معرفی هتل های لوکس مشهد | تجربه اقامتی مجلل

با رزرو هتل های لوکس مشهد آرزو می‌کنید که سفرتان تمام نشود. برای داشتن اقامتی لوکس در مشهد واضح است که باید برای رزرو هتل های 5 ستاره مشهد برنامه ریزی نمایید. اگر شما هم تصمیم دارید لوکس ترین رزرو هتل در مشهد را انجام دهید در ادامه با ما باشید؛ چرا که در این نوشتار به معرفی لوکس‌ترین هتل های 5 ستاره مشهد می‌پردازیم.

معرفی هتل های لوکس مشهد | تجربه اقامتی مجلل

هتل الماس 2

در بلوار امام رضا(ع) درست نبش امام رضا 20 ،ساختمان هتل الماس 2 را خواهید دید. ساختمانی 25 طبقه و مرتفع با معماری زیبا که نوید اقامتی دلنشین را به شما می‌دهد. با رزرو این هتل خیال خود را از بابت اقامتی استاندارد و دلچسب راحت خواهید کرد. تنوع واحدهای اقامتی هتل و سبک‌های معماری مختلف که در هر یک از اتاق‌های هتل به کار رفته است نظرتان را جلب خواهد کرد.

با انتخاب این هتل اقامتی جدید را تجربه خواهید کرد . در این صورت انواع اتاق‌ها که با سبک و سیاق و معماری کشورهای مختلف پیش بینی شده‌اند به شما پیشنهاد می‌شود. به طور مثال در این هتل اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با معماری و تزیینات داخلی ایتالیا، هند، روسیه، ایران عهد صفوی، آفریقا و... برای میهمانان مهیا شده است.

اگر برای روزهای ماه عسل خود می‌خواهید رزرو هتل الماس 2 مشهد را داشته باشید؛ خوب است بدانید سوئیت‌های ماه عسل این هتل برای عروس و داماد‌های خوش سلیقه مهیاست. ناگفته نماند؛ در این هتل انواع سوئیت‌های پرزیدنت، امپریال، اتاق‌های کانکت و ... نیز موجود است.

با رزرو هتل الماس 2 مشهد برای صرف غذایی خوشمزه چندین انتخاب خواهید داشت. اگر می‌خواهید در زمان صرف غذا شهر مشهد را زیر پای خود داشته باشید می‌توانید به رستوران گردان پانوراما بروید. همانطور که ذکر شد؛ رستوران‌های این هتل به پانوراما ختم نمی‌شود شما می‌توانید بسته به سلیقه خود برای صرف غذا یا میان وعده‌ای خوشمزه در هتل ، به کافه رستوران روف گاردن، رستوران فیروزه، کافی شاپ یاقوت و کافی شاپ مجموعه ورزشی نیز بروید.

از مهمترین امکانات این هتل می‌توان به مجموعه آبی، بازارچه اختصاصی، خدمات اسپا (ماساژ) و سالن‌های کنفرانس چند منظوره نیز اشاره کرد. در پایان باید گفت فاصله هتل تا حرم امام رضا با خودرو 5 دقیقه است.

هتل مجلل درویشی

یکی دیگر از هتل های لوکس مشهد هتل درویشی می باشد ،این هتل در حاشیه خیابان امام رضا و مابین امام رضا24 و 26 قرار گرفته است. اطلاق واژه مجلل به این هتل بیراه نیست. هتل درویشی یکی از هتل های لوکس مشهد است که با ارائه امکاناتی شایسته اقامتی دلچسب را برای شما رقم خواهد زد.

هتل مجلل درویشی

در این هتل می‌توانید اتاق‌هایی را انتخاب کنید که تجربه‌ای جدید از اقامتی متفاوت را به شما ببخشد. ترجیح می‌دهید به سبک مصریان یا ایران باستان در این هتل اقامت داشته باشید یا اینکه سبک معماری عرب، هند یا چین را می‌پسندید؟ در هر صورت هتل مجلل درویشی با هر سلیقه‌ای که باشید نظرتان را جلب خواهد کرد.

در این هتل می‌توانید بسته به تعداد نفرات و البته سلیقه خود انواع اتاق‌ و همینطور سوئیت‌های دوبلکس، امپریال، اتاق آینده یا پنت هوس را انتخاب نمایید. اگر هتل درویشی را برای اقامت انتخاب نمایید می‌توانید غذایی دلچسب را در هر یک از واحد‌های پذیرایی هتل نوش جان نمایید از جمله می‌توانید به لمکده سنتی، رستوران آتریوم، روف گاردن، فست فود فیروزه، چایخانه سنتی برکه، و کافی شاپ مرکزی هتل بروید.

