7 سوالی که باید هنگام استخدام مشاور سئو بپرسید

اگر وب سایت شما در صفحه اول نتایج جستجو در گوگل نشان داده نشود، ممکن است مشتریان بالقوه شما حتی از وجود شما اطلاع نداشته باشند. دیده شدن بهتر در موتورهای جستجو می‌تواند برای افزایش بازدید از وب‌سایت شما بسیار مهم باشد، چراکه می‌تواند منجر به افزایش آگاهی از نام تجاری و فروش و سود بیشتر شود.

7 سوالی که باید هنگام استخدام مشاور سئو بپرسید

اما اگر زمان و تخصص فنی لازم و کافی ، برای بهبود رتبه موتورهای جستجو و سئو سایت خود را ندارید ، تکلیف چیست؟ استخدام یک مشاور، بهینه ساز یا متخصص سئو با تجربه موتورهای جستجو منطقی است.

در اینجا 7 سوال اساسی وجود دارد که هنگام تصمیم برای کمک گرفتن از متخصص سئو باید بپرسید.

چه سوالاتی باید از مشاور سئو خود بپرسید؟

همانطور که گفتیم برای آن که به طور آگاهانه با یک متخصص سئو برای رشد و آنالیز سئو وب سایت خود همکاری داشته باشید نیاز دارید که سوالاتی را برای شفاف سازی نحوه عملکرد از صفر تا صد کار را بپرسید تا مانند یک حرفه ای کار خود را پیش ببرید.

1. آیا می‌توانم لیستی از مشتریان فعلی و قبلی داشته باشم؟

ونسا فاکس ، نویسنده کتاب بازاریابی در عصر گوگل (ویلی ، 2012) و بنیانگذار Nine By Blue ، یک سیاتل ارائه دهنده نرم افزار مبتنی بر سئو ، می گوید که یک مشاور معتبر سئو باید برای به اشتراک گذاشتن یک لیست مختصر از مشتریان فعلی و سابق و اطلاعات تماس آن ها آماده باشد.

این منابع می توانند به شما کمک کنند تا میزان کارآیی آن مشاور سئو را تشخیص دهید و همچنین تأیید کنید که شخص واقعاً در کمپین های سئو خاصی کار کرده است. به گفته فاکس ، مشتریان سابق ممکن است تجزیه و تحلیل خاصی ارائه ندهند ، اما آنها حداقل می‌توانند به شما بگویند که رتبه جستجوی آن ها ، به ویژه در تبدیل و جذب مخاطب ، با توجه به نتیجه مستقیم مشاوره ، آیا تأثیر مثبتی داشته است؟!

2. چگونه رتبه سایتم در موتورهای جستجوی را بهبود می‌بخشید؟

رند فیشکین ، بنیانگذار Moz ، یک شرکت نرم افزاری بازاریابی اینترنتی مستقر در سیاتل و نویسنده کتاب The Art of SEO هشدار می دهد ، از متخصصان سئو که آزادانه در مورد روشهای خود به طور مفصل بحث نمی کنند ، خودداری کنید . آنها باید استراتژی هایی را که برای بالا بردن رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو استفاده می کنند ، توضیح دهند و همچنین تخمین بزنند که چقدر طول می کشد تا واقعاً به اهداف کمپین سئو که در مورد آنها توافق دارید برسید.

اطمینان حاصل کنید که مشاوره سئو شامل بررسی فنی اولیه وب سایت شما برای از بین بردن مشکلاتی است که می تواند رتبه موتورهای جستجو را کاهش دهد.این موارد شامل لینک های شکسته و صفحات خطا می‌تواند باشد. مشاوران همچنین باید استراتژی بهینه سازی آن صفحه سایت را ارائه دهند .

3. آیا می‌توانید تضمین کنید که وب سایت من در گوگل رتبه اول را کسب می کند؟

اگر مشاور سئو پاسخ مثبت داد ، فاکس هشدار می دهد از او و چنین ادعایی فرار کنید.او می گوید اگرچه تضمین رتبه شماره یک در هر موتور جستجو غیر اخلاقی است ، برخی از مشاوران سئو چنین تضمین های ساختگی را ارائه می دهند.

اگر مشاور سئو مدعی ارتباط داخلی با گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری است که رتبه بندی نتایج جستجو را در اختیار شما قرار می دهد ، آن را یک پرچم قرمز در نظر بگیرید. فقط گوگل ، بینگ و یاهو می توانند میزان بالا یا پایین بودن وب سایت ها در نتایج جستجوی خود را کنترل کنند.

