معرفی بلاگ بیتستان، از آموزش تا تحلیل ارزهای دیجیتال

به علت رکود اقتصادی در دوران کرونا، خرید و فروش رمزارز در سراسر جهان به صورت گسترده انجام می‌شود. در ایران و خارج از ایران بسیاری از کشورها به معاملات رمزارزی به‌صورت همتابه‌همتا می‌پردازند.

معرفی بلاگ بیتستان، از آموزش تا تحلیل ارزهای دیجیتال

با بالا گرفتن این تب بسیاری از افراد بدون اینکه درک مناسبی از فضای بلاک چین، بیت‌ کوین و… داشته باشند، وارد معاملات رمز ارزی شده اند؛ به علت کم اطلاع بودن این افراد در حوزه بلاک چین بسیاری از این معاملات به ضررشان تمام شده است.

بیتستان، صرافی رمزارزی است که با بیش از ۳ سال سابقه به فعالیت در این حوزه می‌پردازد. در ادامه به بررسی بلاگ بیتستان، که یکی از دپارتمان‌های مهم این صرافی است، خواهیم پرداخت.

دپارتمان محتوای بیتستان

بیتستان دارای ۸ دپارتمان تخصصی است که دپارتمان محتوا یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. این دپارتمان شامل ۵ مجموعه اعم از ارائه مفاهیم آموزشی حوزه ارزهای دیجیتال ، اخبار روزانه، تحلیل بازار رمزارزها می‌باشد که در ادامه می‌خواهیم هر کدام از آنها را بررسی کنیم.

آموزش در حوزه بلاک چین و نحوه ترید

برای اینکه یک فرد بتواند به بازار ارزهای دیجیتال ورود کند، لازم است با مفاهیم اولیه‌ای چون بیت کوین ، بلاک چین، نحوه نگهداری رمزارزها و نکات امنیتی لازم در ارتباط با هر کدام از آنها، آشنا باشد. به طورمثال؛ برای تریدر شدن، دانستن معانی اصطلاحاتی چون hashing، ترید، نانس، نود و… ضروری است. بیتستان با توسعه تیم تخصصی محتوا و بازاریابی، در وبلاگ خود به «آموزش ۰ تا ۱۰۰ فضای بلاک‌چین، معرفی انواع رمز ارزها، نحوه‌ی ترید و...» می‌پردازد و مفاهیم ارزهای دیجیتال و تمامی آموزش‌های لازم برای یادگیری حوزه ارزدیجیتال را از سطح مقدماتی تا پیشرفته به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اخبار روزانه ارزهای دیجیتال

تیم محتوای بیتستان روزانه معتبرترین اخبار داخلی و خارجی در حوزه‌ رمزارز و کریپتوکارنسی را به صورت منظم منتشر می‌کند؛ موضوعات این اخبار شامل مواردی از جمله افزایش یا ریزش قیمت رمزارزها، معرفی توکن‌های جدید، بررسی عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت کوین‌های مختلف و … می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از این سرویس وبلاگ بیتستان علاوه بر آگاه شدن از جدیدترین

اخبار رمزارزها ، تحلیل‌های فاندامنتال خود را نیز کامل کنید.

به روزترین تحلیل‌های بازار رمز

از مهم‌ترین مسائل برای علاقه مندان به حوزه ارزهای دیجیتال و همچنین تریدها، مشاهده معتبرترین تحلیل‌های بازار رمزارزها است. خوشبختانه بیتستان این مورد را نیز در نظر گرفته است و همواره جدیدترین و البته معتبرترین تحلیل‌های داخلی و خارجی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

دانستنی‌های بلاک چین و رمزارزها در وبلاگ بیتستان

وبلاگ بیتستان دارای صفحه‌ای جداگانه برای مفاهیم اولیه بازار ارز دیجیتال، کیف پول، نحوه‌ی ‌استخراج، راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتال است؛ این مسئله فهم و تحلیل بازار را برای مخاطبان ساده‌تر می‌کند.

دانشنامه رمزارزها

بلاگ بیتستان دارای بخشی به نام دانشنامه‌ی رمزارزها است. این بخش به مشخصات بیت کوین و همینطور تمام آلت کوین‌هایی قرار دارد که این صرافی رمزارز به عرضه‌ی آنان می‌پردازد. مشخصات و دانشنامه‌ی هر رمزارز شامل بنیان‌گذار، سال تاسیس،الگوریتم، سال تاسیس و… است. در ادامه نیز به نخوه خرید و فروش هر ارز دیجیتال در ایران و خارج از ایران اشاره شده است.

فرهنگ اصطلاحات

بلاگ بیتستان شامل بخش جامعی از اصطلاحات رایج و تخصصی حوزه بلاک چین است. این قسمت فرصتی را برای افراد ایجاد می‌کند تا بدون دنبال کردن مقالات طولانی در این حوزه، به دانش خود اضافه کنند.

ارسال نظر