از دیگر امکانات این هتل می‌توان به تالار دیپلمات، سالن فیروزه، تالار آیینه، بیلیارد، شهربازی، آتلیه سنتی، آتلیه کودک، صرافی، سالن زیبایی اشاره کرد. در پایان باید گفت فاصله هتل تا حرم امام رضا با خودرو 6 دقیقه است.

هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی نیز از دیگر هتل‌هایی است که در زمان رزرو هتل های لوکس مشهد نباید از آن غافل شوید. این هتل مجلل و زیبا در خیابان امام رضا، مابین امام رضا 34 و 36 قرار دارد. فضایی زیبا و استاندارد و میهمانوازی مدرن در این هتل شما را ترغیب می‌کند تا بار دیگر رزرو هتل قصر طلایی مشهد را در فهرست انتخابی خود قرار دهید.

هتل قصر طلایی

با رزرو هتل قصر طلایی مشهد می‌توانید انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های لاکچری را با امکانات مناسب رزرو نمایید. اگر می‌خواهید در مرتفع‌ترین اتاق‌های هتل اقامت داشته باشید اتاق‌های لندسکیپ را انتخاب کنید.از دیگر واحد‌های اقامتی هتل می‌توان به اتاق‌های دبل لاکچری تراس دار، دبل آتریوم، دبل لاکچری کانکت، دبل پانوارما تراس دار و بی‌تراس اشاره کرد.

چه چیزی بهتر از این که بتوانید در هتلی مجلل غذای مورد علاقه خود را میل نمایید. با رزرو هتل قصر طلایی مشهد تنوع کم نظیری از انواع رستوران و منوهای متفاوتی را مشاهده خواهید کرد. از جمله برای صرف غذا در این هتل می‌توانید انتخاب کنید که در رستوران سنتی هتل غذای خود را نوش جان نمایید یا دیگر رستوران‌های هتل از جمله ترمه، ضیافت، زوشا، ترنم یا رستوران تابستانی را انتخاب کنید.

اگر هم می‌خواهید در هتل قصر طلایی یک دورهمی دوستانه ترتیب دهید می‌توانید به کافی شاپ‌های هتل از جمله کافی شاپ موجود در لابی، کافی شاپ لانژ یا کافی شاپ مینوتا بروید.

با اقامت در هتل قصر طلایی مشهد از امکاناتی نظیر استخر، سالن ورزشی، اتاق نمک، سالن بیلیارد، سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، بیزینس سنتر اتاق بازی‌های رایانه‌ای، مراکز خرید و... نام برد. پیشنهاد می‌کنیم قبل از رزرو حتما عکس اتاق‌های هتل قصر طلایی مشهد را ببیند. با دیدن عکس اتاق های هتل قصر طلایی مشهد قبل از رزرو با تصویر واضح‌تری از هتل می‌توانید انتخابی مناسب‌تر داشته باشید. در پایان باید گفت فاصله هتل تا حرم امام رضا با خودرو 7 دقیقه است.

هتل بین المللی قصر

در خیابان امام رضا درست مابین امام رضا 14 و 16 هتل بین المللی قصر قرار دارد. هتل قصر از هتل‌های با سابقه در عرصه میهمانداری محسوب می‌شود. در این هتل می‌توانید واحد‌های مدرنی را برای اقامت انتخاب نمایید. به طور مثال می‌توانید انتخاب کنید که اقامتی به سبک و سیاق قاجار داشته باشید یا سوئیت‌های رویال لاکچری، پرزیدنت، ماه عسل، یا اینکه آپارتمان‌های دو خوابه امپریال هتل را انتخاب کنید. چه اتاق‌های یک تخته و دو تخته هتل و چه دیگر واحد‌های اقامتی هتل را انتخاب کنید در هر صورت اقامتی دلنشین و دلچسب در این هتل در انتظار شماست.

هتل بین المللی قصر نیز تنوع خوبی به لحاظ واحد‌های پذیرایی دارد. شما می‌توانید در این هتل انتخاب کنید که در رستوران سنتی غذای خود را میل نمایید یا اینکه ترجیح می‌دهید بشقابی از غذاهای دریایی پیش رویتان قرار گیرد؛ در این صورت باید به رستوران دریایی هتل بروید. از دیگر رستوران‌های هتل بین المللی قصر می‌توان به رستوران مرسده و رستوران قصر اشاره کرد. در پایان باید گفت فاصله هتل تا حرم امام رضا با خودرو 7 دقیقه است.

