کاراباما ؛ معتبرترین جایگزین نمایندگی یخچال سامسونگ، ال جی و جنرال الکتریک

رسانه کلیک - کاراباما سالهاست که در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی از قبیل انواع یخچال، کولر گازی، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون، پکیج دیواری و غیره به ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر مشغول بوده است. 

کاراباما ؛ معتبرترین جایگزین نمایندگی یخچال سامسونگ، ال جی و جنرال الکتریک

یکی از مهمترین جوانب خرید لوازم خانگی همچون یخچال، خدمات پس از فروش آن است. متاسفانه بسیاری از برندهای خارجی یخچال در ایران نمایندگی رسمی ندارند. بنابراین خدمات نصب، سرویس و تعمیرات آنها و نیز موجودیت قطعات یدکی با مشکلات بسیاری همراه است. چندی پیش نیز خبر اختلال در واردات لوازم خانگی و قطعات برندهای ال جی و سامسونگ از ایران سبب نگرانی بسیاری از افراد شد.

هرچند نمایندگی یخچال ال جی و سامسونگ به ارائه خدمات به افرادی که دارای گارانتی هستند ادامه می دهند، اما به دلیل اختلال در همکاری این برندها با ایران، دغدغه هایی وجود دارد که بی پاسخ مانده است. اکنون مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما که سالها فعالیت حرفه ای خود در این زمینه را با رضایت بالای مشتریان ادامه داده، برای پاسخگویی به این دغدغه ها با گسترش پلتفرم هوشمند کاراباما به برطرف نمودن نگرانی های یاد شده کمک بسیاری کرده است.

مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی کاراباما

کاراباما سالهاست که در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی از قبیل انواع یخچال، کولر گازی، ماشین لباسشویی، ظرفشویی، تلویزیون، پکیج دیواری و غیره به ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر در استان تهران مشغول بوده است. به طور خاص در ارتباط با ارائه خدمات برندهای خارجی، بطور مثال نمایندگی یخچال جنرال الکتریک که متاسفانه در ایران وجود ندارد، کاراباما سالها پاسخگوی نیاز مشتریان با بالاترین کیفیت ممکن بوده است. اما در سالهای اخیر، با توجه ویژه به گسترش آنلاین کسب و کار خود از طریق ساخت پلتفرم هوشمند کاراباما، این مرکز موفق به پوشش دهی تمامی نقاط استان تهران و نیز سه استان دیگر البرز، اصفهان و گیلان شده است.

کاراباما برای خدمت رسانی به تمامی نقاط مناطق تحت پوشش خود، از تعداد بیش از 1000 نیروی متخصص و ماهر که هر یک سابقه و تجربه طولانی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارند و در زمینه ارائه خدمات یک برند خاص از تخصص بالایی برخوردارند استفاده می نماید. بدین ترتیب خدمات تعمیرات یخچال سامسونگ شما در کاراباما توسط متخصص سامسونگ این مرکز که به طور میانگین 11 سال تجربه کاری داشته و در مراکزی همچون نمایندگی یخچال سامسونگ فعالیت نموده است، انجام می گیرد. بنابراین کیفیت خدمات دریافتی از بالاترین استاندارد موجود پیروی می نماید. علاوه بر این، برای تضمین کیفیت خدمات، کاراباما با اعطای گارانتی 180 روزه خیال مشتریان را به طور کامل آسوده می کند.

ثبت سفارش آسان و پیگیری تمامی مراحل از طریق اپلیکیشن کاراباما، ثبت سفارش شبانه روزی از طریق تکمیل فرم در وبسایت کاراباما و یا تماس با مرکز خدمات مشتریان کاراباما مسیرهای ارتباطی موجودیست که در اختیار افراد قرار گرفته تا به راحتی از خدمات تخصصی مرکز تعمیرات لوازم خانگی کاراباما استفاده نمایند.

