آنتی ویروس برای تلفن همراه

رسانه کلیک - همگی ما بسیاری از کارهای روزانه مان را به واسطه تلفن همراه انجام می دهیم. این دستگاه ها نیز مانند سایر سیستم های کامپیوتری از حملات ویروسهای رایانه ای در امان نیستند. به همین جهت استفاده از آنتی ویروس برای تلفن همراه بسیار لازم و ضروری است.

آنتی ویروس برای تلفن همراه

شرکت نرم افزاری امن پرداز آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید را با قیمت بسیار مناسبی در اختیار کاربران قرار داده است. شاید اینگونه تصور کنید که آنتی ویروس های خارجی که با قیمت های هنگفت عرضه می شوند، عملکرد بهتری دارند، اما این تصور اشتباه است. پادویش با استفاده از تجربیاتی که در سال‌های گذشته به دست آورده، آنتی ویروس قدرتمندی را با قیمت بسیار مناسب به کاربران ارائه نموده است.

شما می توانید این اپلیکیشن را به مدت 20 روز به صورت رایگان از سایت « پادویش من » دریافت و استفاده نمایید و در صورت تمایل می توانید لایسنس یکساله محصول را خریداری نمایید.

مزایای آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید

با نصب آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید علاوه بر در اختیار داشتن یک آنتی ویروس قوی، می توانید از قابلیت های جانبی بی نظیری بهره مند شوید، که در ادامه به صورت مختصر به برخی از آن ها اشاره شده است:

فایروال: قابلیت فایروال به شما این امکان را می دهد که مشخص کنید چه نرم افزار یا چه دسترسی هایی به اینترنت انجام بگیرد و همچنین اینکه دسترسی کدام برنامه ها را به اینترنت قطع کنید.

آنتی فیشینگ: متاسفانه وجود صفحه های فیشینگ این روزها بسیار زیاد شده است و کلاهبرداری های زیادی به صورت اینترنتی از کاربران صورت می گیرد. به واسطه ویژگی آنتی فیشینگ در آنتی ویروس موبایل تمامی درگاه های پرداخت در تلفن همراه کاربر بررسی شده و در صورتی که درگاه پرداخت ایمن نباشد به کاربر هشدار می دهد.

سیستم ضد سرقت: یکی از مهمترین ویژگی هایی که قطعا آنتی ویروس اندروید را نسبت به رقبای خود متمایز می سازد، سیستم ضد سرقت پادویش است. این ویژگی باعث می شود که علاوه بر تامین امنیت شما در فضای مجازی، امنیت تلفن همراه شما در دنیای واقعی نیز تامین گردد. در ادامه به معرفی این قابلیت می پردازیم.

سیستم ضد سرقت در آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید

آیا تا به حال گوشی خود را گم کرده‌اید یا گوشی شما به سرقت رفته است؟ قابلیتی که می‌تواند در این شرایط به شما کمک کند سیستم ضد سرقت آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید می باشد. به واسطه سیستم ضد سرقت تلفن همراه با معرفی شماره سیم کارت شخصی معتمد در گوشی همراه تان در صورت مفقودی یا سرقت، امکان کنترل از راه دور گوشی تان فراهم می باشد. شما می توانید از راه دور، اطلاعات گوشی تان را پاک کرده یا گوشی خود را قفل نمایید. به واسطه این سیستم دیگر کاربران پادویش نگرانی را بابت سرقت اطلاعات گوشی خود ندارند. با سیستم ضد سرقت پادویش این امکان وجود دارد تا از موقعیت مکانی که گوشی در آن قرار دارد نیز مطلع شوید. هم چنین امکان ریست نمودن گوشی همراه نیز برای شما وجود دارد.

نکته جالب در قابلیت ضد سرقت آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید این است که اگر پس از سرقت، سیم کارت گوشی شما تعویض گردد یک پیامک به فرد معتمد ارسال شده و مشخصات سیم کارت جدید به وی اطلاع رسانی می گردد.

سخن پایانی

اگر قصد تهیه یک آنتی ویروس قدرتمند با ویژگی های جانبی بسیار کاربردی را دارید، آنتی ویروس پادویش نسخه اندروید انتخاب بسیار مناسبی برای شماست. با نصب این اپلیکیشن، تنها یک آنتی ویروس معمولی تهیه نکرده اید، بلکه از قابلیت های بی نظیری همانند سیستم ضدسرقت، آنتی فیشینگ، فایروال و غیره برخوردار خواهید شد.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر درباره آنتی ویروس موبایل به سایت www.mypadvish.ir مراجعه نمایید.

ارسال نظر