هتل پردیسان

هتل پردیسان در بزرگراه کلانتری و جنب پارک صدا و سیما قرار گرفته است. از ویژگی‌های خوب این هتل قرارگیری در منطقه‌ای خوش آب و هواست. این هتل از یک طرف به بوستان پردیسان و از طرفی به مجموعه ورزشی شهید کوهساری محدود می‌شود.

محوطه بیرونی هتل فضایی دلپذیر و مصفاست که نوید اقامتی دلنشین را در بدو ورود به شما خواهد داد. در هتل پردیسان می‌توانید اتاق و سوئیت‌هایی استاندارد با تزیینات داخلی زیبا و البته امکانات رفاهی مناسب رزرو نمایید. در این هتل انواع اتاق‌های لوکس با چشم اندازی زیبا از باغ هتل همچون اتاق‌های رویال، امپریال، سوئیت‌های دوبلکس و همینطور اتاق‌های کانکت مهیای پذیرایی از مسافران است.

با وجود چندین واحد پذیرایی متنوع در این هتل دیگر نباید نگران صرف غذایی خوشمزه باشید. در این هتل می‌توانید به رستوران سنتی، صبحانه خوری میخک یا کافی شاپ رز بروید. از امکانات این هتل پنج ستاره می‌توان به مجموعه آبی ( استخر، سونا و جکوزی) حمام ترکی، سالن ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، زمین بازی کودکان، غرفه عکاسی، چندین سالن همایش، آژانس مسافرتی و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است؛ فاصله هتل تا حرم امام رضا با خودرو 20 دقیقه است.

هتل پارس

در بهترین نقطه آب و هوایی مشهد و در غرب این شهر هتل لوکس دیگری قرار دارد. هتل پارس مشهد با محوطه سازی زیبا (آلاچیق و فضای سبز، دریاچه مصنوعی) و همینطور ارائه امکاناتی مطلوب میزبانی مناسب برای مسافران مشهد محسوب می‌شود.

در این هتل انواع اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس با چیدمانی منظم و امکاناتی بروز برای مسافران مهیا شده است. از امکانات این هتل می‌توان به سالن آمفی تئاتر روباز، سالن‌های چند منظوره، سالن بیلیارد، اتاق بازی دارت، کافی نت، سالن بدنسازی، مجموعه آبی، غرفه‌های خرید و... اشاره کرد.

برای صرف غذایی خوشمزه نیز می‌توانید به رستوران لوتوس یا رستوران سنتی بروید. کافی شاپ هتل نیز فضایی مناسب برای ملاقات‌های رسمی یا گپ وگفتی و دوستانه است. فاصله این هتل تا حرم امام رضا با خودرو 30 دقیقه است.

هتل هما 1

هتل هما در خیابان احمدآباد قرار دارد. این هتل با سابقه با محوطه سازی زیبا، موقعیت مکانی خوب و امکاناتی استاندارد از توانسته به هتلی پر طرفدار تبدیل شود. در این هتل می‌توانید انواع آپارتمان، اتاق‌های دبل و سینگل، اتاق‌های تریپل و سوئیت‌های سینیور را رزرو نمایید.

علاوه‌بر این در هتل پارس برای صرف غذایی با عطر و طعمی متفاوت می‌توانید به رستوران ایتالیایی پیکانته بروید. رستوران تابستانی، رستوران گل سرخ و همینطور کافی شاپ و چایخانه سنتی وکلاسیک نیز از دیگر انتخاب‌های شما در این هتل برای صرف غذایی خوشمزه محسوب می‌شوند.

چندین تالار و سالن، مزرعه ارگانیک، زمین تنیس، پیست پیاده روی، باشگاه بدنسازی، خدمات پزشکی، پیست دوچرخه سواری، سونا و جکوزی و.... نیز از مهمترین امکانات این هتل به شمار می‌آیند. فاصله هتل تا حرم امام رضا با خودرو 10 دقیقه است.

هتل هما 2

هتل هما 2 در چهار راه خیام و بلوار اخوان ثالث قرار دارد. از ویژگی‌های این هتل علاوه‌بر ارائه امکاناتی پنج ستاره و استاندارد، برخورداری از موقعیت مکانی خوب است. اگر این هتل را انتخاب کنید اقامتی بدور از هیاهو و شلوغی را به خود هدیه کرده‌اید. ناگفته نماند؛ هتل هما 2، دسترسی خوبی هم به مراکز خرید و مراکز تفریحی شهر نیز دارد.

