کفسابی بتن با سنجاق

کفپوش‌های بتنی با طرح‌ها و مدل‌های مختلف و رنگ‌های گوناگون، می‌توانند از بهترین گزینه‌ها برای پوشش زمین به شمار بیایند. از این طرح‌ها می‌توان به نقوش دایره‌ای، خط خطی و لکه‌دار اشاره کرد. در ادامه شما را با تعدادی از این طرح‌ها و نکاتی مربوط به کفسابی آشنا خواهیم کرد.

کفسابی بتن با سنجاق
  1. کفش‌پوش‌های بتنی لکه‌دار: این نوع کف‌پوش‌ها که بسیار متنوع هستند، رنگ و رویی جدید به محیط می‌بخشند و جذابیت کف را دو چندان می‌کنند. از این نوع کف‌پوش‌ها در مراکز خرید و سوپرمارکت‌ها استفاده می‌شود و کفسابی آن‌ها، سبب براق شدنشان می‌گردد.
  2. کفپوش‌های بتنی رنگی: شما می‌توانید همزمان با کفسابی، قسمتی از کفپوش را رنگی کنید. پروسۀ رنگ‌آمیزی کف راحت است و می‌توان از رنگ‌های شاد و جذاب استفاده کرد.
  3. کفپوش‌های بتنی طوسی: برخی اوقات، افراد ترجیح می‌دهند که از کفپوش‌های طوسی یکدست و رنگ نشده استفاده کنند. مثلاً صاحب یک نمایشگاه ماشین ترجیح می‌دهد از رنگ طوسی ساده برای کفپوش نمایشگاه خود استفاده کند تا ماشین‌ها بیشتر به چشم بیایند. پس رنگ طوسی کفپوش به دلیل سادگی و براقی و گاهی اوقات دلایل صنعتی، انتخاب می‌شود.
  4. کفپوش‌های بتنی طرح‌دار: انتخاب کفپوش‌های حکاکی شده، برش خورده و طرح‌دار، دست افراد را برای تنوع بخشیدن به محیط باز می‌گذارد. شما می‌توانید با انتخاب کفپوش‌های طرح‌دار در رنگ‌های مختلف، به محیط جذابیت ببخشید. طرح‌های گوناگونی روی کفپوش‌ها پیاده می‌شود که پاسخگوی هر سلیقه‌ای است.
  5. پوشش دوباره: ممکن است برای تعمیر و از بین بردن ایرادات کفپوش بتنی، روی آن از یک پوشش دیگر استفاده شود. این پوشش‌ها راه حلی اقتصادی و مقرون به صرفه به حساب می‌آیند و می‌توان با استفاده از آن‌ها و با صرف هزینۀ کمتر، کفپوشی با ظاهر کاملاً نو داشت.

چند نکته در مورد کفپوش‌های بتنی:

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید در قدم اول می‌توانید قیمت کفسابی را در شهر خودتان بپرسید. مثلا اگر به دنبال کفسابی در تهران باشید می‌توانید درخواست کفسابی ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار سنجاق صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

کفپوش بتنی

  • افزودنی‌های رنگی را می‌توان به مخلوط بتن اضافه و یا در همان لایه‌های ابتدایی مخلوط، قرار داد.
  • می‌توان از بتن‌های تماماً رنگی استفاده کرد.
  • از قطعات شیشه، میخ، پیچ، چیپ‌های کامپیوتری و هر مادۀ دیگری می‌توان در ترکیب بتنی استفاده کرد.
  • از تمامی این ترکیبات برای به وجود آوردن الگو و طرح‌های جدید استفاده می‌شود.
  • حکاکی روی بتن نیز یکی دیگر از راه‌ها برای به وجود آوردن طرح‌های جدید است.

چند نکته در مورد کفسابی کفپوش‌های بتنی:

کفسابی کفپوش‌های بتنی

کفسابی این نوع از کفپوش‌ها، نیازمند استفاده از یک سری تجهیزات خاص است که از آن‌ها می‌توان به الماس‌هایی با سختی 1800 تا 3500 اشاره کرد. کفسابی سبب درخشندگی و بازتابندگی کف می‌شود. البته این کار را می‌توان با الماس‌هایی با سختی کمتر نیز انجام داد امّا نتیجۀ نهایی متفاوت‌تر خواهد بود.

کفسابی و پولیش کف، سطحی یکدست و جذاب را به وجود می‌آورد امّا نیاز به نگهداری و صرف وقت و هزینه دارد. شرکت‌های مختلف کفسابی، خدمات گوناگونی را ارائه می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به نیاز و بودجه‌تان، انتخاب کنید. کفسابی علاوه بر زیباسازی پوشش کف، عمر و دوام آن را نیز زیاد می‌کند.

ارسال نظر