کم مصرف ترین مدل های کولر گازی ال جی و اجنرال

کولر گازی کم مصرف مدل نوینی از کولر گازی اسپیلت می باشد.افزون بر اینکه از موتور مدرن استفاده می کند شامل سامانه اسپلیت اینورتر هم می باشد. جریان برق طول موج تناوبی و کنترل شده به وسیله کیت یا برد الکترونیکی دی سی اینورتر ، از روشن و خاموش شدن کمپرسور در زمان کارکرد سیستم ممانعت می کند. حتی موتور کم مصرف و صدای پایین مدل نوین موتور روتاری سبب کم شدن چشمگیر مصرف برق در اینگونه کولر ها شده است. موتور توان بالا خیلی مناسب  نواحی معتدل، گرمسیر و نواحی پر جمعیت شهری است.

کم مصرف ترین مدل های کولر گازی ال جی و اجنرال

جریان برق طول موج تناوبی و کنترل شده به وسیله کیت یا برد الکترونیکی دی سی اینورتر ، از روشن و خاموش شدن کمپرسور در زمان کارکرد سیستم ممانعت می کند. حتی موتور کم مصرف و صدای پایین مدل نوین موتور روتاری سبب کم شدن چشمگیر مصرف برق در اینگونه کولر ها شده است. موتور توان بالا خیلی مناسب نواحی معتدل، گرمسیر و نواحی پر جمعیت شهری است.

نحوه عملکرد کولر گازی کم مصرف

شیوه عملکرد کولر گازی کم مصرف بدین شکل است که گاز خیلی سرد feroni که از تلفیقات شیمیایی خاصی ایجاد شده است توسط موتور کمپرس در دوره یا همان لوله های کولر گازی که به بیانی خلا شده است به چرخش در می آید. این گاز موقعی که به اپراتور می رسد توسط باد گرمی که به کویل ها اصابت می کند گرم می شود. همچنین سرما را به محوطه باز می گرداند و مجدد به پنل خارجی یا کندانسور بازگشته و با توجه به بعضی تحولات آماده برگشت به محوطه داخلی خانه می شود. کلیه این عملیات های مکش و پرتاب این گاز به وسیله کمپرسور انجام می گیرد. در نهایت عملکرد کولر گازی کم مصرف بدین صورت می باشد.

از عمده ترین ایراد های دستگاه کولر گازی قدیمی این است که زمانی برد فرمان مشخص کند که محوطه داخلی به حد لازم خنک شده فرمان متوقف شدن کمپرسور را صادر می کند. در بهترین حالت ممکن ۳ مرتبه در ساعت رخ می دهد. هنگامی که کمپرسور مجدد دستور روشن شدن را اخذ می نماید برای این عمل احتیاج به جریان خیلی زیاد چند آمپری دارد که سبب هدر رفتن برق زیادی می شود. این از نواقص عمده این دستگاه های قدیمی بوده که در مدل های نوین این مشکل برطرف شده است.

کم مصرف ترین مدل های کولر گازی اجنرال و ال جی

راه های تشخیص کم مصرف ترین کولر گازی

با ملاحظه به اینکه امروزه تقاضای خرید کولر گازی کم مصرف روز به روز در حال افزایش است ولی متاسفانه خیلی از افراد منفعت طلب مبادرت به کلاهبرداری از کاربران نموده است. این افراد کولر گازی عادی را به اسم کولر گازی کم مصرف به کاربران می فروشند که افزون بر سطح کیفی پایین این کولر ها مبلغ بیشتری را هم از کاربر دریافت می کنند. قابل اعتماد ترین روش جهت خرید کولر گازی کم مصرف خرید از فروشگاه های موثق و شامل گارانتی معتبر است.

کولر گازی اینورتر با گاز R410a و کولر گازی عادی با گاز R22 کار می کند. این داده ها روی برچسب سیستم تهویه مطبوع درج می شود. در زمان خرید حتما داده های موجود روی برچسب سیستم را بخوانید.

