لپ تاپ استوک چیست؟ آیا لپ تاپ استوک بخریم یا نه؟

لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی گفته می شود که اغلب افراد خریداری کرده اند و به هر دلیلی مرجوع کرده و تصمیم به فروش گرفته اند یا اینکه در کشور های دیگر نظیر آمریکایی و اروپایی در ویترین مغازه ها استفاده شده اند از این روی به این سیستم ها لپ تاپ استوک می گویند و به دور از تصور برخی از افراد لپ تاپ های قدیمی و از کار افتاده نیست گاهی اوقات ممکن است پیش بیاید که این دستگاه فقط از کارتن خارج شده است و حتی روشن هم نشده است. در چنین حالتی این لپ تاپ ها کارکرده نامیده می شوند و به شرکت سازنده برگشت داده می شود لازم به ذکر است که این کالاهای مازاد یا دست نخورده مرجوعی نمایندگی ها و انبار شده را کالای استوک می گویند. از آنجایی که این لپ تاپ ها قیمت مناسبی دارند و در برخی موارد یک لپ تاپ نو برای خریدار به شمار می آید طرفدار بسیاری دارد این لپ تاپ ها دارای درجه بندی A , +A , ++A می باشد و قیمت آنها به نسبت این درجه بندی تعیین می شود، در ادامه به انواع گرید و مرکز خرید لپ تاپ استوک می پردازیم بنابراین ادامه مطلب را از دست ندهید....

لپ تاپ استوک چیست؟ آیا لپ تاپ استوک بخریم یا نه؟

لپ تاپ استوک به لپ تاپ هایی گفته می شود که اغلب افراد خریداری کرده اند و به هر دلیلی مرجوع کرده و تصمیم به فروش گرفته اند یا اینکه در کشور های دیگر نظیر آمریکایی و اروپایی در ویترین مغازه ها استفاده شده اند از این روی به این سیستم ها لپ تاپ استوک می گویند و به دور از تصور برخی از افراد لپ تاپ های قدیمی و از کار افتاده نیست گاهی اوقات ممکن است پیش بیاید که این دستگاه فقط از کارتن خارج شده است و حتی روشن هم نشده است. در چنین حالتی این لپ تاپ ها کارکرده نامیده می شوند و به شرکت سازنده برگشت داده می شود لازم به ذکر است که این کالاهای مازاد یا دست نخورده مرجوعی نمایندگی ها و انبار شده را کالای استوک می گویند. از آنجایی که این لپ تاپ ها قیمت مناسبی دارند و در برخی موارد یک لپ تاپ نو برای خریدار به شمار می آید طرفدار بسیاری دارد این لپ تاپ ها دارای درجه بندی A , +A , ++A می باشد و قیمت آنها به نسبت این درجه بندی تعیین می شود، در ادامه به انواع گرید و مرکز خرید لپ تاپ استوک می پردازیم بنابراین ادامه مطلب را از دست ندهید....

لپ تاپ استوک استوک شاپ

تلفن مشاوره : 02186035145

آدرس سایت : stokshop.ir

آشنایی با انواع گرید بندی لپ تاپ های استوک

در امر خرید لپ تاپ های استوک توجه به رده بندی گرید آن بسیار حائز اهمیت است که در متن زیر به انواع آن میپردازیم.

گرید بندی لپ تاپ های استوک شامل موارد زیر است:

  1. گرید A
  2. گرید B
  3. گرید C
  4. گرید D
  5. گرید R

· لپ تاپ گرید A

در ابتدا لازم به ذکر است که لپ تاپ های استوک A به سه دسته بندی و درجه A++ , A+ , A تقسیم می شود. و این لپ تاپ ها حداقل یک ماه و حداکثر سه ماه مورد استفاده قرار گرفته اند. مزیت خریداری این لپ تاپ ها این است که شما هیچ گونه شکستگی نقاط حساس، پیکسل سوختگی صفحه نمایش، ضربه خوردگی از گوشه ها مشاهده نمی کنید که به معنای این است که خیلی استفاده نشده اند. شود.