هتل هما 2 در ساختمان 5 طبقه خود انواع اتاق و سوئیت را با امکانات رفاهی مطلوب جای داده است. در این هتل می‌توانید انواع سوئیت‌های اکونومی یک تخته و دو تخته، سوئیت‌های ویژه و لوکس، آپارتمان‌های یک خوابه، سوئیت‌های رویال با ظرفیت‌های مختلف را رزرو نمایید.

برای صرف غذایی خوشمزه هم می‌توانید از تنوع خوب منوی غذایی رستوران هتل بهره بگیرید. کافی شاپ هتل نیز فضایی صمیمی و و دنج برای یک دورهمی و ملاقات دوستانه است. از امکانات این هتل می‌توان به اتاق کنفرانس، کافی نت، صندوق امانات، خدمات لباس شویی، روم سرویس 24 ساعته، استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، زمین تنیس، پارکینگ خصوصی، پارک تفریحی کودکان، سرویس رفت و برگشت به حرم امام رضا اشاره کرد. گفتنی است؛ فاصله هتل تا حرم امام رضا با خودرو 20 دقیقه است.

هتل سی نور

در انتهای بازار رضا و ابتدای دانش شرقی هتل پنج ستاره دیگری قرار دارد. این هتل با نمایی مرتفع و سبک معماری دلنشین و زیبا نظرتان را جلب خواهد کرد. در این هتل می‌توانید انواع اتاق و همینطور سوئیت‌هایی با امکاناتی بروز را رزرو نمایید. در هتل سی نور می‌توانید سوئیت‌های رویال، سوئیت‌های پرزیدنت، پرنسس، رضوی و سلام را رزرو نمایید.

برای صرف غذایی خوشمزه در هتل سی نور می‌توانید به رستوران سنتی این هتل در طبقه سوم بروید. بوفه صبحانه هتل نیز با ارائه خوراک‌های متنوع از شما به نحوی شایسته پذیرایی می‌کند. روف گاردن هتل سی نور نیز با خلق فضا و چشم اندازی زیبا انتخابی مناسب برای صرف انواع دسرها و نوشیدنی‌های سرد و گرم است.

از امکانات هتل سی نور می‌توان به سالن جلسات، سالن آمفی تئاتر، مجموعه آبی، غار نمک، حمام ترکی، ترانسفر از فرودگاه، خدمات خشکشویی و... نام برد. فاصله هتل تا حرم امام رضا با خودرو 5 دقیقه است.

هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا در خیابان شیرازی و نبش شارستان قرار دارد. از ویژگی‌های خوب این هتل قرارگیری در فاصله کمی تا حرم امام رضاست. به طوریکه می‌توانید با یک پیاده روی در کمتر از ده دقیقه به زیارت بروید. هتل مدینه الرضا ساختمانی 17 طبقه دارد. امکانات بروز و موقعیت مکانی خوب هتل موجب شده تا همواره جزو انتخاب‌های مسافران قرار گیرد.

در این هتل می‌توانید انواع اتاق، سوئیت و هتل آپارتمان‌ها را با ظرفیت‌های مختلف رزرو نمایید. وجود چهار رستوران و یک کافی شاپ در هتل خیال شما را از بابت تهیه غذایی خوشمزه راحت می‌کند. رستوران گل نرگس 1 و 2 و رستوران گردان آفتاب و رستوران سنتی از واحد‌های پذیرایی این هتل محسوب می‌شوند.

از امکانات این هتل می‌توان به سالن همایش، اتاق جلسات، کتابخانه، مجموعه آبی، اتاق بازی کودکان، بازارچه و پارکینگ اشاره کرد.

به پایان معرفی هتل های 5 ستاره مشهد رسیدیم. امیدواریم که این نوشتار راهنمای خوبی برای اقامتی لوکس و مجلل در مشهد باشد.

رزرواسیون سیتا با هدف رفع چالش‌هایی همچون فرآیندهای ناقص رزرو آنلاین هتل و بالا بودن قیمت تمام شده اقامتگاه ارائه شده است. سامانه سیتا در راستای کاهش قیمت تمام شده رزرو هتل، روش‌های نوینی را ابداع کرده تا نرخ عرضه را کاهش دهد. این فرآیندها به معنی فروش با نرخ کمتر نیست بلکه روش‌هایی هستند که قیمت تمام شده را کاهش می‌دهد. از جمله این روش‌هامی‌توان از فروش به صورت ساعتی و رزرو تعاملی هتل نام برد.

ارسال نظر