از راه های تشخیص کولر گازی کم مصرف، آمپر مصرفی اندک این سیستم ها می باشد که بر روی برچسب فنی آن ثبت می شود. همواره این مدل سیستم های تهویه مطبوع ۱۸ هزار مصرفی برابر ۷ آمپر بوده که در سیستم های تهویه عادی این مصرف به ۱۰ آمپر رسیده است.

از دیگر راه های تشخیص کولر گازی کم مصرف نحوه آمپر مصرفی آن می باشد. چنانچه با یک آمپر متر کلمپ آمپر را اندازه بگیرید دائما در حال تحول است. به عنوان مثال ۶ ، ۵، ۳ یا ۷ می باشد. اما کولر عادی دارای یک آمپر مشخص و ثابت می باشد. به عنوان مثال بر روی ۱۰ ثابت شده و زیاد نوسان پیدا نمی کنند.

نکات مهم در زمان خرید کولر گازی کم مصرف ال جی

در زمان خرید کولر گازی کم مصرف الی جی بهتر است به برچسب انرژی و پلاک توجه نمایید. روی برچسب های نامبرده شده نخست در پی نوع گاز بکار برده شده باشید. پس از آن به به شماره آمپر سیستم توجه نمایید. نوع گاز بکار برده شده در کولر گازی کم مصرف بایستی به جای R22 از R410a استفاده شده باشد.

بهتر است بدانید که دمای به جوش آمدن گاز R410a حدودا منفی ۵۲ درجه سانتی گراد می باشد ولی دمای به جوش آمدن گاز R22 حدودا منفی ۴۱ درجه سانتی گراد می باشد. اختلاف این دو گاز در مقدار به جوش آمدن تاثیر بسزایی در ایجاد سرما و هوای مطبوع در مدت زمان کمی خواهد داشت.

حتی در سامانه های کم مصرف شماره آمپر ، کم و تقریبا ۳.۲ می باشد اما در سامانه های قدیمی همواره بالای ۱۰ و گاها ۲۰ آمپر می باشد.
در زمان تهیه کولر گازی کم مصرف ال جی بایستی به ناحیه جغرافیایی خود نیز دقت نمایید. زیرا که اقلیم آب و هوایی ناحیه سکونت شما مسلما بر روی کارکرد کولر اثر می گذارد. برای مثال کولر گازی اینورتر مناسب نواحی جنوبی با نواحی کوهستانی متمایز خواهد بود.
افزون بر مواردی که بیان شد زمان خرید سیستم تهویه کم مصرف بایستی به اورجینال بودن آن دقت نمایید. در این صورت پیشنهاد ما به شما این است که حتما از فروشگاه های موثق دست به خرید این کولر گازی ها بزنید.

کولر گازی اجنرال مدل ASGS30LFCA

یکی از مناسب ترین، محبوب ترین و پرفروش ترین سیستم تهویه گازی در میان افراد، کولر های اجنرال می باشد. موتور این مدل از نوع توشیبا تولید کشور تایلند می باشد.

این نوع از کولر های گازی شامل گرید انرژی A+++ می باشند. این گرید معمولا بیشترین رده انرژی را دارا می باشد. حتی در این سیستم ها کیت های اینورتر بکار برده شده است. با تغییر شتاب کمپرسور با ملاحظه به دمای محوطه، مصرف برق را در قیاس با کولر های گازی عادی حدود ۷۳ درصد کم می کند. این مدل سیستم شامل ظرفیت ۳۰ هزار بوده و برای محوطه های تا ۱۰۰ متری مطلوب می باشد. برای خرید کولر گازی 30 هزار اجنرال کم مصرف اینورتر با نازلترین قیمت ها تهیه کنید.

