معرفی اپلیکیشن هایی که در زمان مواجهه با بیماری به کار شما می‌آیند

در زندگی روزمره کنونی به دلیل مشغله و شلوغی بسیاری که وجود دارد، سعی می شود هر کاری به بهترین شکل ممکن و در کمترین زمان انجام شود.

معرفی اپلیکیشن هایی که در زمان مواجهه با بیماری به کار شما می‌آیند

با توجه به گسترش روزافزون تکنولوژی و رسوخ آن در زندگی تک تک افراد جامعه، و ماهیت آن که منجر به ساده تر کردن و انجام کار های روزمره در کمترین زمان ممکن است، می توان گفت که انسان ها در حال حاضر می توانند بسیاری از کارهای روتین و روزمره خود را که در گذشته ممکن بود یک روز کامل وقت صرف انجام دادن آن شود را در کمتر از چند دقیقه انجام دهند.

این راحت تر شدن انجام فعالیت های روزمره تا حد زیادی مدیون پیشرفت تکنولوژی و ادغام شدن آن با زندگی ما است. تکنولوژی به پیشرفت روزافزون خود ادامه می دهد اما وظیفه ادغام آن با فعالیت های روزمره افراد جامعه با صاحبان کسب و کارها است.

برای مثال یکی از قدیمی ترین وب سایت های ارائه دهنده خدمات پزشکی مانند مشاوره و دریافت نوبت سایت پذیرش 24 است که توانست با همه گیر شدن استفاده از اینترنت در ایران، به سرعت و با امکانات فراوان این خدمات را بر روی بستر اینترنت و سپس بر روی اپلیکیشن های تلفن همراه ارائه کند.

در حال حاضر می توانید با استفاده از اپلیکیشن پذیرش 24 با سرعت بسیار بالا و به راحتی خدمات مختلف پزشکی مانند دریافت نوبت مراجعه آنلاین یا حضوری به پزشک، انتخاب بهترین پزشک ها، ثبت امتیاز پزشکان، دریافت آدرس مراکز درمانی و بیمارستان ها را دریافت کنید.

مشکلی که تا قبل از ارائه اپلیکیشن های ارائه خدمات آنلاین پزشکی وجود داشت این بود که افراد با مشاهده کوچکترین علامتی در بدن خود به دنبال درمان آن در سایت های متفرقه و مشاوره گرفتن از افرادی بودند که هیچ مدرکی از اینکه آنان پزشک هستند یا نه وجود نداشت. همین امر باعث ایجاد مشکلات زنجیره وار دیگر در بدن آنان شده و منجر به ایجاد مسمومیت های شدید دارویی و بعضا مرگ افراد می شد.

اما با استفاده ازاین اپلیکیشن ها به دلیل امکان دریافت نوبت پزشک و مراجعه و بسیاری امکانات دیگر، خوشبختانه در سال های اخیر با کاهش این آمار فاجعه بار روبه رو شده ایم. با استفاده از این اپلیکیشن ها و به نتیجه رسیدن از راه های مطمئن در زمان کم، دیگر این اتفاق ها به دلیل اینکه هزینه یا زمان چندانی از فرد نمی گرفتند اتفاق نمی افتد.

با استفاده از اپلیکیشن دریافت نوبت، برای کدام پزشکان می توانیم نوبت دریافت کنیم؟

با استفاده ازاین اپلیکیشن شما امکان دریافت نوبت بهترین پزشکان ایران در تمامی رشته های پزشکی و تخصصی را دارید و تمامی مراکز درمانی و بیمارستان ها نیزدراین اپلیکیشن حضور دارند و هیچ گونه محدودیتی نیزازاین بابت وجود ندارد. این روش نوبت دهی می تواند مانع از مراجعه های متعدد به بیمارستان ها و مراکز درمانی شود و همچنین از ایجاد ازدحام خصوصا در دورانی که ویروس کرونا در حال شیوع است جلوگیری می کند.

