لیستی از نکات مورد نیاز برای قبل از خرید فالوور اینستاگرام

شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام به واسطه‌ی قابلیت‌هایی که دارد، یکی از بهترین فضاها برای معرفی خود و کسب‌و‌کارتان به عموم مردم است. پیج اینستاگرام مانند یک ویترین محصولات و خدمات شما را به جمعیتی بسیار بیشتر از آنچه که فکرش را کنید، نشان خواهد داد.

لیستی از نکات مورد نیاز برای قبل از خرید فالوور اینستاگرام

برای این که بتوانید در اینستاگرام درآمد خوبی کسب کنید نیاز است که کارهای متفاوتی انجام دهید. اما یکی از مهم‌ترین نکات داشتن فالوور به تعداد زیاد است. درآمد شما ارتباط مستقیمی با تعداد فالوورهای شما خواهد داشت. راه‌های زیادی هم برای افزایش فالوور ایرانی وجود دارد. یکی از آن‌ها خرید فالوور است. در این مقاله قصد داریم تا جنبه‌های متفاوت این کار را مورد بررسی قرار دهیم و نکات مورد نیاز قبل از خرید فالوور را به شما گوشزد کنیم.

آیا خرید فالوور مهم است؟

یکی از مولفه‌های موفقیت در اینستاگرام این است که فالوورهای زیادی داشته باشید. چرا که انجام این کار می‌تواند به صورت خودکار تعداد لایک، ویو، کامنت و در نهایت میزان درآمد شما را افزایش دهد. داشتن فالوور به تعداد زیادی به صفحه‌ی اینستاگرامی شما وجهه‌ی خاصی می‌بخشد. در نتیجه اگر محصول یا خدمتی برای فروش دارید افراد راحت‌تر به شما اعتماد خواهند کرد. اما چرا پیج‌ها به جای جذب طبیعی فالوور اقدام به خریدن فالوور می‌کنند؟

دلیل اصلی آن این است که چون جذب فالوور به شکل ارگانیک زمان بسیار زیادی می‌برد و نیازمند زحمت بسیاری است به همین خاطر افراد ترجیح می‌دهند تا تعداد دنبال‌کننده‌های خود را به این شیوه افزایش دهند.

فالووری که می‌خرید باید واقعی باشد تا مفید واقع گردد

یکی از نکاتی که پیش از خرید فالوور باید بدانید این است که فالووری که خریداری می‌کنید، بایستی واقعی باشد. خرید فالوور فیک هیچ تاثیر خاصی روی روند پیشرفت پیج شما نخواهد داشت. فالوورهای واقعی تاثیر بسیار زیادی روی تعداد لایک‌ها، کامنت‌ها و به اشتراک گذاشته شدن پست‌های شما دارند. اما فالوورهای فیک فقط در ظاهر تعداد دنبال‌کننده‌های شما را افزایش خواهند داد. برای این که مطمئن شوید فالووری که خرید می‌کنید واقعی است یا نه فقط یک راه وجود دارد و آن این است که از سایت‌های معتبر و شناخته شده برای انجام این کار استفاده کنید. دیجی ممبر گزینه‌ی مناسبی برای انجام این کار است.

اگر از طریق تبلیغات در اینستاگرام کسب درآمد می‌کنید هم نیاز به خرید فالوور اینستاگرام دارید

یکی از رایج‌ترین روش‌های کسب درآمد از طریق اینستاگرام این است که با استفاده از روش‎های گوناگون مانند تولید محتوا فالوور جمع کنید و سپس اقدام به قرار دادن تبلیغات و کسب درآمد کنید. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که این کار نیازی به خرید فالوور اینستاگرام ندارد و فقط فالوورهایی برای آن‌ها مناسب است که به شیوه‌ی طبیعی به دست می‌آیند. حقیقت این است که شما به هر دوی این‌ها نیاز دارید. برای این که بتوانید به شیوه‌ی ارگانیک هم فالوور جذب کنید باید در ابتدا تعداد دنبال‌کننده‌های خود را افزایش دهید تا مورد اطمینان قرار بگیرید. پیشنهاد می‌شود که در ابتدا حدود 1 تا 2 ماه به صورت پیوسته محتوا تولید کنید و سپس اقدام به خرید فالوور کنید. مشاهده خواهید کرد که بعد از مدتی به شکل طبیعی تعداد فالوورهای شما افزایش قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

