کسب درآمد دلاری از ارز های دیجیتال در ایران

با توجه به تورم و بالا رفتن نرخ ارزهای فیات همچون دلار و یورو، تب سرمایه گذاری در بازارهای مختلف همانند بازار ارز دیجیتال که امکان کسب درآمد دلاری را فراهم می‌کند، بالا گرفته است. یکی از روش‌های جالب و مطمئن برای کسب درآمد دلاری، ترید در بازارهای ارز دیجیتال است.

کسب درآمد دلاری از ارز های دیجیتال در ایران

با توجه به تورم و بالا رفتن نرخ ارزهای فیات همچون دلار و یورو، تب سرمایه گذاری در بازارهای مختلف همانند بازار ارز دیجیتال که امکان کسب درآمد دلاری را فراهم می‌کند، بالا گرفته است. یکی از روش‌های جالب و مطمئن برای کسب درآمد دلاری، ترید در بازارهای ارز دیجیتال است؛ اما متاسفانه به دلیل وجود تحریم‌های مالی علیه ایران، کاربران ایرانی این بازارهای بین‌المللی با کمی مشکل مواجه شده‌اند. لذا، ما در این مطلب قصد داریم تا راه‌های مختلف کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال موجود را بررسی کنیم و تمامی راه‌هایی را که به شما امکان کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال را می‌دهند، معرفی کنیم. چنانچه برای شما هم در این ارتباط سوالی پیش آمده تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به پاسخ پرسش‌های خود برسید.

معرفی ارزهای دیجیتال

ارزهای دیجیتال درواقع سری جدید ارزها هستند، که تفاوت‌های قابل توجهی با ارزهای فیات و معمولی دارند و بارزترین تفاوت آن‌ها مجازی بودن آن‌هاست و همانند ارزهای معمولی به صورت اسکناس یا سکه عرضه نمی‌شوند و ظاهر فیزیکی و ملموس ندارند. همان طور که در سال 2008 با عرضه بیت کوین تحولی شگرف در عرصه معاملات سهام شرکت‌ها و خرید و فروش املاک و غیره به وجود آمد، امروزه نیز با بالا رفتن تعداد ارزهای دیجیتال معتبر همچون اتریوم، شیبا اینو، تتر، دوج کوین و غیره بسیاری از افراد جامعه به سمت این بازار جذب شده‌اند.

ناگفته نماند که ارزهای دیجیتال با هدف جایگزینی ارزهای معمولی و اسکناس‌ها به بازار عرضه شدند و به خودی خود ابزاری برای سود رسانی نبودند؛ اما با گذشت زمان به یکی از روش‌های کسب سود کلان تبدیل شدند. نمونه بارز این مطلب بیت کوین است که در سال انتشار و عرضه، این رمزارز ارزش چندان بالایی نداشت اما امسال یعنی سال 2022 این ارز دیجیتالی به ارزشی بالغ بر 40 هزار دلار رسیده است. این امر سبب شده تا بسیاری از افراد ناخواسته به این بازار علاقه پیدا کنند و صدالبته بایستی متوجه این نکته باشید که به هنگام سرمایه گذاری باید تحقیق کامل و جامعی درباره این ارزها داشته باشید تا سرمایه خود را از دست ندهید.

بسیاری از افراد به دلیل قیمت بالای برخی از ارزهای دیجیتال معتبر و معروف توان خرید آن‌ها را ندارند و بنابراین، به سمت شت کوین‌ها جذب می‌شوند. این در حالی است که هرچند سرمایه گذاری در چنین ارزهای دیجیتالی سود ده بوده ولی ریسک بسیار بالایی نیز دارد.

خرید و فروش ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال

یکی از روش‌های جالب در کسب درآمد دلاری، برداشت سود از نوسانات قیمت این ارزهاست که به وسیله تریدینگ یا معامله ارزهای دیجیتال نصیب تریدرها می‌شود. این بازار به دلیل دارا بودن نوسانات بالا و حجم قابل توجه معاملات، به یکی از محبوب‌ترین روش‌ها برای کسب سود تبدیل شده است؛ به عنوان مثال اگر شما یک ارز دیجیتال را به ارزش 20 دلار خریداری کنید و در قیمت 143 دلار آن را بفروشید، سود شما از این ترید 123 دلار خواهد بود که مبلغ و سود قابل توجهی است.

روش کار در چنین بازاری به این صورت است که شما بایستی برای کسب سود مقداری سرمایه وارد بازار کنید و سپس با کمک گرفتن از روش‌های تحلیلی، با خرید ارز دیجیتال در قیمت پایین و فروش آن در قیمت بالاتر به کسب سود و درآمد دلاری دست پیدا کنید. با توجه به نوسان بالای این بازار، پتانسیل کسب سود و درآمدزایی در آن بسیار بالاست. سود این بازار به قدری است که بسیاری از افراد پس از فراگیری آموزش‌های لازم، شغل اصلی خود را به ترید در بازارهای مالی همچون فارکس و غیره تغییر داده‌اند.

