چطور ناخن های قشنگی داشته باشم؟

رسانه کلیک - خانم ها همیشه باید ناخن هایی زیبا و مرتب داشته باشند زیرا بر روی زیبایی آن ها تأثیر مستقیم دارد. یکی از ساده ترین راه ها برای زیبایی دست و پا استفاده از لاک ناخن است که هر دختری عاشق خرید لاک ناخن است.

چطور ناخن های قشنگی داشته باشم؟

آراستگی از اصول اولیه خانم هاست. رسیدگی به زیبایی ظاهری ، پوست ، مو از مهمترین موارد آراستگی ظاهری هستند. در کنار تمامی این موارد ، رسیدگی به ناخن های دست و پا یکی دیگر از کارهایی است که هر خانمی باید آن را انجام دهد البته مردان نیز از این قاعده مستثناء نیستند. تنها در نوع رسیدگی تفاوت دارند. خانم ها همیشه باید ناخن هایی زیبا و مرتب داشته باشند زیرا بر روی زیبایی آن ها تأثیر مستقیم دارد. یکی از ساده ترین راه ها برای زیبایی دست و پا استفاده از لاک ناخن است که هر دختری عاشق خرید لاک ناخن است. برای مراقبت از ناخن های دست و پا روش های مختلفی وجود دارد. در آرایشگاه خدمات تخصصی برای ناخن های دست و پا ارائه می شود از جمله پدیکور و مانیکور . پدیکور برای مرتب سازی و زیبا سازی پاها بوده و مانیکور برای دست ها.

دست و پا نیز همچون صورت دارای لوازم آرایشی مخصوص به خود است. یکی از لوازم آرایش ناخن لاک نام دارد که دارای تنوع بسیار زیادی است و طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. لاک ناخن از گذشته تا به حال برای آراستگی و زیبا کردن ناخن ها مورد استفاده قرار گرفته است. در گذشته لاک های ناخن طبیعی بوده و از مواد طبیعی مانند مموم زنبور عسل، صمغ عربی، سفیده تخم مرغ و ژلاتین تهیه می شدند. به مرور زمان با افزایش رنگدانه ها به لاک های طبیعی و گسترش صنعت آرایشی لاک های امروزی بعنوان لوازم آرایشی پرطرفدار به فروش می رسند.

لاک ناخن

داخل لاک ناخن چیست؟

لاک یک محلول شیمیایی است که مستقیما با پوست و ناخن ارتباط دارد و از سه ترکیب اصلی تشکیل می شود که شامل ماده رنگی، پایه تعلیق کننده و پلیمرهای چسبنده است. فرقی نمی کند لاک شما براق باشد یا اکلیلی و یا حتی مات، تمامی لاک ها فرمولاسیون ثابتی دارند و تنها در غلظت و نوع مواد ترکیب شده با هم تفاوت دارند. لاک ها برای زیباتر کردن ناخن های دست و پا طراحی و تولید می شوند و معمولا ساختاری شیمیایی دارند. به همین دلیل استفاده از این محصول برای تمامی افراد توصیه نمی شود زیرا مستقیماً با پوست بدن و ناخن ارتباط دارد.

انواع لاک ناخن

لاک ناخن دارای رنگبندی های متنوعی است همچنین انواع مختلفی دارد که در ادامه معرفی خواهیم کرد:
لاک مات: این نوع لاک رنگی مات بر روی ناخن ایجاد می کند و برای براق کردن آن می توان از برق ناخن استفاده کرد.
لاک براق کننده: این نوع لاک موجب براق شدن و در عین حال ماندگاری بیشتر لاک ناخن می شود.
لاک ژلیش: این نوع لاک دوام زیادی داشته و توسط دستگاه های مخصوص خشک می شود.
لاک کریستالی یا اکلیلی: این دسته از لاک ها با اضافه شدن صدف یا اکلیل تولید می شوند.
لاک آینه ای یا کروم: این نوع لاک حالیت فلزی و براق بر وی ناخن ایجاد کرده و موجب درخشش ناخن ها می شود.
لاک مخملی: این نوع لاک حالتی پرزدار و مخملی دارد و دارای رنگبندی های متنوعی است.
لاک نئونی: این نوع لاک مانند ماژیک های هایلایت عمل می کند و در شب ناخن های شما را براق و درخشان نشان می دهد.
لاک مغناطیسی: این نوع دارای براده های اهن در ساختار خود است که به وسیله قطعه ای آهنربایی که همراه لاک می باشد می توان بر روی ناخن طرح ایجاد کرد.
لاک تَرَک: این لاک نیاز به یک لاک زمینه دارد و سپس بر روی لاک زمینه زده شده و به صورت ترک هایی بر روی ناخن ظاهر می شود. این لاک طرفداران بسیاری دارد.

البته علاوه بر موارد بالا لاک ناخن های زیادی در بازار وجود دارد که ممکن است به صورت مستقیم با آن ها روبرو نشده باشید اما آرایشگران به ویژه ناخن کاران انواع مختلفی از لاک را بعنوان ابزار کار خود تهیه می کنند تا بتوانند نیازهای مشتری خود را پاسخگو باشند.

