سنجاق: چگونه هزینه بازسازی خانه را کاهش دهیم؟

آیا آشپزخانه‌تان قدیمی شده و حمامتان در حال فروپاشی است؟ پس خانه‌تان به بازسازی نیاز دارد. تنها مشکل اینجاست که هزینه بازسازی منزل می‌تواند سر به فلک بگذارد.

سنجاق: چگونه هزینه بازسازی خانه را کاهش دهیم؟

با این حال راه‌هایی وجود دارد که با کمک آن می‌توانید هزینه بازسازی منزل را کاهش دهید و در اینجا این راه‌ها را به شما می گوییم.

  1. کل خانه را بازسازی نکنید

می‌توانید از اتصالات فعلی استفاده کنید و همه چیز را دور نریزید. در بازسازی آشپزخانه کابینت فعلی را رنگ کنید، دستگیره‌های قدیمی را تعویض کنید و ابزار را نقاشی کنید. در حقیقت روکش زدن کابینت‌های فعلی تا 50% از هزینه خرید کابینت جدید را کاهش می‌دهد.

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت بازسازی خانه را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال یافتن بهترین شرکتهای بازسازی خانه در شمال تهران باشید می‌توانید سفارش برای بازسازی خانه ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

  1. بازسازی خانه را با اجناسی با کیفیت متوسط انجام دهید

در فرآیند بازسازی منزل خرید بهترین اجناس و بالاترین کیفیت می‌تواند هزینه بر باشد. به جای خرید لوازم اعلا کیفیت متوسط آنها را خریداری کنید تا هزینه زیادی در پی نداشته باشد.

  1. خودتان بخشی از کارهای بازسازی را به عهده بگیرید

برای کاهش هزینه حقوق کارگران و تعمیرکار می‌توانید بخشی از کار را خودتان بر عهده بگیرید. مثلاً به جای این که برای کندن کفپوش قدیمی کارگر بیاورید خودتان این کار را انجام دهید. در این صورت در هزینه‌های نیروی انسانی بازسازی خانه شما صرفه جویی می‌شود.

  1. خودتان کارها را انجام دهید اما محدودیت‌های خود را بشناسید

یک راه مهم برای کاهش هزینه‌های بازسازی خانه این است که خودتان کارها را انجام دهید. مثلاً به جای این که برای نقاشی اتاق خواب نقاشی بیاورید خودتان این کار را بر عهده بگیرید. با این حال مراقب باشید پروژه‌های بزرگ‌تر جدی‌تر است و شاید شما به اندازه کافی مهارت نداشته باشید. برای پروژه‌های بزرگ و جدی بازسازی منزل از متخصص کمک بگیرید تا کار به بهترین نحو انجام شود. چون حتماً نمی‌خواهید کارتان بد پیش برود.

کاهش هزینه بازسازی خانه

  1. در انتخاب افرادی که خدمات بازسازی خانه انجام می دهند دقت کنید

پروژه بازسازی خانه به نیروی انسانی ماهر نیاز دارد. باید پیمانکار خوبی را انتخاب کنید که هم کارش را به بهترین نحو انجام دهد و هم کیفیت کارش بالا باشد. برای انتخاب نیروی کار خوب تحقیق کنید و از مشتری‌های قبلی پرس و جو کنید. باید کسی را انتخاب کنید که به کارها وارد باشد و به جزئیات کار دقت کند. در این صورت مطمئن می‌شوید که کارهای خانه به بهترین نحو انجام شده. چون برخی از پیمانکارها و کارگرها قیمت بالایی دریافت می‌کنند و کیفیت کارشان چندان متفاوت نیست. در نتیجه فقط هزینه بازسازی خانه‌تان بیشتر می‌شود.

ارسال نظر