استخر آبگرم یا چشمه آبگرم؟ در رامسر همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد

رامسر از شهرهای بسیار زیبای شمال کشور است و در تمام فصول سال پذیرای گردشگران زیادی است که برای اقامت چند روزه خود معمولا به‌دنبال اجاره ویلا هستند.

استخر آبگرم یا چشمه آبگرم؟ در رامسر همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد

رامسر منطقه‌ای با جنگل‌های هیرکانی، ساحل زیبا، چشمه‌های آبگرم و جاذبه‌های دیدنی بسیاری است. اگر قصد دارید رامسر را به‌ع نوان مقصد سفر خود انتخاب کرده و برای اجاره ویلا رامسر اقدام کنید، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

با شهر رامسر و جاذبه‌های آن بیشتر آشنا شوید

برای اجاره ویلا در رامسر و گذراندن اوقاتی خوش و مفرح در این منطقه بهتر است تا با مکان‌های تفریحی و دیدنی این شهر آشنا شوید. بی‌دلیل نیست که رامسر را عروس مازندران می‌گویند، قرارگیری در کنار دریا از یک سو و ارتفاعات البرز و جنگل‌های سرسبز از طرف دیگر زیبایی ویژه‌ای به این شهر داده است. علاوه ‌بر جاذبه‌های طبیعی، این شهر مکان‌های تاریخی و تفریحی نیز دارد.

چشمه­ های آبگرم

حتما تا به ­حال درباره خواص درمانی چشمه های آب­گرم شنیده اید؟ یک تفریح آبی دوست داشتنی که به شما در کاهش دردهای عضلانی نیز کمک می­کند. کشور ما به خاطر داشتن کوه­های آتشفشانی دارای آب گرم ها و چشمه های معدنی زیادی در شهرهای مختلف است که شهر رامسر نیز یکی از این مناطق به شمار می رود.

آبگرم­های این منطقه از دل رشته کوه های البرز سرچشمه می­گیرد و در مناطق مختلف این شهر به­ صورت چشمه های متنوع دیده می­شود. چشمه­های گوگردی معروف رامسر در چندین منطقه داخل و خارج شهر دیده می­شود. در این شهر شما می­توانید به انتخاب خود به استخرهای آبگرم طبیعی بروید یا به دل طبیعت بزنید و از آب­تنی کردن در چشمه­های گوگردی نهایت لذت را ببرید. اجاره ویلا در رامسر در این منطقه، جذابیت­های خاص خود را دارد.

آبگرم سادات شهر

برای رسیدن به این منطقه باید 4 کیلومتر از شهر فاصله بگیرید و تا نرسیده به شهر تنکابن حرکت کنید. چندین چشمه مختلف در این بخش قرار دارد که شامل سنگ بنه، اشکرگرما و آبگرم کش است. آبگرم سادات محله از سری استخرهای عمومی در این شهر است که در واقع با کمک لوله کشی این آب را از سرچشمه آن تا محل اصلی استخر آورده اند.

تحقیقاتی که روی این آب­ها صورت گرفته نشان­دهنده خواص درمانی آنها است. حتی برخی معتقدند که استشمام گازهای خارج شده نیز بر سلامت دستگاه عصبی افراد تاثیرگذار است. بعضی افراد تنها با هدف استفاده از این موهبت طبیعی به دنبال اجاره ویلا در این مناطق هستند.

چشمه های این منطقه ظاهری شبیه به خزینه ­های قدیمی دارد که خود باعث علاقمندی افراد به این منطقه می شود.

چشمه سنگ بنه

برای رفتن به این مکان باید در مسیر سادات­شهر حرکت کنید و بعد از حدود 20 دقیقه که از شهر رامسر دور شدید تابلوی مربوط به این آب­گرم را مشاهده خواهید کرد. می­توانید در عین حال برای اجاره ویلا در رامسر و این منطقه نیز، اطلاعات لازم را کسب کنید.

چشمه کش

یکی از مناطقی است که به دلیل داشتن بافت قدیمی و خاص آن علاوه بر گردشگران داخلی بسیاری از توریست­های خارجی نیز به این منطقه مراجعه می­کنند. چشمه کش در 12 کیلومتری رامسر قرار دارد.

استخر آبگرم هتل پارسیان

اگر دوست دارید در یک فضای مدرن وقت خود را سپری کنید مجموعه استخرهای آب­گرم در این شهر چنین خدماتی را برای مسافران ایجاد کرده است. یکی از استخرهای مدرن در این شهر مربوط به هتل پارسیان است که امکانات مختلفی را برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته است.

