معرفی 3 هلی شات ارزان موجود در بازار

رسانه کلیک - پیدا کردن یک هلی شات ارزان قیمت اصلا کار سختی نیست. شاید تنوع مدل های موجود در بازار، شما را در انتخاب گمراه کند و به همین دلیل فکر کنید که انتخاب های بسیاری زیادی دارید. شاید بعد از خرید هم مدام به این فکر کنید که نکند محصولات دیگر، کیفیت بالاتری داشته اند و با همین هزینه می توانستید انتخاب بهتری داشته باشید!

معرفی 3 هلی شات ارزان موجود در بازار

چطور بهترین هلی شات ارزان قیمت موجود در بازار را بخریم؟

قطعا قبل و بعد از خرید یک کوادکوپتر این افکار ذهنتان را درگیر می کند اما در صورتی که خرید هوشمندانه ای داشته باشید، نه تنها پشیمان نخواهید شد بلکه بهترین خرید را انجام می دهید و به خوبی نیازهایتان را با محصول خریداری شده پوشش خواهید داد.

حال اگر به شما بگویم که راز یک خرید خوب چیست، از سادگی آن متعجب خواهید شد. نه تنها برای خرید هلی شات بلکه برای خرید بیشتر محصولات دیجیتال و الکترونیکی باید لیست شفافی از توقعات، انتظارات و اولویت های خود نسبت به وسیله مورد نیاز تهیه کنید. از این رو برای شناسایی مهم ترین ویژگی های محصولات باید آگاهی نسبتا خوبی درباره گزینه های موجود داشته باشید.

انتخاب بهترین هلی شات ارزان به کمک اعمال فیلتر بودجه و قیمت

بعد از نوشتن مهم ترین ویژگی های مد نظرتان، سقف هزینه ای که می توانید برای خرید کوادکوپتر در نظر بگیرید را، در ذهنتان داشته باشید حتی به بررسی کوادکوپترهای گران تر هم مشغول نشوید. اگر لیست کاملی از قبل تهیه کرده باشید که ویژگی های مهم کوادکوپتر را در آن نوشته باشید، مشاهده و بررسی کوادکوپترهای گران تر مانند انواع کوادکوپتر SjRC کمکی به شما نخواهد کرد. در مرحله بعدی باید بین برندهای خوب عرضه کننده کوادکوپتر بهترین گزینه را انتخاب کنید که در این قسمت ما به معرفی 5 مورد از بهترین کوادکوپترها می پردازیم.

1- کوادکوپتر ارزان قیمت سایما مدل Syma X5UW-D

سایما یکی از بهترین برندهایی است که انواع کوادکوپترهای حرفه ای و نیمه حرفه ای را ارائه می کند. بهترین دلیلی که شما را مجاب می کند تا کوادکوپتر ارزان قیمت مد نظر را از این برند تهیه کنید، این است که امکان ارتقا محصولات این برند وجود دارد.

هلی شات مدل مدل Syma X5UW-D یکی از نمونه های نیمه حرفه ای است که یک دوربین 5 مگاپیکسلی دارد. این مدل هلی شات، دارای قابلیت سیستم کنترل با گوشی است و تصاویر را به صورت زنده تا برد 80 متر به دستگاه موبایل شما ارسال می کند. مدت زمان شارژ این مدل کوادکوپتر 90 دقیقه و مدت زمان پرواز نیز 10 دقیقه است. نوع موتور این محصول، کرولس و نوع باطری نیز 500 میلی آمپر 3.7 ولت است.

برخی از ویژگی های هلی شات ارزان قیمت Syma X5UW-D

  • دارای قابلیت حفظ ارتفاع خودکار
  • دارای جایروسکوپ 6 محوره
  • امکان کنترل با موبایل
  • قابلیت قفل در زمان پرواز عمودی
  • دارا بودن حالت تیکاف و لندینگ خودکار
  • قابلیت انجام حرکات 360 درجه
  • مسیردهی پروازی
  • دارای قابلیت هدلس مود و پرواز خودکار

به صورت کلی، سایما یکی از بهترین برندهایی است که هلی شات های باکیفیت را با قیمت مناسب عرضه می کند. پیشنهاد می کنیم برای مشاهده هلی شات های دیگر این کمپانی، به صفحه بررسی کوادکوپتر سایما مراجعه کنید.

2- کوادکوپتر تلو DJI Tello، انتخاب مناسب و ارزان برای مبتدیان

به صورت کلی کوادکوپتر تلو، با قیمت مناسب و کیفیت خوب عرضه می شوند و همین مورد، تمایز میان آن ها و دیگر هلی شات ها را ایجاد می کند. این کوادکوپتر متعلق به برند DGI است که مانند دیگر محصولات این برند، با متریالی بسیار باکیفیت ساخته شده و مقاومت بالایی دربرابر ضربه دارد. این محصول دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی است که تصاویر باکیفیتی را تهیه می کند.

هلی شات Tello یک باتری 1100 میلی آمپری 3.8 ولت دارد که 13 دقیقه پرواز را پاسخگوست. بهترین ویژگی هلی شات تلو، قابلیت Bounce mode است که به واسطه آن می توانید پرنده را در حالت پرواز خودکار قرار دهید.

برخی از ویژگی های کوادکوپتر تلو DJI Tello

  • قابلیت تثبیت ارتفاع دقیق
  • اطلاع رسانی هشدار باتری
  • دارای حالت امن
  • تلمتری هوشمند دستگاه
  • دارای ویژگی 8D Flip
  • دارای سنسور Vision positioning

3- کوادکوپتر MJX X101 S بهترین کوادکوپتر ارزان قیمت

اگر به انواع مولتی روترهای پرنده علاقه مند باشید، قطعا برند MJX برایتان آشناست و بارها نام این برند را شنیده اید. هلی شات MJX X101 S که در آخرین جایگاه لیست کوادکوپترهای ارزان قیمت بازار قرار دارد با دوربین 8 مگاپیکسلی و قابلیت های بی نظیر اعم از بازگشت به خانه بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

مهم ترین ویژگی مثبت این محصول، پایه های بلند آن است که تاجای امکان، موتور را از گرد و غبارهای سطوح دور نگه می دارد و امکان نصب دوربین های سبک و جدا را فراهم می سازد. دومین ویژگی مثبتی که محصول قبل نیز این ویژگی را داشت، قابلیت اعلان هشدار باتری است که از آسیب رسیدن به کوادکوپتر در زمان پرواز جلوگیری می کند. موتورهای این محصول بسیار قدرتمند هستند و قابلیت انجام حرکات 360 درجه را فراهم کرده اند.

برخی از ویژگی های کوادکوپتر MJX X101 S

  • استفاده از سنسور فشار سنج برای هدایت هلی شات به ارتفاع مد نظر
  • استفاده از جایروسکوپ های 6 محوره
  • قابلیت بازگشت به خانه
  • قابلیت فعال کردن آلارم خارج شدن کوادکوپتر از برد کنترل
  • قابلیت استفاده از مود سرعت

به صورت کلی برند MJX محصولات بسیار خوبی را عرضه می کند که این هلی شات یکی از بهترین آن ها در رنج قیمت پایین است. به صورت کلی پیشنهاد می کنیم با توجه به انتظاراتی که از یک هلی شات دارید، به سایت پریماتوی مراجعه کنید و با در نظر گرفتن سقف بودجه خودتان، محصولات دیگر این کمپانی و یا حتی کمپانی های دیگر را مشاهده کنید.

ارسال نظر