بالای دروغین به خریدار گفته می شود.

لامپ رشد گیاه ارزان

فروشگاه آنلاین دیجی کالا مرجع خوبی برای خریداران شده است؛ ولی زمانی که قرار بر خرید یک محصول تخصصی است و قبل از خرید نیاز به مشاوره با یک کارشناس وجود دارد که بتواند در زمینه انتخاب توان، طیف و طول موج متناسب با گیاه مان ما را راهنمایی نماید دیگر فروشگاه دیجی کالا عملا گزینه مناسبی نخواهد بود.

. با توجه به آگاهی که کسب نمودید در صورت تمایل می توانید با مراجعه به بخش محصولات ایران گرولایت از تمامی لامپ های رشد گیاه دیدن فرمایید و در صورت نیاز با کارشناسان ما از طریق شماره های درج شده در بخش تماس با ما سایت ارتباط حاصل نماید.

گروباکس

قیمت گروباکس بر اساس ابعاد، متفاوت می باشد. با کلیک نمودن و انتخاب سایز مد نظر خود از قیمت گروباکس مطلع شوید. لازم به ذکر بوده پارچه داخلی گروباکس های شرکت ایران گرولایت از جنس رفلکتور (مایلار) درجه یک بوده و نور را کاملا روی گیاه منعکس می نماید و با گذشت زمان پوست پوست نخواهد شد

ویژگی های گروباکس، ایران گرولایت:

قابلیت اسمبل کردن راحت به همراه نقشه.

تعبیه پنجره ی شفاف جهت مشاهده وضعیت گیاه بدون باز شدن درب.

اسکلت فلزی محکم و مقاوم با قابلیت نگه داری 150 کیلو گرم.

استفاده از پارچه رفلکتور (مایلار)، جهت یکنواخت کردن نور داخل گروباکس.

بسته شدن کامل درب از طریق زیپ مقاوم، جهت ایزوله کردن گروباکس.

پارچه رفلکتور با پارچه شمعی ضد آب آمریکایی، لمینیت شده است.

و دارای دوخت صنعتی می باشد.

در محفظه رشد گیاه امکان کنترل دما، رطوبت و غلظت دی اکسید کربن (با استفاده از تجهیزات گلخانه ای) به بهترین شکل صورت پذیر است. با استفاده از باکس رشد گیاه می توان دسترسی به شرایطی داشت که در حالت طبیعی به راحتی امکان پذیر نمی باشد (مثل مدت زمان تابش بیشتر، دمای تحت کنترل در تمامی فصول...) برای تجهیز نمودن باکس رشد گیاه می توانید از انواع نورهای مخصوص رشد گیاه و همچنین تجهیزات گلخانه ای شرکت ایران گرولایت استفاده نمایید.

لامپ رشد گیاه مارس هایدرو

شركت مارس هايدرو در سال 2012 در كشور چین آغاز به کار نمود و با فروش لامپ رشد گیاه مارس هایدرو و بعدها اتاق رشد گیاه مارس هایدرو به کار خود ادامه داد و امروزه مشتریان زیادی را در دنیا برای خرید پنل مارس هایدرو راغب نموده است. اما در این مقاله می خواهیم بررسی نسبت به لامپ رشد گیاه مارس هایدرو، قیمت لامپ مارس هایدرو و نمایندگی مارس هایدرو در ایران داشته باشیم.

لامپ رشد گیاه مارس هایدرو در 4 دسته بندی اصلی به نام های:

سری SP

سری TS

سری FC

سری FC-E

لامپ رشد گیاه مارس هایدرو

قرار گرفته است. برای خرید پنل مارس هایدرو ابتدا باید با این چهار دسته بندی آشنا شویم. ولی قبل از آن یک موردی که بسیار حائز اهمیت می باشد در این زمینه را یادآور شده.

شرکت مارس هایدرو برای نام گذاری محصولات خود از حروف اختصاری و ارقام استفاده می نماید؛ این مورد صرفا جهت تمایز آنها از یکدیگر است و به توان آن محصولات ربطی ندارد. بطور مثال: لامپ رشد گیاه مارس هایدرو st1000 صد و پنجاه وات است. این مدل نام گذاری در دنیا مرسوم است. دقت داشته باشید هنگام خرید این موضوع را در نظر داشته باشید زیرا بسیاری از پیج ها یا سایت های نامعتبر از این مورد سوءاستفاده کرده و به عنوان توان بالای لامپ رشد گیاه مارس هایدرو، آن را با قیمت گزاف بفروش می رسانند. ادامه بررسی لامپ رشد گیاه مارس هایدرو را در سایت ایران گرولایت مطالعه نمایید.

ارسال نظر