نکات خرید لاک ناخن

اگر قصد خرید لاک ناخن دارید باید حتماً از قبل نکاتی را در نظر داشته باشید. سعی کنید از مراکز و فروشگاه های لوازم آرایشی معتبر که دارای گواهی اصالت محصول از طرف وزارت بهداشت و درمان هستند خرید خود را انجام دهید. خانم هایی که باردار هستند باید از خرید لاک هایی که نیاز به دستگاه UV دارند، صرف نظر کنند. زیرا اشعه ماورابنفش این دستگا برای جنین خطرناک است. همچنین مواد شیمیایی موجود در فرمولاسیون لاک می تواند برای سلامت مادر خطرناک باشد. سعی کنید از خریدن لاک برای کودکان خود جلوگیری کنید زیرا مواد شیمیایی موجود در محلول لاک می تواند برای سلامت فرزند شما خطر آفرین باشد.

سعی کنید محصولاتی را خریداری کنید که دارای تاریخ انقضا و تولید بر روی محصول باشند. توصیه می کنیم از افراد دست فروش لاک خریداری نکنید زیرا احتمال تقلبی بودن محصول بسیار زیاد است و در صورت استفاده ممکن است آثار جبران ناپذیری برای شما ایجاد کند. امروزه برندهای معتبر دنیا انواع لاک را در رنگبندی های متنوع به بازار عرضه می کنند که می توانید از این برندها لاک موردنظر خود را خریداری کنید. در مورد انواع خاصی از لاک مانند لاک های شنی، مخملی، آینه ای و غیره قبل از خرید لاک حتماً در مورد نحوه استفاده از آن اطلاعاتی کسب کنید و یا دستورالعمل استفاده از محصول را که بر روی ان درج شده است حتما مطالعه فرمایید. هنگام خرید لاک فکر استفاده اشتراکی آن را با دیگران از سر خود بیرون کنید زیرا لاک همچون مسواک است و نباید به صورت مشترک از آن استفاده نمود.

ست کردن رژ لب با ناخن

یکی از مواردی که می تواند جلوه زیبای ناخن های شما را نشان دهد، ست کردن آن با آرایش تان است. ست کردن لاک ناخن مخصوصا با رژ لب یکی از مواردی است که به جذابیت بیشتر کمک می کند. در این بین رژ لب استیکی و مایع می توانند یک انتخاب مناسب باشد. رژ لب استیکی در انواع مات و براق موجود هستند و با توجه به برند آن، معمولا بیشترین تنوع رنگی را در بین سایر فرمول‌ها دارند. رژ لب مایع جدیدترین و سریع‌ترین فرمول در حال رشد است و گزینه بسیار خوبی برای آرایش روزانه و همچنین آرایش تابستانه محسوب می‌شوند. برخی از انواع رژ لب مایع دارای فرمولاسیون خشک هستند که ماندگاری آرایش لب را تا ۲۴ ساعت نیز افزایش می‌دهند.

لاک ناخن

هر روز نوآوری‌های جدیدی در مورد رژ لب خلق می‌شود و شما شاهد تنوع هر چه بیشتر این محصول در بازار خواهید بود به همین دلیل لازم است قبل از خرید رژ لب میس و مستر با مواردی آشنا شوید که بهتر از این محصول استفاده کنید. قبل از مصرف رژ لب کافیست چند نکته را بدانید و به خاطر بسپارید. اگر می‌خواهید ماندگاری رژ لب شما افزایش یابد، بهتر است ابتدا خطوط لب خود را با خط لب همرنگ با رژ لب مشخص کنید. پس از این که خط لب کشیدید، درون لب را نیز با همان خط لب پر کنید. سپس رژ لب را روی لب ها بزنید. استفاده از خط لب به شما کمک می کند تا علاوه بر دوام رژ لب، از پخش رنگ نیز جلوگیری شود. اگر تمایل دارید دوام رژ لب خود را برای ساعت‌های بسیاری افزایش دهید، توصیه می‌کنیم از زیرساز آرایش لب استفاده کنید. استفاده از زیرساز لب، دوام رژ لب را تا ساعت‌ها افزایش داده و برای گریم و آرایش عروس گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.

انواع لاک های ناخن و رژ لب ها را می توان به صورت اینترنتی از فروشگاه های آنلاین خریداری کرد. شما می توانید برای خرید لوازم آرایشی به فروشگاه اینترنتی میس و مستر به آدرس https://www.missomister.com مراجعه کنید و بهترین نوع لاک و رژ لب را تهیه کنید. تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای تأییدیه وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو است و همگی محصولا به صورت اصل با تاریخ تولید و انقضاء مشخص به فروش می رسند. در این فروشگاه اینترنتی محصولات آرایشی برندهای معتبر و روز دنیا به فروش خواهد رسید. در این فروشگاه تمامی مشخصات مربوط به محصول همراه آن ارائه می شود تا شما بتوانید خریدی درست و اصولی انجام دهید.

ارسال نظر