ترون چیست؟ | نحوه خرید ترون

همه ما به سرمایه گذاری نیازمند هستیم؛ چرا که وقتی انسان سرمایه ای دارد باید آن را رشد دهد و نگذارد یکجا به صورت راکد سرمایه اش باقی بماند.

ترون چیست؟ | نحوه خرید ترون

سوالی که در این هنگام به ذهن مخاطب خطور می کند این است که در کجا و چطور سرمایه گذاری کنیم؟ برای مثال آیا زمین بخریم؟ آیا وارد بورس ایران شویم؟ آیا در بازارهای جهانی مانند فارکس سرمایه گذاری کنیم؟ یا گذشته از همه‌ی این موارد وارد بازار ارزهای دیجیتالی شویم مانند خرید ترون؟

قطعا اولین سوالی که پس از مطرح کردن نام ارز ترون مطرح می شود این است که ارز دیجیتال ترون چیست؟

ترون چیست؟

ترون پلتفرمی بر بستر بلاک چین است که هدفش بررسی مناسب بودن این بستر برای استفاده‌ی روزمره در زندگی روزانه است. مورد بعدی که باید بدانید این است که علامت اختصاری رمزارز ترون TRX است. همچنین ترون ادعا می کند در ثانیه می تواند ۲۰۰۰ تراکنش انجام دهد. در صورتی که شبکه‌های قدرتمند بیت کوین و اتریوم هر کدام به ترتیب به ۶ و ۲۵ تراکنش می رسند. ترون در بحث اپلیکیشن های مبتنی بر بلاک چین برای سرگرمی نیز تمرکز کرده است که می تواند در جهت رشد قیمت روز ترون و قیمت کلی آن تاثیر بگذارد.

تحلیل نمودار تکنیکال ترون

برای اینکه خرید موفق و کم ریسکی را در جهت افزایش سرمایه‌مان داشته باشیم نیاز است تا به تحلیل و تفسیر نمودارهای تکنیکال ارزهای دیجیتال و فاندامنتال آن ها بپردازیم. قبل از آنکه به سراغ تحلیل فاندامنتال و شرح آن بپردازیم بیایید راجع به نمودار صحبت کنیم. نمودار تکنیکال به شما قیمت لحظه ای ترون را نمایش می دهد. قسمتی از نمودار، شمع ها یا به اصطلاح انگلیسی CANDLE ها هستند. شما با تفسیر آن‌ها که با رنگ سبز و قرمز نمایش داده می شوند می توانید به راحتی ترید و معامله انجام دهید. همچنین اگر کار با اندیکاتورهای مهمی مانند RSI، MACD و... را یاد بگیرید؛ به راحتی به سود های هیجان انگیز و بالایی دست خواهید یافت. البته تکرار می کنیم هیچگاه احساسی و بدون تحلیل وارد فروش و خرید ترون یا ارزهای دیگر نشوید.

تحلیل فاندامنتال ترون

خارج از تحلیل و تفسیرهای علمی نمودار ارزهای دیجیتال، شما نیازمند درک فاندامنتال از رمز ارز مدنظرتان برای خرید دارید. برای مثال تحلیل فاندامنتال ترون در یک سری از روزها نشان از رشد بسیار زیاد آن می‌دهد. فاندامنتال چیست؟ سوال مهمی که باید پاسخش را بدانید. اجازه دهید تا برای شما همراه با مثالی واژه‌ی فاندامنتال را توضیح دهیم. تا به حال دقت کرده اید افراد تاثیر گذاری مانند ایلان ماسک، همینکه راجع به کوینی مثل دوج کوین صحبت می کنند آن رمزارز پس از چند لحظه افزایش قیمت می‌یابد.

از کجا ترون بخریم؟

برای خرید ترون از صرافی های داخلی و معتبر مانند اوکی اکسچنج به راحتی می توانید اقدام کنید. کافی است صرفا در وب سایت این شرکت ثبت نام کنید. پس از آن مراحل احراز هویت خود را بگذرانید و به راحتی با رفتن به بخش خرید از سایت اقدام به خرید ترون کنید. یادتان نرود که در صرافی ها از نام اختصاری ترون با نام TRX نیز استفاده می‌شود.

چه چیزی باعث خاص شدن ترون می شود؟

همانطور که در ابتدای مطلب نیز کمی به این موضوع اشاره کردیم، ترون قابلیت ارتباط مستقیم مخاطب با تولید کنندگان محتوا را فراهم می‌کند. به این صورت واسطه ها حذف شده و باعث کاهش هزینه برای دریافت محتوا مانند فیلم و بازی ها می شود. همچنین این پلتفرم دارای تیم توسعه بسیار قوی و معتبری است که ادعا دارد از خیلی از پلتفرم های موجود در بازار بهتر و تخصصی تر است.

امنیت شبکه ترون

قطعا برای اینکه ما بخواهیم سرمایه گذاری موفق و مطمئنی داشته باشیم، باید از امنیت چیزی که می خواهیم برای روی آن سرمایه گذاری کنیم مطلع باشیم. ترون به دلیل اینکه بر بستر بلاک چین قرار دارد از امنیت خوبی برخوردار است و به این صورت افرادی که می خواهند سود های باورنکردنی از این ارز دیجیتال دریافت کنند خیالشان راحت می شود. مکانیزم های دیگری شبکه رمزارز ترون را مطمئن و ایمن می‌نماید و در کل به امنیت آن کمک می‌کند. یکی از آن مکانیزم‌ها الگوریتم اجماع و اثبات سهام است که قدرت و امنیت این ارز دیجیتال را افزایش می‌دهد.

در پایان این مطلب باید بگوییم که سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال از گزینه‌های فوق العاده مطمئن و سودآور محسوب می‌شود. اگر ارز دیجیتال مطمئنی را بخواهید ما به شما خرید ترون را پیشنهاد می کنیم. شبکه‌ای که افق روشنی را برای خودش ترسیم کرده است و البته بی‌راه نیز نگفته است.

ارسال نظر