کولر گازی ال جی مدل NP247SK3

موسسه ال جی هم جزوه مارک هایی است که در عرصه کم مصرف ترین سیستم های تهویه گازی حرف زیادی جهت گفتن دارد. این موسسه در این کولر گازی الجی 24000 مدل NP247SK3 , کیت اینورتر بکار برده که باعث شده یکی از کم مصرف ترین سیستم ها به حساب آید. بکارگیری برد فول دی سی اینورتر باعث شده مصرف برق سیستم تا ۸۳ درصد پایین آید. این کولر گازی دارای گرید +++A می باشد. از سوی دیگر ارتقا برد مدار باعث شده تا در مقابل بالا رفتن ولتاژ مصون شود و در مجموع ماندگاری سیستم افزایش یابد.

مزایای بکارگیری کولر گازی کم مصرف اجنرال

کولر گازی کم مصرف اجنرال با کم کردن خیلی زیاد مصرف انرژی باعث می شود تا شما هزینه کمتری را جهت قبض برق پرداخت کنید. مورد ذکر شده یکی از مزایای خیلی بزرگ برای خانواده های پرجمعیت می باشد. متاسفانه به علت چالش های بسیار اقتصادی و گرانی ، اکثر خانواده ها قادر به پرداخت هزینه های خیلی زیاد برق نیستند. چنانچه دوست دارید در مصرف برق و هزینه های خود صرفه جویی نمایید بهتر است کولر گازی کم مصرف خریداری نمایید.

این مدل کولر گازی با دارا بودن فیلتر هایی داخل خود هیچ گونه ذرات شناوری را به هوا وارد نمی کند. همچنین سبب کاهش مقدار رطوبت هم می شود. دیگر کولر ها نظیر کولر آبی به علت بکارگیری آب، مطبوع و خنک کردن هوا را به وسیله بالا بردن رطوبت انجام می دهند. کولر گازی کم مصرف اجنرال برخلاف سایر کولرها سبب کاهش رطوبت در هوا می شود. در آب و هوای شرجی بهتر است کولر گازی اینورتر بکار ببرید.

این برند کولر گازی نه فقط ابزاری جهت مطبوع و خنک کردن هواست بلکه می تواند به منزله یک وسیله گرمایشی بکار برده شود. این مزیت می تواند هزینه های شما را تا حد چشمگیری پایین آورد. در حقیقت در فصول گرم می توانید از آن جهت مطبوع کردن هوا و در فصل های سرد سال از آن جهت گرم کردن محیط استفاده کنید. این مورد ذکر شده می تواند یکی از مزایای خیلی عالی برای این برند کولر گازی باشد. در زمان خرید و نصب این سیستم تهویه مطبوع حتما بایستی گارانتی آن را اخذ نمایید. تا اگر هر نوع مسئله یا نقصی داشته باشد با رجوع به نمایندگی آن خدمات زیادی را دریافت کنید. برند اجنرال معمولا گارانتی و ضمانت نامه معتبری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

شما جهت خرید این سیستم های تهویه مطبوع کم مصرف می توانید به فروشگاه اینترنتی کولرنیو مراجعه کنید. این مرکز فروش یکی از واردکننده های معتبر این کولر گازی ها با بهترین قیمت ها می باشد. این مرکز فروش کولر گازی های برند اجنرال، ال جی و ... را با ۵ سال ضمانت و با مناسب ترین قیمت در دسترس مشتری ها قرار می دهد. ارسال و نصب کلیه کولر گازی های این مجموعه کاملا رایگان می باشد.

سخن آخر
بکارگیری کولر گازی کم مصرف امروزه خیلی مرسوم شده است. بکارگیری این سیستم در فصول گرم خیلی زیاد شده است. این کولر با کولر های دیگر تفاوت هایی دارد همانطور که از نامش پیدا است مصرف انرژی آن نسبت به کولر های معمولی کمتر است. چنانچه در زمان انتخاب این مدل کولر ها دچار تردید شده اید می توانید به مراکز فروش معتبر رجوع نمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

ارسال نظر