کوک موبایل مرکز تعمیرات تخصصی آیفون

در این پست قصد داریم در مورد کوک موبایل به عنوان اولین و بزرگترین مرجع تعمیرات موبایل در تهران توضیحاتی ارائه دهیم.

کوک موبایل مرکز تعمیرات تخصصی آیفون

چه صفحه گوشی تان شکسته و گلس آن ترک خورده باشد، و چه گوشی و یا تبلت خود را در داخل آب انداخته اید و یا با یکی از مشکلات بی شمار دیگر روبرو شده اید، فرقی نمی کند، داشتن یک موبایل معیوب و یا خراب بدترین چیزی است که می تواند برای یک کاربر گوشی های هوشمند جدید اتفاق بیفتد. اما نگران نباشید، می توانید به مراکز تعمیرات موبایل مجاز بروید و امیدوار باشید که تعمیر گوشی شما بیشتر از خرید موبایل جدید هزینه نداشته باشد (این برای من اتفاق افتاده است).

در این پست می خواهیم کوک موبایل به عنوان اولین و بزرگترین مرجع تعمیرات موبایل در تهران را به شما معرفی کنیم. در اینجا به برخی از مهمترین خدماتی که این مرکز ارائه می کند اشاره خواهیم کرد. خرید و فروش انواع گوشی های هوشمند، فروش قطعات موبایل اصلی، عرضه تکی و عمده ابزارهای تعمیرات موبایل، فروش لوازم جانبی موبایل، انواع هدفون و هندزفری های رایج در بازار، ساعت های هوشمند و خیلی های دیگر، علاوه بر خدماتی است که در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری تعمیرات موبایل انجام می دهد.

این مرکز، به لطف ماهرترین تعمیرکاران خود، تعمیرات آیفون را به صورت تخصصی تر و با نگاه ویژه انجام می دهد و با برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی خصوصی و گروهی، به امر آموزش تعمیرات موبایل می پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02167319 کوک موبایل تماس حاصل فرمایید.

اکثر قریب به اتفاق کاربران وقتی گوشی شان با مشکل و یا خرابی روبرو می شود، اولین کاری که می کنند به سراغ گوگل رفته و به دنبال مرکز تعمیرات موبایل معتبر می گردند. جایی که به آن اعتماد کامل داشته باشند و هزینه های زیادی به آنها تحمیل نشود. صدها پیشنهاد آنلاین وجود دارد، اما خوب می دانیم که یافتن مرکز تعمیر مناسب، چالش بزرگی است. پس، بیایید با هم به برخی از مهمترین خدمات این مرکز بپردازیم.

کوک موبایل مرکز تعمیرات تخصصی آیفون

تعمیرات آیفون در کوک موبایل

قبل از اینکه به خدمات تعمیرات آیفون در کوک موبایل بپردازیم، شایان ذکر است که این شرکت برای تعمیرات آیفون ، فقط از قطعات اصلی Apple iPhone استفاده می کند. در این مرکز تعمیرات آیفون با نرم افزارها، ابزارها و فرایندهای تشخیص اپل انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که تعمیر آیفون شما به صورت صد در صد موفق انجام شده است.

این که آیفون شما سری iPhone 12 باشد و یا مدل آیفون شما قدیمی باشد، در کوک موبایل تلفن شما با اطمینان کامل از بازگشت کیفیت آن به سابق، تعمیر می شود. برخی از رایج ترین تعمیراتی که این مرکز هر روز انجام می دهد عبارتند از:

  • تعویض گلس ال سی دی
  • تعویض باتری
  • تعویض دوربین ها

تعویض گلس ال سی دی آیفون در کوک موبایل

آیا ال سی دی ترک خورده و یا گلس شکسته، مانع لذت بردن شما از آیفون محبوب شما می شود؟ نگران نباشید! متخصصان تعمیرات آیفون کوک موبایل، ترمیم ال سی دی شکسته و نوسازی آن را در همان روز انجام می دهند و بازگشت کیفیت آن به قبل را تضمین می کنند. اگر گلس ال سی دی آیفون شما با ترک های ریز تارعنکبوتی همراه شده است و شرایط کار کردن با گوشی را برای شما سخت کرده است، از خدمات مقرون به صرفه، فوری و با کیفیت تعویض گلس کوک موبایل استفاده کنید.

