چطور یک گوشی عالی بخریم؟

اگر قرار باشد بتوانید فقط یک وسیله را انتخاب کنید که همیشه همراهتان باشد؛ احتمالا به سراغ تلفن همراه خواهید رفت. این روزها تقریبا تمام نیازهای ما در همین وسیله سبک چند گرمی جا گرفته است؛ از عکس‌ها و فیلم‌ها تا کتاب‌ها و آهنگ و فیلم.

چطور یک گوشی عالی بخریم؟

با همین تلفن همراه می‌توانیم با عزیزانمان در ارتباط باشیم و پاسخ سوالاتمان را پیدا کنیم. حتی خیلی از افراد از همین طریق درآمد کسب می‌کنند. به همین دلیل است که تنوع مدل‌های موبایل هر روز در حال بیشتر شدن است و همه ترجیح می‌دهند تلفن همراهی خریداری کنند که بیشترین کاربرد را برایشان داشته باشد.

البته این تنوع و گستردگی مدل‌ها و برندهای تولید کننده موبایل باعث شده که خرید تلفن همراه جدید و یا تعویض آن کار ساده‌ای نباشد. برندهای مختلف هر ساله گوشی‌های زیادی را راهی بازار می‌کنند که بسیاری از انها تنها در جزئیات با یکدیگر متفاوت هستند. در این شرایط چطور می‌توانیم یک گوشی عالی بخریم که پاسخگوی نیازهای ما باشد و احتیاجی به تعویض سریع آن نداشته باشیم؟ در ادامه این مطلب، پاسخ سوالات خود را خواهید گرفت:

کدام گوشی مناسب شماست؟

شاید بتوانید همسر آینده خود را از روی طالع بینی و شانس و اقبال انتخاب کنید؛ اما در مورد گوشی همراهتان هیچ وقت نمی‌توانید بدون تحقیقات کافی دل به دریا بزنید! برای اینکه خرید هوشمندانه‌ای داشته باشید؛ بهتر است ابتدا نیازها و محدودیت‌های خود را مشخص کنید.

مهم‌ترین نیاز شما که گوشی قرار است به آن پاسخ دهد چیست؟ شما از گوشی خود بیشتر برای گشت و گذار در وب و سوشال مدیا استفاده می‌کنید یا می‌خواهید با آن تولید محتوا کنید؟ اهل بازی و گیم با گوشی هستید یا ترجیح می‌دهید با گوشی خود فیلم ببینید و کتاب بخوانید؟ بیشتر روز را در خانه هستید یا در رفت و آمد و سفر؟

پاسخ به این سوالات مشخص می‌کند که دوربین باکیفیت، باتری قدرتمند، صفحه نمایشگر با و ضوح بالا و تراشه موبایل هر کدام از چه اولویتی برای شما برخوردار هستند. بعد از این اولویت‌بندی نوبت به انتخاب برندهای مختلف و البته بودجه مورد نظرتان می‌رسد.

کدام برند را انتخاب می‌کنید؟

اگر خیلی اهل ریسک و تجربیات خاص نیستید؛ پیشنهاد می‌کنیم از بین برندهای معروف و معتبر خرید خود را انجام دهید. آیفون، سامسونگ، شیائومی و هوآوی از پرفروش‌ترین برندهای تلفن همراه در بازار ایران هستند که گوشی‌های تولید شده توسط آنها می‌تواند پاسخگوی نیاز همه افراد باشد.

اگر برای خرید گوشی ( https://www.alinland.com/electronic-device/mobile-phone ) مشکل بودجه ندارید و می‌خواهید بهترین‌ها را در اختیار داشته باشید؛ آخرین مدل آیفون و پرچم داران سامسونگ مثل اس ۲۱ اولترا برای شما انتخاب مناسبی هستند. اما اگر ترجیح می‌دهید ارزش گوشی به هزینه آن را بسنجید و چیزی بخرید که مطابق با نیازهایتان (و نه لزوما بیشتر از آن) باشد؛ در ادامه با ما همراه باشید.

