پرداخت‌یار دیجی‌پی چه کمکی به رشد کسب‌وکارهای آنلاین می‌کند؟

رسانه کلیک - همه فروشگاه‌ها و کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند بدون نیاز به نماد اعتماد الکترونیکی، پرداخت هزینه راه‌اندازی و با پشتیبانی کارشناسان دیجی‌پی، از خدمت پرداخت‌یار این شرکت بهره ببرند.

پرداخت‌یار دیجی‌پی چه کمکی به رشد کسب‌وکارهای آنلاین می‌کند؟

صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای مجازی، از اهمیت درگاه پرداخت ایمن و مطمئن، به‌عنوان اصل مهمی در فرایند پرداخت آگاه هستند. چنین درگاه پرداختی می‌تواند تضمینی برای عملکرد پایدار وب‌سایت یا اپلیکیشن در حوزه مالی باشد.

اما اگر درگاه پرداخت عملکرد مناسبی نداشت چطور؟ اگر کاربر تجربه پرداخت خوبی را پشت سر نذاشت و تراکنش با موفقیت انجام نشد، چه می‌شود؟ در چنین وضعیتی، اعتماد کاربر به فروشگاه اینترنتی سلب شده، در نتیجه با کاهش سطح تعامل مشتری‌ها، نرخ فروش هم کاهش می‌یابد.

پس درگاه پرداخت نقش مهمی در شکل‌گیری تجربه خرید خوب و حتی بهبود آن ایفا می‌کند. درگاه پرداخت خوب، باید امن، مطمئن و سریع باشد.

آیا درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی به نماد اعتماد هم نیاز دارد؟

کسب‌وکارهای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی، انجام تراکنش موفق را یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در جلب رضایت مشتری‌هایشان می‌دانند. از سوی دیگر کاربرها هم اهمیت زیادی برای پرداخت موفق قائل هستند؛ چراکه اگر پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، چه‌بسا مدتی طول می‌کشد تا بتوانند پول خود را پس بگیرند.

به همین دلیل و دلایل دیگر، درگاه پرداخت باید ایمن، مطمئن و سریع باشد تا بتواند هم رضایت صاحب فروشگاه اینترنتی و هم رضایت کاربر نهایی را جلب کند. البته چنین درگاه‌هایی به‌شرط دریافت نماد اعتماد الکترونیکی برای کسب‌وکارهای اینترنتی راه‌اندازی می‌شوند.

اما اخذ نماد اعتماد الکترونیکی، زمان و انرژی زیادی از صاحب فروشگاه اینترنتی می‌گیرد؛ گاهی اوقات کاغذبازی فراوانی دارد و چه‌بسا بعضی‌ صاحبان وب‌سایت در میان این فرایند زمان‌بر امید خود را از دست داده و سراغ راهکارهای دیگری برای دریافت پول می‌روند.

اما راه‌حل بهتری هم وجود دارد! شما می‌توانید بدون دریافت نماد اعتماد الکترونیکی، فروشگاه اینترنتی راه انداخت و درگاه پرداخت امن، مطمئن و سریعی هم راه‌اندازی کنید. چگونه؟ باید سراغ خدمات پرداخت‌یار بروید که شرکت‌هایی مانند دیجی‌پی عرضه می‌کنند.

بانک مرکزی برای تسهیل فرایندهای پرداخت الکترونیکی، به شرکت‌هایی باعنوان پرداخت‌یار مجوز فعالیت می‌دهد. این شرکت‌ها با توانایی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری که در اختیار دارند، می‌توانند افراد حقیقی و حقوقی را به شبکه الکترونیکی پرداخت متصل کنند.

دیجی‌پی یکی از بهترین و معتبرترین پرداخت‌یارهایی است که سال‌هاست وب‌سایت بزرگ دیجی‌کالا هم از درگاه پرداخت آن استفاده می‌کند. بنابراین استفاده از پرداخت‌یار دیجی‌پی، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه و زمان، به کسب‌وکارهای کوچک اعتبار هم می‌دهد.

درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی چه تفاوتی با سایر درگاه‌های پرداخت دارد؟

برخی از ویژگی‌‌های دیگر درگاه پرداخت واسط دیجی‌پی عبارت است از:

  • صرفه‌جویی در هزینه و زمان: با پرداخت‌یار دیجی‌پی می‌توانید امکان پرداخت الکترونیکی را در سریع‌ترین زمان ممکن برای وب‌سایت خود فراهم کنید.
  • امنیت و سرعت بالا در انجام تراکنش: درگاه پرداخت دیجی‌پی امنیت و سرعت بالایی برای شما به ارمغان می‌آورد.
  • بدون نیاز به هزینه راه‌اندازی: کارشناسان دیجی‌پی مستندات مربوط به راه‌اندازی درگاه پرداخت دیجی‌پی را در اختیارتان گذاشته و شما را راهنمایی می‌کنند تا در سریع‌ترین زمان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای درگاه پرداختتان را فعال کنید.
  • تسویه حساب خودکار: مجموع مبلغ تراکنش‌های انجام‌شده روی درگاه پرداخت وب‌سایت شما، به‌صورت روزانه پرداخت می‌شوند.
  • پشتیبانی ‌حرفه‌ای دیجی‌پی: گروهی از کارشناسان حرفه‌ای دیجی‌پی در تک‌تک مراحل دریافت، راه‌اندازی و استفاده از درگاه پرداخت واسط این شرکت باعنوان پرداخت‌یار دیجی‌پی، در کنار شما هستند تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، شما را یاری کنند.
ارسال نظر