در این مجموعه که دارای چندین وان جداگانه برای آقایان و بانوان است، نکات بهداشتی و امکانات لازم مانند پارکینگ عمومی و فروشگاه موادغذایی برای حضور عموم افراد فراهم شده است. پس از اجاره ویلا در رامسر و حضور در این مجموعه، شما در این مکان می توانید با پرداخت هزینه ای پایین از بخش عمومی یا خصوصی آن استفاده کنید.

بر اساس آمارهایی که وجود دارد در 6 ماه اول هر سال به صورت میانگین 800 نفر و در فصول سرد نیز حداقل 400 نفر از استخرهای این مجموعه استفاده می­کنند که اغلب این افراد شامل گردشگران داخلی و افرادی است که از خارج کشور برای دیدن این شهر می آیند.

از مجموعه های مختلف دیگری که در سطح شهر فعالیت دارند می توان به آب­گرم ­های محمودگرما، عزیزگرما و مادرشاه اشاره کرد.

آبگرم مادرشاه

از نظر موقعیت مکانی این جاذبه طبیعی پشت هتل رامسر و در نزدیکی کاخ رامسر و موزه تاریخ و فرهنگ این شهر قرار دارد، امکانات و خواص درمانی این چشمه علاقمندان زیادی را به خود جلب کرده است. به گفته مردم محلی این مکان محل رفت وآمد مادر محمدرضا شاه پهلوی بوده است به­ همین دلیل با این نام شناخته می­شود.

اغلب افراد با توجه به خواص درمانی این چشمه برای بهبود درد مفاصل و کمر به این شهر سفر می­کنند. در نزدیکی این محل آب­گرم دیگری با نام سنا نیز وجود دارد. اگر دنبال اجاره ویلا در رامسر و منطقه­ای نزدیک به آب­گرم هستید به سایت جاباما مراجعه نمایید تا اقامتگاه مورد نظر خود را پیدا کنید.

خواص بارز آبگرم های رامسر

از آنجایی که طبق مطالعات طب سنتی گفته می­شود که آب­گرم این شهر با دمای 42 درجه برای حرارت درمانی، آرامش روان و درمان برخی بیماری­های پوستی مناسب است معمولا بسیاری از مسافران به قصد بهره بردن از این امکانات وارد این شهر می­شوند.

مواد معدنی از قبیل گوگرد، بیکربنات کلسیم، کلر و منیزیم سبب شده تا این آب برای درمان دردهای عصبی و عضلانی مناسب باشد. مطمئنا برای دوری از مشغله های فکری، رفتن به این مناطق نه تنها جنبه تفریحی دارد بلکه باعث تمدد اعصاب شما نیز خواهد شد.

پیشنهاد می­کنیم پس از اجاره ویلا در رامسر و در زمان اقامت خود در این شهر فقط به دیدن دریا و جنگل اکتفا نکنید و از این منبع طبیعی نیز نهایت بهره را ببرید.

آیا هنوز برای سفر و اجاره ویلا رامسر تردید دارید؟

رامسر از شهرهای زیبای مازندران است که طبیعت بکر و مکان­های دیدنی آن، گردشگران زیادی را روانه این شهر می کند و البته پیدا کردن و اجاره ویلا رامسر مناسب یکی از مشکلات گردشگران است. علاوه ­بر طبیعت بی نظیر که در اکثر شهرهای شمالی شاهد آن هستیم وجود مکان­های سیاحتی و چشمه­های آب­گرم متعدد در رامسر آن را به مقصد اول خیلی از مسافران تبدیل کرده است.

فرقی ندارد شما ترجیح دهید در استخر آب­گرم وقت بگذرانید یا از چشمه­های آب­گرم در دل طبیعت استفاده کنید، این شهر هر دو امکان را برای مسافران خود فراهم کرده است. اگر دغدغه اجاره ویلا در رامسر با امکانات مناسب را دارید؛ سایت جاباما کار شما را راحت می­کند.

چشمه های متعدد این شهر شامل محمود گرما، عزیرگرما، آبگرم مادرشاه و تعداد دیگری از این قبیل وجود دارد که با وجود شواهدی مبنی بر خواص درمانی آنها بسیاری از مسافران را به سمت این شهر می کشاند.

ارسال نظر