انقلابی در صنعت هواپیمایی کشور؛ هما بلاک‌چین را به پرواز درآورد!

رسانه کلیک - با امضا قرارداد همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) و شرکت ققنوس، برای اولین بار در ایران، فناوری بلاکچین در صنعت هوانوردی و گردشگری مورد استفاده قرار گرفت.

انقلابی در صنعت هواپیمایی کشور؛ هما بلاک‌چین را به پرواز درآورد!

هما به عنوان بزرگترین و با سابقه ترین ایرلاین ایرانی، با بهره گیری از توان نیروهای خلاق و نوآور و همچنین مشارکت با مجموعه معظم ققنوس، اولین خط هوایی است که به‌منظور حرکت در مسیر اقتصاد دیجیتال و در راستای استفاده از فناوری بلاک‌چین در صنعت هوانوردی و گردشگری به توکن‌سازی پرواز اقدام نموده است و قصد دارد با انتشار توکن بلیت هما تحت عنوان هماتیک تحولی در سیستم فروش صنعت هوایی کشور ایجاد کند.

همکاری شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)

رشد و پیشرفت فناوری‌های تحول‌ساز در تمام زمینه ها در حال انجام است، صنعت هوانوردی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به زودی شاهد استفاده این فناوری ها از جمله قراردادهای هوشمند در بستر بلاکچین، در ابعاد مختلف صنعت اویونیک در هما خواهیم بود.

بدین منظور مقدمات زیرساخت هایی جهت توسعه و راهبری اقتصاد دیجیتال را با راهبری و مشارکت شرکت توسعه پندار پرواز در صنعت هوانوردی و گردشگری در مجموعه هما ایجاد نمودیم، که امید داریم بستری مناسب برای توسعه این صنایع در کشور باشد.

فناوری بلاکچین در صنعت هوانوردی و گردشگری

لذا با بهره گیری از این زیرساخت ها، شاهد فصل جدیدی در صنعت هوانوردی و مجموعه هما هستیم که با تغییرات بزرگ و همگام با فناوری های روز دنیا، و خارج از ساختارهای قدیمی، آماده ارائه خدمات نوآورانه به مشتریان عزیز و وفادار هما هستیم.

باشد که این گام آغازگر راهی پر خیر و برکت برای ارائه دهندگان این صنعت و مصرف کنندگان آن باشد.

ارسال نظر