تعمیرات یخچال ال جی در کاراباما

کاراباما به خوبی نگرانی هایی که پس از اختلال در همکاری ال جی با ایران در میان صاحبان لوازم خانگی این برند به وجود آمده را درک می کند. به طور مثال، بسیاری از افراد از بابت دریافت خدمات پس از فروش یخچال ال جی خود نگرانند. در صورتی که گارانتی این افراد به اتمام نرسیده باشد، همچنان می توانند از خدمات نمایندگی یخچال ال جی استفاده نمایند. اما در خصوص آن دسته از افرادی که گارانتی یخچال آنها به پایان رسیده نیز دغدغه هایی وجود دارد. هرچند کاراباما نمایندگی یخچال ال جی در ایران نیست اما خدمات سرویس، نصب و تعمیرات یخچال ال جی را در سریعترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه میکند تا رضایت مشتریان را در خصوص خدمات تعمیر یخچال ساید ال جی و انواع دیگر یخچال های این برند کسب نماید.

کاراباما

تعمیر یخچال ساید سامسونگ در کاراباما

مطالبی که در مورد ال جی و خدمات نمایندگی ال جی مطرح شد، در خصوص نمایندگی سامسونگ نیز مشابه است. نمایندگی یخچال سامسونگ با ارائه خدمات به افرادی که گارانتی آنها معتبر است، فعالیت اندک خود را حفظ نموده است. اما سام سرویس که نمایندگی سامسونگ در ایران را در اختیار دارد، اکنون به تولید محصولات با برند خود توجه بیشتری دارد. این دغدغه اضافه بر مشکلاتی که از قدیم الایام در خصوص خدمات این مرکز موجب نارضایتی مشتریان بود، نگرانی ها را افزایش داده است.

کاراباما با رفع این مشکلات، اکنون در سریعترین زمان ممکن و در منزل امکان ارائه خدمات پس از فروش یخچال سامسونگ شامل نصب، سرویس و تعمیرات آن را فراهم آورده است که این امر با توجه به استفاده از صدها تعمیرکار یخچال سامسونگ ماهر و کاربلد و پراکندگی آنان در اقصی نقاط میسر شده است.

خدمات پس از فروش یخچال جنرل الکتریک در کاراباما

جنرال الکتریک برند آمریکایی تولید کننده لوازم خانگیست که محصولات باکیفیت آن از جمله انواع یخچال فریزر جنرال الکتریک در بازار ایران نیز موجود است. با این حال نبود نمایندگی یخچال جنرال الکتریک در کشور، خدمات پس از فروش این برند را با مشکلات بیشتری نسبت به برندهای دیگر مواجه کرده است. از جمله این مشکلات می توان به کمبود تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک اشاره نمود. به سبب تکنولوژی ها و پیچیدگی های به کار رفته در ساخت این محصولات، دانش تخصصی و مهارت لازم برای انجام خدمات یخچال جنرال الکتریک در اختیار هر تعمیرکاری نبوده و از سویی کمبود و نبود تخصص به وارد آمدن خسارات به دستگاه منتهی می شود.

خوشبختانه کاراباما با در اختیار داشتن تعداد بسیاری از متخصصین جنرال الکتریک و نیز افزایش روزانه این نیروها با توجه به گذراندن دوره های تخصصی سالانه توسط آنها، توانسته است خدمات نصب، سرویس و تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را با بالاترین کیفیت ارائه نماید.

علاو بر این، یکی دیگر از مزایای کاراباما که در شرایط اقتصادی کنونی جهت رفع حال مشتریان در اولویت کار متخصصین کاراباما قرار گرفته است، استفاده حداکثری از توان متخصصین برای برطرف نمودن مشکلات با تعمیر قطعات به صورت اصولی بوده که نیاز به تعویض قطعه و صرف هزینه گزاف را از میان برمی دارد. این امر در خصوص تعمیر یخچال ساید جنرال الکتریک که با کمبود قطعات یدکی در بازار مواجه است، سبب گشایش وضعیت بسیاری از صاحبان این برند شده است.

ارسال نظر