کدام کسب و کارها نیاز به خریدن فالوور اینستاگرام دارند؟

کارشناسان توصیه می‌کنند که هر کسب و کاری که دوست دارد خود را ارتقاء دهد و درآمد بیشتری داشته باشد، بهتر است که از تکنیک خرید فالوور در بازه‌ی زمانی خاصی از تاسیس استفاده کند. هر چه فالوورهای بیشتری داشته باشید میزان تعامل در پیج شما و نرخ اینگیجمنت افزایش پیدا می‌کند. در نتیجه امکان ورود شما به بخش اکسپلورر خیلی زیاد خواهد شد. فرقی نمی‌کند که در چه حوزه‌ای مشغول به کار هستید. اگر از طریق تبلیغات درآمد کسب می‌کنید، اگر با فروش مستقیم کالا و خدمات پول در‌می‌آورید، اگر در حوزه‌ی همکاری در فروش فعال هستید و ... افزایش تعداد فالوورهای اینستاگرام برای شما ضروری است.

البته همانطور که پیشتر به آن اشاره کردیم منظور ما از خرید فالوور، فالوور واقعی است نه فالوورهای فیک و جعلی که هیچ انسانی در حال استفاده از آن‌ها نیست. به این دلیل که سیستم هوش مصنوعی اینستاگرام به شدت پیچیده و هوشمند شده است و خیلی سریع می‌تواند فالوورهای فیک را شناسایی و شما را جریمه کند.

کارهایی که پیش از خرید فالوور باید انجام دهید چیست؟

از آنجایی که فالووری که خریداری می‌کنید، واقعی هستند در نتیجه این امکان وجود دارد که در صورت تمایل شما را آنفالو کنند. در هر صورت امکان ریزش همیشه وجود دارد اما شما با انجام دادن چند کار می‌توانید از این اتفاق جلوگیری کنید.

بهتر است پیش از خرید فالوور تعدادی پست با کیفیت را در پیج خود قرار دهید. انجام این کاراز دو جهت حائز اهمیت است. اولا این که فالوورهایی که از طریق خریدن به پیج خود اضافه می‌کنید با دیدن این پست‌ها علاقه مند می‎شوند که محتوای شما را دنبال کنند. از سویی دیگر کاربران دیگر با دیدن پست‌ها و تعداد فالوورها فکر می‌کنند که این دنبال‎‌کننده‌ها به شیوه‌ی طبیعی به پیج شما اضافه شده‌اند، در نتیجه متوجه خریداری فالوور توسط شما نخواهند شد. بهتر است پست‌هایی که قرار می‌دهید را با چاشنی خلاقیت کمی جذاب‌تر و جالب ‌توجه‌تر کنید.

سعی کنید در پست‌های خود از تعدادی هشتگ مناسب و مرتبط از جمله هشتگ‌های ترند، هشتگ‌های برند و هشتگ‌های مفهومی استفاده کنید تا خود را حرفه‌ای تر نشان دهید. پروفایل خود را تکمیل کرده و عکس خوب در آن قرار داده و توضیحات مورد نیاز را در بخش بیوگرافی درج کنید.

در قرار دادن پست‌ها، تنوع را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده و پست‌های ویدئویی، عکس، اسلاید و igtv قرار دهید. همچنین استوری را فراموش نکنید.

سخن پایانی

شما به عنوان صاحب یک کسب و کار باید با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرید که بهترین زمان برای خرید فالوور اینستاگرام چه وقتی است. چرا که این کار هم زمان خاص خود را می‌طلبد. عموما بهترین زمان برای انجام این کار 1 الی 2 ماه بعد از تاسیس پیج است. بهتر است پیش از خرید فالوور واقعی اینستاگرام از دیجی‌ممبر ( www.Digi-members.com ) تعداد مناسبی پست منتشر کنید تا پیج خود را طبیعی‌تر نشان دهید.

ارسال نظر