هتل های نزدیک فرودگاه لندن

اگر اهل ورزش و تناسب اندام هستید، فقط کافی است که به باشگاه اختصاصی هتل رفته و این ورزش را انجام دهید. این هتل لوکس یک باغ اختصاصی هم دارد که برای رفاه بیشتر گردشگران امکانات رفاهی متعددی تعبیه شده و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. هتل میرابیلیس هم یکی‌دیگر از هتل‌های نزدیک فرودگاه لندن محسوب می‌شود. این هتل با فرودگاه مرکزی شهر لندن حدود 13 کیلومتر فاصله دارد و می‌توانید با تاکسی، بعد از 20 دقیقه به این مکان برسید.

هتل های نزدیک فرودگاه لندن

ما می‌خواهیم در این مطلب 2 مورد از لوکس‌ترین هتل‌های لندن را بررسی کنیم. همچنین یکی از بهترین سایت‌های گردشگری کشور را هم به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بلیط، هتل یا تور موردنظرتان را رزرو کنید.

هتل لوکس رزوود

این هتل یکی از لوکس‌ترین هتل‌هایی است که می‌توانید بعد از پرواز تهران لندن رزرو کنید. محله هلبرن یکی از تاریخی‌ترین محله‌های لندن بوده و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری این شهر، در این منطقه واقع شده. هتل رزوود هم در همین منطقه ساخته شده و می‌توانید با چند متر پیاده‌روی به مهمترین جاذبه‌های گردشگری این شهر برسید. این هتل لوکس با مکان‌هایی مانند موزه بریتانیا و کلیسای سنت پاول فاصله کمی دارد.

هتل لوکس رزوود سال 1910 افتتاح شده و اکنون خود آن یکی از جاذبه‌های گردشگری لندن به‌حساب می‌آید. زمانی که ورودی این هتل را می‌بینید، سنت و معمار زیبا و قدیمی لندن برایتان تداعی خواهد شد. همان‌طور که گفته شد این هتل 5 ستاره بوده و طبیعی است که امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار گردشگران قرار دهد. مسئولان هتل برای ورود حیوانات خانگی به این هتل محدودیتی اعمال نکرده‌اند و خدمات ویژه‌ای هم برای حیوانات در اختیارتان قرار می‌دهند.

در هرکدام از واحدهای این هتل، حمام‌های مرمری ایتالیایی ساخته شده و در آن یک وان و دوش هم وجود دارد تا بتوانید اقامتی خاطره‌انگیزی داشته باشید. دکوراسیون اتاق‌ها، طرح کلاسیک خود را حفظ کرده‌اند. زمانی که بعد از گشت‌وگذار در شهر مدرن لندن به هتل برمی‌گردید، به‌طور کامل حس می‌کنید که هتل از فضای این شهر جدا است. در همه‌ واحدهای هتل رزوود امکاناتی مانند اینترنت رایگان، تلویزیون 46 اینچی، تلفن، قهوه‌ساز، مینی‌بار و میز نهارخوری وجود دارد.

محبوب‌ترین امکانات هتل رزوود عبارتند از: اینترنت رایگان، پارکینگ، واحدهای خانوادگی، مرکز سلامتی و آب‌گرم، خدمات ترانسفر فرودگاهی، کافی‌شاپ و اتاق سیگار. در این هتل یک صرافی هم وجود دارد که می‌توانید برای تغییر پولتان به آن مراجعه کنید. این هتل لوکس با فرودگاه شهر لندن هم فاصله کمی دارد. شما با طی مسیری 12 کیلومتری می‌توانید به این مکان برسید.

اگر می‌خواهید هتلتان با فرودگاه فاصله کمی داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم که هتل رزوود را انتخاب کنید. این هتل با فرودگاه‌های لندن فاصله کمی دارد و به‌خاطر وجود ترانسفر فرودگاهی، می‌توانید در کمترین زمان و بدون صرف هزینه به فرودگاه برسید. برای دیگر امکانات این هتل مجلل می‌توانیم میوه، صبحانه، بار، پارکینگ اختصاصی، آسانسور، غذا برای حیوانات خانگی، سیستم اعلام حریق، نور درمانی، ماساژ، آرایشگاه و... اشاره کرد.

هتل میرابیلیس

این هتل هم یکی‌دیگر از هتل‌های لوکس ساخته شده در لندن است. اگر پرواز تهران لندن را رزرو کرده‌اید، اما نمی‌دانید که کدام هتل برای اقامت بهتر است، ما پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید تا با هتل میرابیلیس هم آشنا شوید. این هتل مجلل در فاصله کمی از تئاتر کینگر و باغ وحش لندن واقع شده. مهمانان هتل میرابیلیس می‌توانند از وای‌فای رایگان استفاده کنند.

اگر اهل ورزش و تناسب اندام هستید، فقط کافی است که به باشگاه اختصاصی هتل رفته و این ورزش را انجام دهید. این هتل لوکس یک باغ اختصاصی هم دارد که برای رفاه بیشتر گردشگران امکانات رفاهی متعددی تعبیه شده و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. هتل میرابیلیس هم یکی‌دیگر از هتل‌های نزدیک فرودگاه لندن محسوب می‌شود. این هتل با فرودگاه مرکزی شهر لندن حدود 13 کیلومتر فاصله دارد و می‌توانید با تاکسی، بعد از 20 دقیقه به این مکان برسید.

هتل میرابیلیس

محبوب‌ترین امکانات هتل که مهمانان از آن‌ها بسیار راضی بوده‌اند، عبارتند از وای‌فای رایگان، اتاق‌های خانوادگی، باشگاه تاسب اندام، آسانسور و خشکشویی. توجه داشته باشید که استعمال دخانیات در محوطه این هتل ممنوع است و برای کشیدن سیگار باید به اتاق سیگار یا باغ مجموعه بروید. هتل میرابیلیسم با مکان‌هایی مانند بار، بیمارستان، کافی‌شاپ، باغ وحش، سیرک، میدان ترافالگار، ایستگاه مترو بازار کامدن، برج لندن و... فاصله کمی دارد.

این هتل مجلل 10 نوع واحد اقامتی دارد که در هرکدام از آن‌ها امکانات مختلفی تعبیه شده. آپارتمان یک خوابه، آپارتمان لوکس، آپارتمان 2 و 3 خوابه، پنت‌هواس و... مجبوب‌ترین واحدهای هتل میرابیلیس محسوب می‌شود. پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی، عربی و چینی صحبت می‌کنند.

سایتی برای رزرو بلیط

طی سال‌ها گذشته، تقاضا برای رزرو بلیط به‌صورت آنلاین افزایش یافته و به‌همین‌دلیل شرکت‌های زیادی برای ارائه خدمات به ممسافران تاسیس شده. بزرگترین و معتبرترین سایت حوزه گردشگری در ایران علی بابا است. این شرکت سال 1393 تاسیس شد و ابتدا در آن فقط امکان رزرو بلیط وجود داشت. اکنون با مراجعه به این سایت می‌توانید تور، هتل، بلیط، ویلا و اقامتگاه هم رزرو کنید.

ما در این مطلب دو مورد از لوکس‌ترین هتل‌های نزدیک فرودگاه لندن را به شما معرفی کردیم. اگر تجربه رزرو پرواز لندن تهران از علی بابا و اقامت در هتل‌ها میرابیلیس یا رزوود را داشته‌اید، نظراتتان را درباره آن با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر