هر آنچه که باید درباره بیت کوین بدانید

رسانه کلیک - در این مقاله ضمن معرفی بیت کوین و پرداختن به کلیات آن، نکاتی را درباره خرید و فروش این ارز دیجیتال در اختیار شما قرار می دهیم. 

هر آنچه که باید درباره بیت کوین بدانید

بدون شک تا به حال نام بیت کوین بارها به گوشتان خورده است؛ اما شاید شما نیز از دسته افرادی هستید که با این ارز دیجیتال (رمز ارز) آشنا نیستید و اطلاعاتی نیز در رابطه با خرید و فروش آن ندارید. از همین جهت تصمیم داریم در این مقاله نکاتی را در رابطه با خرید بیت کوین یا فروش آن در اختیارتان قرار دهیم تا در صورت علاقه به خرید و فروش آن بپردازید.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید که در سال ۲۰۰۸ معرفی شد. این رمز ارز به گونه‌ای است که شما می‌توانید آن را خریداری و سپس بر روی آن سرمایه گذاری کنید یا آن را به هر نقطه از جهان که مایل هستید، ارسال کنید.

این ارز دیجیتال ویژگی‌های گوناگونی دارد که این ویژگی‌ها را می‌توان عامل محبوبیت این ارز در نظر گرفت. از دو ویژگی اصلی بیت کوین می‌توان به غیر متمرکز بودن آن و همچنین عدم نیاز به چاپ پول و استفاده فیزیکی اشاره کرد. این دو مورد نام برده شده از مهم‌ترین مواردی محسوب می‌شوند که مسیر این ارز را تغییر داده اند.

موضوع دیگری که در رابطه با این ارز دیجیتال وجود دارد بحث خرید و فروش بیت کوین است. بدون شک شما پس از آشنایی با این ارز دیجیتال، تمایل پیدا می‌کنید که به خرید بیت کوین بپردازید؛ البته در این میان هستند افرادی که قصد فروش بیت کوین را دارند؛ بنابراین چنین موضوعاتی حائز اهمیت هستند و باید به آن‌ها توجه ویژه‌ای شود و اطلاعات مناسبی در اختیارتان قرار گیرد.

خرید و فروش بیت کوین

همان‌طور که بارها اشاره شد، بیت کوین یک ارز دیجیتالی است و این یعنی هیچ فرم فیزیکی از این ارز موجود نیست. پس شما برای خرید بیت کوین یا حتی فروش بیت کوین نیازی به حضور در مکانی ندارید، بلکه این کارها به صورت آنلاین و تنها در صورت دسترسی به اینترنت میسر می‌شوند.

در رابطه با خرید این ارز دیجیتال سوال های گوناگونی برای افراد پیش می‌آید؛ برای مثال می‌توان یکی از این سوال ها را این‌گونه در نظر گرفت که آیا برای خرید بیت کوین نیاز است که میلیون‌ها تومان هزینه کرد؟ بدون شک جواب چنین سوالی خیر خواهد بود؛ چرا که بیت کوین از جمله ارزهایی به حساب می‌آید که قابلیت تقسیم به بخش‌های گوناگون را دارد و تا ۸ رقم اعشار برای آن در نظر گرفته شده است. برای مثال شما می‌توانید ۰.۰۰۱ از یک بیت کوین را خریداری کنید.

اما موضوع مهم‌تری که در رابطه با فروش بیت کوین و خرید آن وجود دارد، انتخاب یک صرافی مناسب است که کاملا معتبر و قابل اعتماد باشد. در این راستا تصمیم داریم یک صرافی آنلاین بیت کوین را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت به خرید و فروش این ارز دیجیتال بپردازید.

سایت بیت میت یکی از سایت‌های معتبر و شناخته شده به حساب می‌آید که شرایط خرید و فروش این ارز دیجیتال را برای شما مهیا کرده است و شما می‌توانید در کمال سادگی و راحتی و با خیال راحت و بدون نیاز به داشتن کیف پول، بیت کوین خرید و فروش کنید.

توجه داشته باشید که امروزه شیوه‌های گوناگونی برای خرید بیت کوین و فروش آن وجود دارد که در این راستا می‌توان به کانال‌های تلگرامی، واتس آپی و یا حتی خرید از افراد حقیقی اشاره کرد؛ اما این نکته را نیز در نظر بگیرید که شیوه‌های نام برده شده قابل اطمینان نیستند و امکان دارد معامله از طریق آن‌ها با کلاه‌برداری‌های بسیاری همراه باشد؛ بنابراین بهترین شیوه برای پرداختن به خرید و فروش بیت کوین استفاده از وب‌سایت‌های صرافی معتبر است که یکی از آن‌ها را می‌توان بیت میت در نظر گرفت.

چرا بیت میت را انتخاب کنیم؟

نام یک صرافی آنلاین بیت کوین که بیت میت نام دارد را برای شما بیان کردیم؛ اما شاید برای شما سوال پیش آید که این وب‌سایت چه مزیت‌هایی را در اختیار دارد که می‌تواند افراد را مجاب به استفاده از آن کنند؟

از بارزترین مزیت‌هایی که می‌توان برای وب‌سایت بیت میت در نظر گرفت، این است که این شیوه برای خرید و فروش بیت کوین، یک شیوه و راه مطمئن و امن است که در کمال سرعت و سادگی صورت می‌گیرد. تیم فنی که این وب‌سایت را تحت کنترل دارند، آموزش‌های لازم را دیده اند و می‌توانند با تخصصی که به دست آوردند، فضای امنی را برای شما ایجاد کنند.

همچنین یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برای این وب‌سایت وجود دارد، دادن یک هدیه است. بیت میت به کاربران خود در زمان عضویت، یک کیف پول بیت کوین هدیه می‌دهد که فرد می‌تواند از طریق آن اموری چون واریز، برداشت و نگهداری ارز را انجام دهد.

البته در کنار موارد نام برده شده، موضوعات دیگری نیز وجود دارد که اشاره نکردن به آن‌ها خالی از لطف خواهد بود. برای مثال باید بدانید که این صرافی آنلاین بیت کوین به صورت ۲۴ ساعته در دسترس خواهد بود و شما می‌توانید هر لحظه از ۲۴ ساعت شبانه روز با مشاهده قیمت بیت کوین ، نسبت به خرید و فروش آن اقدام کنید.

از آنجایی که جلب اعتماد کاربران برای بیت میت از هر چیز دیگری مهم‌تر است، شرایط خرید و فروش تا سقف ۱۰ میلیون را بدون نیاز به احراز هویت در نظر گرفته است؛ یعنی شما می‌توانید از این وب‌سایت تا سقف ده میلیون تومان خرید بیت کوین انجام دهید، بدون آنکه نیازی به ارائه مدارک شناسایی باشد.

شاید برای شما سوال پیش آید که فرایند پرداخت و دریافت در این وب‌سایت چگونه است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این صرافی آنلاین شرایط را به گونه‌ای رقم زده که پرداخت را از طریق کارت بانکی به صورت آنلاین، از طریق درگاه پرداخت امن و با استفاده از رمز دوم انجام دهید. پس از انجام پرداخت، شما می‌توانید بیت کوین خریداری شده را در کیف پول خود مشاهده کنید.

با توجه به آنچه گفته شد، بیت میت انتخاب مناسبی برای خرید و فروش بیت کوین به حساب می‌آید که می‌تواند به شما خدمات گوناگونی را در راستای خرید و فروش این رمز ارز بدهد. پس در صورت نیاز به یک صرافی، بیت میت را فراموش نکنید.

ارسال نظر