اما شاید این سوال برای شما مطرح شود که چگونه ترید در بازار ارز دیجیتال می‌تواند به کسب درآمد دلاری شما کند؟ پاسخ به این سوال ساده است، شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کنید و یا در ازای فروش آن، دلار به دست آورید؛ به عنوان مثال این امکان برای شما وجود دارد که بیت کوین خود را به دلار یا ارز دیجیتال دیگر مثل اتریوم تبدیل کنید.

نقد کردن ارزهای دیجیتال در ایران

همان طور که در مقدمه نیز به آن اشاره کردیم، با توجه به بالا رفتن انفجاری نرخ دلار در ایران، کسب درآمد دلاری به یکی از دغدغه‌های اصلی ایرانیان تبدیل شده است و یکی از راه‌های این کسب درآمد ورود به بازار ارز دیجیتال و بهره بردن از نوسانات این بازار برای کسب سود است؛ اما متاسفانه بازارهای مالی بین‌المللی همانند فارکس و همچنین صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال همچون بایننس و جمینی و غیره قوانین سفت و سخت مالی را علیه کاربران ایرانی به دلیل وجود تحریم‌ها اعمال کرده‌اند و عملا امکان ترید کردن را از کاربران ایرانی گرفته‌اند.

اما جای نگرانی نبوده و با توجه به قانونی شدن معاملات ارزهای دیجیتال از سال 98، شما با خیال راحت می‌توانید به سراغ صرافی‌های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال همچون کیف پول من بروید که از لحاظ کیفیت ارائه خدمات، به خوبی توان رقابت با نمونه‌های خارجی چون بایننس، جمینی، گیت، پایر و غیره را دارد. شما با کمک این مجموعه می‌توانید به راحتی ارز دیجیتال خود را که دارای ارزش دلاری است به پول ملی ایران تبدیل کنید. استفاده از خدمات کیف پول من، روش جدید خرید بیت کوین و همچنین سایر ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی محسوب می‌شود؛ چراکه شما به هنگام استفاده از خدمات این مجموعه دیگر نگرانی خاصی از بابت بلوکه شدن دارایی و مسدود شدن حساب خود نخواهید داشت و این اطمینان خاطر برای شما وجود دارد که سرمایه خود را به صورت کاملا قانونی وارد این بازار کرده‌اید.

امکانات کیف پول من

آشنایی بیشتر با خدمات کیف پول من

کیف پول من، اولین سامانه برای نگهداری و خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و به ثبت رسمی رسیده است و تمام فعالیت‌های این مجموعه به صورت کاملا قانونی انجام می‌شود. از ویژگی‌های بارز این تیم می‌توان به تنوع بسیار بالای ارزهای دیجیتال موجود در آن اشاره کرد که این امکان را برای کاربران فراهم نموده تا به راحتی اقدام به خرید فگ ، بیت کوین، اتریوم، ریپل، لایت کوین، کاردانو و غیره نمایند.

از ویژگی‌های جالب توجه این مجموعه می‌توان به مواردی همچون تعرفه رایگان برای ایجاد حساب کاربری و همچنین تعرفه رایگان برای نگهداری از ارزهای دیجیتال شما، اثرگذار نبودن تحریم‌ها و در نتیجه بلوکه نشدن دارایی شما، تضمین امنیت صددرصدی سرمایه شما، امکان تبدیل ارز به ارز در این صرافی، امکان خرید ارزهای مختلف به تومان، امکان نگهداری طولانی مدت ارزهای شما حتی تا ده سال آینده و غیره اشاره کرد.

بهترین روش نقد کردن ارزهای دیجیتال

با توجه به توضیحات فوق، به نظر می‌رسد که بهترین روش برای کسب درآمد دلاری حاصله از ترید ارزهای دیجیتال، استفاده از خدمات صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال داخلی است؛ چراکه در شرایط فعلی سرمایه گذاری در بازارهای خارجی که دید خوبی نسبت به کاربران ایرانی ندارند، فقط موجب به خطر انداختن سرمایه شما می‌شود و این در حالی است که چنین مطلبی در صرافی‌های داخلی صادق نیست و با خیال راحت می‌توانید به ترید ارزهای دیجیتال اقدام و همچنین به راحتی درآمد خود را بدون هیچ دردسری به تومان تبدیل کنید. یکی از صرافی‌های معتبر که به عنوان اولین صرافی نیز شناخته می‌شود و کارمزد بسیار پایینی دارد، صرافی کیف پول من است. اگر چنانچه قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارید، حتما به این مجموعه سری بزنید و از مشاوره کارشناسان مربوطه در این حوزه بهره‌مند شوید.

برگرفته از وبلاگ کیف پول من | https://kifpool.me

ارسال نظر