در واحد تعویض گلس کوک موبایل علاوه بر نوسازی ال سی دی گوشی های آیفون، گلس شکسته انواع گوشی های سامسونگ، هواوی، شیائومی، نوکیا و غیره نیز در کمتر از 2 ساعت با گلس اورجینال موجود در بازار در کمتر از 2 ساعت انجام می شود.

کوک موبایل مرکز تعمیرات تخصصی آیفون

تعمیرات آیفون آب خورده در کوک موبایل

آیا آیفون شما در استخر یا ماشین لباسشویی، چند دور چرخیده است، یا کنار ساحل نشسته اید و آیفون تان آب خورده است؟ نگران نباشید! تعمیرات آیفون آب خورده در کوک موبایل یکی از تعمیرات حرفه ای برای رفع آسیب های ناشی از آب خوردگی در آیفون ها در همه مدل می باشد. اگر صاحب یکی از آیفون های آب خورده هستید، در اسرع وقت، به مرکز تعمیرات کوک موبایل مراجعه کنید. گوشی بلافاصله باز و خشک خواهد شد، رسوبات داخل آن تمیزکاری می شود و اجزای داخلی که به طور کلی آسیب دیده اند با قطعات اصلی تعویض می گردد. آیفون شما به زودی به خوبی یک آیفون جدید، کار خواهد کرد.

تعمیرات موبایل در مرکز تخصصی کوک موبایل

در کوک موبایل، تعمیرات موبایل در همه مارک ها و مدل ها از جمله گوشی ها و تبلت های سامسونگ، سونی، HTC، بلک بری و سایر دستگاه ها را تعمیر می کنیم. وقتی تلفن هوشمند شما با شکستگی صفحه نمایش، خرابی سوکت شارژ، ایرادات برد به خاطر آب خوردگی یا هر مشکلی که مانع از حداکثر استفاده از گوشی شما می شود انجام می شود و تعمیرکاران کوک موبایل آماده ارائه هرگونه خدمات تعمیرات موبایل به شما عزیزان می باشند. برای استفاده از خدمات تعمیرات گوشی و تبلت ارزان قیمت و با کیفیت با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید.

کوک موبایل مرکز تعمیرات تخصصی آیفون

هزینه تعمیرات موبایل در کوک موبایل

در مرکز تعمیرات گوشی و تبلت کوک موبایل، خدمات سریع و قابل اطمینان تعمیرات موبایل ارائه می گردد. به علاوه، کوک موبایل این تضمین را می دهد که تمام قطعات که قرار است تعویض شوند، کاملاً اصل می باشد. هزینه خدمات برتر تعمیرات موبایل در این مرکز مطابق با نرخنامه مصوب اتحادیه تعمیرکاران تهران بوده و اجرت تعمیرکاران حرفه ای ما، همواره، با در نظر گرفتن انصاف و حمایت از مشتری، در برخی مواقع حتی کمتر از این نرخ می باشد.

آموزش تعمیرات موبایل در کوک موبایل

آموزش تعمیرات موبایل در مرکز کوک موبایل یکی از خدمات عالی و ارزنده است که توسط اساتید و مدرسان خبره انجام می شود. دوره های آموزش تعمیرات موبایل، در این مرکز، به صورت خصوصی و در قالب چند نفره و گروهی متناسب با زمان و اوقات فراغت کارآموزان برگزار می شود. در کلاس های آموزش تعمیرات موبایل مباحث تئوری و عملی و با جزئیات کامل تدریس می گردد و در پایان هر دوره، به کارآموزان، مدرک معتبر ارائه می گردد. از تمام جوانان، زن و مرد، تعمیرکاران مبتدی و کارمندانی که به حرفه تعمیرات موبایل علاقمند هستند، دعوت می شود که با توجه به زمان های خالی خود، با شماره تلفن 02167319 واحد آموزش کوک موبایل تماس بگیرند و برای شرکت در دوره های آموزشی تعمیرات موبایل پیشرفته و تعمیرات آیفون تخصصی، ثبت نام نمایند.

ارسال نظر