به دنبال صفحه نمایش و دوربین قوی‌تر هستید؟

گوشی سامسونگ ( https://www.alinland.com/electronic-device/mobile-phone/samsung ) بیشتر از هر چیز به دلیل صفحه نمایش بسیار باکیفیت خود شناخته می‌شود. سامسونگ اولین برندی بود که استفاده از صفحه نمایشگر خمیده را در تلفن‌های همراه باب کرد. وضوح تصویر و روشنی آن، در کنار دقت و جزئیات تصاویر باعث شده افرادی که از تلفن همراه برای فیلم دیدن یا گیم استفاده می‌کنند؛ گوشی‌های برند سامسونگ را ترجیح بدهند.

البته نمود قدرت و توانایی این برند در گوشی‌های پرچمدار آن پیداست. به طور مثال اس ۲۱ اولترا که جدیدترین و بهترین مدل تلفن همراه سامسونگ است؛ از قدرتمندترین گوشی‌های دنیاست و تقریبا هیچ ایرادی را نمی‌توان به آن وارد دانست. اما گوشی‌های میان رده سامسونگ هم مزیت‌هایی نسبت به همتای خود، شیائومی دارند که برای بسیاری از افراد بسیار مهم است.

معمولا کیفیت دوربین سامسونگ نسبت به مدل‌های مشابه شیائومی و هوآوی بهتر است. همچنین سری M تمرکز خود را روی عملکرد باتری گذاشته و به همین دلیل افرادی که شارژ تلفن همراه برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد؛ به سراغ این دسته از محصولات می‌روند. همچنین گوشی‌های سری A سامسونگ، از کیفیت ساخت و مقاومت بدنه زیادی برخوردارند و به همین علت برای افرادی که بیتسر زمان خود را در سفر یا بیرون از خانه هستند مناسب است. سری نوت و گلکسی هم که از محبوب‌ترین و بی‌نقص‌ترین مدل‌های گوشی تولید شده توسط سامسونگ هستند.

شیائومی، جوان و جویای نام!

گوشی شیائومی ( https://www.alinland.com/electronic-devices/mobile-phone/xiaomi ) نسبت به سامسونگ و اپل بسیار جوان‌تر است و البته با همین سن و سال کم، خوب توانسته جای پایش را محکم کند. اتفاقا مخاطب این برند را هم بیشتر جوانان و دانشجویان تشکیل می‌دهند. قیمت بسیار مناسب گوشی‌های این برند و ارزش و کیفیت بالا نسبت به هزینه، از مهم‌ترین دلایل روی خوش جوان‌ترها به شیائومی است.

اگرچه خیلی از افراد ترجیح می‌دهند گوشی‌های میان رده شیاسومی را به دلیل قیمت پایین و کارایی مناسب انتخاب کنند؛ اما گوشی‌های پرچم دار شیائومی را اصلا نباید دست کم بگیرید! بلک شارک که یکی از برندهای فرعی شیائومی است؛ گوشی‌های پرچم دار و گران قیمتی تولید می‌کند که از توانمندی‌های بسیار زیادی برخوردارند و اولین انتخاب گیمرهای حرفه‌ای به شمار می‌روند.

علاوه بر قیمت مناسب، طراحی بدنه زیبا، رابط کاربری ساده و امکان نصب اپلیکیشن‌های مختلف، از مهم‎ترین ویژگیها و قابلیتهای این تلفن همراه است.

حرفه‌ای خرید کنید

اگر قصدتان برای خرید موبایل جدی شده و مدل مورد نظرتان را انتخاب کرده‌اید؛ حالا باید فروشگاه مورد نظر را پیدا کنید. شاید فکر کنید که انتخاب فروشگاه چندان مهم نیست؛ اما خوب است بدانید که خرید از فروشنده معتبر و حرفه‌ای مهم‌ترین کاری است که باید در این فرایند انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی آلین لند؛ یکی از معتبرترین سایت‌های اینترنتی برای خرید وسایل دیجیتال و سایر محصولات مورد نیاز شماست. با خرید از این فروشگاه، ضمن دریافت ضمانت نامه معتبر، به شما اطمینان داده می‌شود که می‌توانید کالای خود را در صورت بروز هر گونه مشکل مرجوع کنید. همچنین ارسال کالا توسط آلین لند به صورت اکسپرس و کاملا رایگان انجام می‌شود.

ارسال نظر