4. آیا در بهبود نتایج جستجوی محلی تجربه دارید؟

رند می گوید ظاهر شدن در نتایج بالای موتورهای جستجوی محلی برای کسب و کارهای کوچک که سعی در جذب مشتریان نزدیک دارند بسیار مهم است. شما به یک مشاور و متخصص در زمینه تکنیک های سئو محلی نیاز دارید.

اگر وب سایت شما برای آنچه به عنوان سئو محلی شناخته می شود بهینه شده است ، باید زمانی که فردی در نزدیکی شما کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می کند ، ظاهر شود. برای دستیابی به این هدف ، یک مشاور سئو باید شهر و محل کسب و کار شما را توسط برچسب های عنوان وب سایت شما و توضیحات متا بهینه کند و سایت شما را برای گوگل درفهرست های آنلاین مشاغل که به یک منطقه جغرافیایی خاص ارائه می دهند ، قرار دهد.اگر شما هم نیاز به شرکت سئو برای بیزینس محلی تان دارید می‌توانید با مشاوره آژانس نبض مارکتینگ این کار را آسوده تر انجام دهید.

استخدام مشاور سئو

5. چگونه موفقیت کمپین های سئو خود را اندازه گیری می کنید؟

برای سنجش موفقیت تلاش های سئو ، باید دقیقاً میزان ترافیک ارسال شده به وب سایت شما و منبع آن را ردیابی کنید. مشاوران سئو باید در استفاده از گوگل آنالیتیکس برای ردیابی بهبود رتبه ‌بندی سایت شما در موتورهای جستجو، تعداد لینک‌هایی که از سایر وب‌سایت‌ها به سمت وب‌سایت شما هدایت می‌کنند، انواع کلمات کلیدی که جستجوگران برای یافتن سایت شما استفاده می‌کنند و موارد دیگر، تجربه داشته باشند.

حتماً بپرسید که هر چند وقت یک ‌بار قصد دارند این تحلیل‌های مهم را با شما به اشتراک بگذارند و چگونه از داده‌ها برای بهبود مستمر رتبه‌ بندی موتورهای جستجو و ترافیک وب ‌سایت شما استفاده می‌کنند.

موفقیت کمپین های سئو

6. چگونه و هر چند وقت یکبار ارتباط برقرار خواهیم کرد؟

سبک های ارتباطی مشاوران سئو و استانداردهای خدمات مشتری متفاوت است. شما باید فردی را پیدا کنید که رویکردش به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت داشته باشد. بپرسید آیا مشاور سئو شما ترجیح می دهد شخصاً و حضوری یا از طریق تلفن ، اسکایپ ، پیام کوتاه یا ایمیل صحبت کند. دریابید که او هر چند وقت یک بار با به‌ روزرسانی وضعیت با شما تماس می‌گیرد.

7. کارمزد و شرایط پرداخت شما چیست؟

البته باید بدانید که چقدر هزینه از شما دریافت می‌شود و همچنین اینکه آیا مشاور به صورت ساعتی یا پروژه ای حقوق می‌گیرد. پرداخت های مبتنی بر پروژه رایج ترین نوع در صنعت مشاوره سئو هستند که قیمت سئو را تعیین می‌کنند و بسته به اندازه و پیچیدگی پروژه می توانند بسیار متفاوت باشند.مشاوره های ساعتی از ساعتی 200 هزار تومن دریافت می‌شود و تا پرداخت های چند میلیونی ادامه دارد.

همچنین برای هزینه های پروژه ای هم بسته به نوع پروژه متفاوت می‌باشد.نکته دیگر مربوط به سوالات مرتبط با نوع پرداخت است که هر چند وقت یکبار پرداخت ها انجام می‌شود.همچنین آیا در ازای تاخیر پرداخت ها نیز سودی دریافت می‌شود یا خیر؟

نبض مارکتینگ

نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ ،با دارا بودن متخصصین با تجربه در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ، دارای نمونه کار های بسیاری است که آماده خدمت رسانی به کسب و کارهایی است که تازه شروع به راه اندازی سایت کرده اند و نیاز به سئو و دیده شدن بیشتر در موتورهای جستحو دارند یا از این مراحل گذشته اند و نیاز به بهبود سئو سایت خود دارند.شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان از ما با شماره 02188815943 تماس داشته باشید.خوشحال می‌شویم که به گسترش کسب و کارتان کمک کنیم.

Nabzemarketing.com

ارسال نظر