برای درمان چه نوع بیماری هایی می توان از اپلیکیشن دریافت نوبت استفاده کرد؟

همانگونه پیش تر اشاره کردیم، برای تمامی رشته های پزشکی و بیماری های مرتبط با آن پزشکانی در اپلیکیشن پذیرش 24 حضور دارند که با مطالعه سابقه و آگاه شدن از امتیاز آن ها می توانید به راحتی و با لمس چند گزینه برای دریافت نوبت اقدام نمایید. در این رابطه نیز هیچ محدودیتی در این اپلیکیشن وجود ندارد و کار را برای تمامی بیماران راحت تر کرده است.

از جمله بیماری هایی که تحت پوشش این اپلیکیشن برای دریافت مشاوره و نوبت قرار می گیرند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چشم پزشکی، بیماری های اطفال، کودکان و نوزادان، مشکلات خونی، سرطان و انکولوژی، مشکلات و بیماری های معده و گوارش، گوش، حلق و بینی، زنان و زایمان، توانبخشی، پزشک عمومی، مشاوره دارویی، کرونا ویروس، بیهوشی و مراقبت های ویژه، جراحی، قلب و عروق، آزمایشگاه و تصویربرداری، دهان و دندان، مغز و اعصاب، آلرژی، اختلالات تنفسی و ریه، طب سنتی، کلیه و مجاری ادراری، استخوان و ارتوپدی، متخصص داخلی، تغذیه، عفونی، مشکلات و بیماری های پوست، مو و زیبایی، غدد و دیابت.

مزایایی که استفاده از این خدمات برای افراد و بیماران دارند را نام ببرید

همانطور که قبل از این اشاره کردیم، این اپلیکیشن به منظور سهولت انجام فعالیت های بیماران انجام شده است پس مسلما مزیت هایی دارد که بیماران به وسیله آن بتوانند به راحتی و از داخل منزل برخی از خدمات را دریافت کنند. در ادامه به معرفی برخی از این مزایا خواهیم پرداخت:

  1. برخی از بیماران به دلایل مختلف مانند کهولت سن و وجود مشکلات حرکتی امکان خروج از منزل را ندارند و هر بار برای دریافت خدمات پزشکی مختلف که می بایست از منزل خارج شوند متحمل سختی های فراوانی می گردند. اما با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیاز به خروج از منزل جز در مواردی که پزشک تشخیص دهد نیست.
  2. با استفاده از این خدمات می توانید به راحتی و بدون خروج از منزل و از داخل خانه و یا محل کار خود خدمات را دریافت نمایید که در این صورت در هزینه ها و زمان بیماران تا حد زیادی صرفه جویی می شود.
  3. امکان دریافت خدمات در هر ساعتی از شبانه روز و در هفت روز هفته وجود دارد که می تواند بسیار در نوبت گیری کمک کننده باشد. در صورتی که در روش های دیگر می بایست حتما در زمان حضور منشی پزشک به مطب یا بیمارستان مراجعه کنید.
  4. امکان دریافت نوبت از هر موقعیت جغرافیایی وجود دارد و از هر مکانی می توانید به راحتی با چند بار لمس تلفن همراه خود نسبت به دریافت نوبت اقدام نمایید.
  5. امکان استفاده از مشاوره های روان شناسی و سبک زندگی و حتی دریافت خدمات مشاوره رژیم غذایی و دنبال کردن سبک زندگی فرد توسط پزشک وجود دارد که می تواند در روند درمان فرد بسیار تاثیر گذار باشد.

چطور می توانیم از خدمات متخصص استخوان و مفاصل و متخصص پوست و مو استفاده کنیم؟

استخوان و اندام های حرکتی برای زندگی بسیار حیاتی می باشند و در صورت بروز دردهای مزمن و اذیت کننده، بهتر است در سریع ترین زمان ممکن به پزشکان متخصص استخوان و مفاصل مراجعه کنید. در ادامه شما را با حیطه کاری پزشکان متخصص استخوان بیشتر آشنا خواهیم کرد، پس ما را تا پایان همراهی کنید.

اما طبق بررسی های صورت گرفته، سنین بزرگسال برای رفع مواردی همچون چین و چروک و سالم سازی پوست خود بیشتر از گروه های سنی دیگر به پزشکان متخصص پوست و مو مراجعه می کنند.

البته اگر شما به مشکلات پوستی و یا استخوان و مفاصل دچار هستید در اپلیکیشن پذیرش 24 می توانید نسبت به رزرو و دریافت نوبت این متخصصین اقدام کنید.

ارسال نظر