· لپ تاپ گرید B

گرید B لپ تاپ های استوک به معنای این می باشد که به طور کامل تست شده و همینطور کاربردی هستند ممکن است روی بدنه این دسته از لپ تاپ ها خراش هایی مشاهده شوند اما پیکسل سوخته ای هرگز در صفحه نمایش روئیت نمی شود. از دیگر خصوصیات این لپ تاپ ها می شود به تعمیرات بخش از پورت ها و یا تعویض پورت ها اشاره نمود.

· لپ تاپ گرید C

این دسته از لپ تاپ هم مانند لپ تاپ های گرید B کاملا مورد آزمایش قرار گرفته اند. از ویژگی های مربوط به لپ تاپ های گریدC می توان به خراش های متعدد، تراشه های رنگی بزرگ، فرورفتگی یا گودبرداری در سطح داخلی و خارجی اشاره کرد

· لپ تاپ گرید R

گاهی اوقات لپ تاپ هایی که خریداری می شود باب میل و مورد پسند فرد نمی باشد به همین دلیل فرد اقدام به فروش کرده اند، این لپ تاپ ها در کارتن به همراه گارانتی و ضمانت نامه به فروش میرسند، از آنجایی که این لپ تاپ ها اورجینال و نو هستند نسبت به سایر لپ تاپ های استوک قیمت بیشتری دارند.

فروش لپ تاپ استوک

جهت خرید انواع لپ تاپ استوک به فروشگاه استوک شاپ مراجعه کنید و یا روی لینک لپ تاپ استوک استوک شاپ کلیک کنید.

لپ تاپ استوک گیمینگ

لپ تاپ های گیمینگ با استفاده از کارت های گرافیکی و پردازنده های قوی طراحی شده اند و برای انجام انواع بازی ها مناسب هستند به گونه ای حرفه ای ساخت شده اند که زیر هیچ گونه فشاری کم نمی آورند. از آنجایی که در لپ تاپ گیمینگ فضای بیشتری برای طراحی وجود دارند طراحان این لپ تاپ ها طرح های زیبا و حرفه ای را در این سیستم ها پیاده کرده اند از همین روی یکی از زیباترین لپ تاپ های موجود در بازار لپ تاپ های گیمینگ می باشند. یکی از ویژگی های این سیستم ها داشتن ال ای دی رنگی است. شما می توانید لپ تاپ گیمینگ استوک را با قیمت مناسب خریداری کنید.

لپ تاپ صنعتی چیست؟

مقاوم ترین لپ تاپ ها در بازار، لپ تاپ صنعتی می باشد که نسبت به لپ تاپ های معمولی مقاوم تر هستند از همین روی به آن لپ تاپ مقاوم نیز گفته می شود این لپ تاپ ها برای استفاده در کارگاه ها و کارخانه ها طراحی شده اند و در برخی موارد نیز در ارتش و سیستم های نظامی کاربردی هستند. در یک تعرف دیگر می توان گفت که وقتی می گوییم لپ تاپ مقاوم به این معنا است که با افتادن از ارتفاع چند متری آسیب جدی به این لپ تاپ ها وارد نمی شود، از دیگر خصوصیات این دستگاه می شود به کار کردن در دمای بالا و پایین اشاره کرد همچنین این لپ تاپ ها در باران و گردو خاک نیز مقاوم و مستحکم هستند.

http://stokshop.ir/laptop/tag/3

مرکز خرید لپ تاپ دست دوم تهران کجا است؟ (تهران ولیعصر)

خرید لپ تاپ استوک

لپ تاپ دست دوم که اغلب به نام لپ تاپ استوک شناخته می شود همانطور که بالاتر ذکر شد بسیار مقرون به صرفه هستند و در برخی موارد همان لپ تاپ نو هستند که مورد پسند خریدار نبوده اند از همین جهت شما می توانید بهترین لپ تاپ های استوک را در برندهای دل، اچ پی، ایسوز، سونی، لنوو و... را در تهران خریداری کنید.

تلفن مشاوره : 02186035145

آدرس سایت : stokshop.ir

ارسال نظر