بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای آموزش زبان انگلیسی

رسانه کلیک - یادگیری زبان یکی از اهداف مهم بسیاری افراد است که در لیست کارهای شنبه آینده آن‌ها قرار دارد، اما متاسفانه این شنبه هیچ روزی فرا نمی‌رسد!

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای آموزش زبان انگلیسی

شاید یک دلیل آنکه از یادگرفتن زبان انگلیسی فراری هستید پر هزینه بودن راهکارهای آموزشی و دشوار بودن حضور مستمر در کلاس‌های زبان است. خوشبختانه این روزها اپلیکیشن‌های بسیار خوبی در دسترس هستند که به کمک آن‌ها می‌توانید سطح زبان انگلیسی خود را به میزان قابل توجهی ارتقا دهید. درست است که هیچگاه برای یادگیری دیر نیست، اما هر چه زودتر شروع‌ کنید ذهن شما توانایی بیشتری برای فراگیری دارد. توصیه کارشناسان به والدین هم این است که از کودکی شرایطی را فراهم کنند که فرزندانشان با لغات انگلیسی آشنا شوند. نصب اپلیکیشن‌های اندروید مخصوص کودکان که بازی و یادگیری را ترکیب کرده راهکار خوبی است که کودکانتان را با یادگیری زبان انگلیسی آشتی می‌دهد.

موثرترین راهکارهای یادگیری زبان انگلیسی کدام‌ها هستند؟

اگر اهداف یادگیری خود را یادداشت کنید و هدف بزرگتان را به هدف‌های کوچکتر تقسیم کنید، انجام کار ساده‌تر می‌شود و در عین حال هدف در ذهن شما دست یافتنی‌تر خواهد بود. خواندن کتاب داستان و رمان به زبان انگلیسی هم راهکاری است که سرعت یادگیری شما را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

اگر آنچه به انگلیسی می‌گویید را ضبط کنید و به آن گوش فرا دهید توانایی تلفظ لغات و عبارات هم در شما تقویت می‌شود.

یادگیری و آموزش زبان با اپلیکیشن های اندروید به شما این امکان را می‌دهد که در اتوبوس، تاکسی و در تمام زمان‌های فراغت خود برای یادگیری یک زبان جدید استفاده کنید.

انگلیسی در مقایسه با برخی زبان‌ها مثل فرانسه و آلمانی چندان پیچیده و دشوار نیست، به همین دلیل استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی یک راهکار مقرون‌به‌صرفه و آگاهانه است و به شما کمک می‌کند سریع‌تر آموزش ببینید.

در کنار استفاده از این راهکار، خوب است که فیلم‌های انگلیسی را به زبان اصلی ببینید و اخبار انگلیسی گوش دهید تا به تلفظ کلمات عادت کنید و مهارت‌های زبانی شما به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. از واژه‌ها شروع کنید و یادگیری خود را به فعل‌ها و قوانین دستوری زبان انگلیسی گسترش دهید. به این ترتیب در گذر زمان پیشرفت قابل توجهی خواهید داشت و می‌توانید تغییرات زیادی را در خود ملاحظه کنید.

یادگیری زبان انگلیسی

برای یادگیری زبان انگلیسی چقدر زمان لازم است؟

یادگیری یک پروسه زمان‌بر است، هرچه بیشتر وقت بگذارید و پشتکار داشته باشید قطعا نتایج بهتری هم به دست خواهید آورد. کارشناسان توصیه می‌کنند در روز بین 2 تا 3 ساعت برای یادگیری زبان انگلیسی وقت بگذارید، بعد از گذشت یک سال تغییرات بزرگی را در مهارت‌های زبانی مشاهده می‌کنید. یک راهکار پر طرفدار یادگیری انگلیسی سلف استادی یا (self study) است که بهترین ابزاری که به این شیوه آموزشی کمک می‌کند، اپلیکیشن‌های آموزشی هستند. این اپلیکیشن‌های اندروید و IOS برای کاربردهای مختلف و سنین متفاوت طراحی شده است. شما بسته به سن و اهدافی که از یادگیری زبان انگلیسی دنبال می‌کنید می‌توانید ابزار مناسب را انتخاب کرده و خریداری کنید.

زینسی بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی که برای فارسی زبانان طراحی شده را یکجا گردآوری کرده تا شما با یک نگاه ساده بتوانید آنچه برای شما و فرزندانتان مناسب است را انتخاب کنید. هدف زینسی این است که به شما کمک کند بهترین اپلیکیشن‌ها را که به توسعه شخصی شما و کسب‌وکارتان کمک می‌کند را در بستری امن و مناسب پیدا کنید.

در اینجا 2 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان از نگاه زینسی را به شما معرفی می‌کنیم تا بیشتر با ابزارهای باکیفیت موجود در بازار آشنا شوید. نگران نباشید ما فقط به فکر کودکانتان نیستیم برای خودتان هم برنامه‌های آموزشی خوبی داریم، در این لیست می‌توانید برای خودتان هم 2 اپلیکیشن اندروید زبان انگلیسی مناسب پیدا کنید.

اپلیکیشن‌های اندروید آموزش زبان کودکان

اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان کار شما را برای آموزش زبان به فرزندانتان آسان کرده و می‌توانید هم کودک خود را با آن سرگرم کنید و هم دانش او را در زمینه یادگیری زبان بالا ببرید.

پاپیتا

این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی بازی و یادگیری را ترکیب کرده و برای رده‌های سنی مختلف امکانات آموزشی متناسبی را فراهم کرده است. تمرکز پاپیتا یادگیری الفبای انگلیسی است، بعد از این مرحله کودکان را با رنگ‌ها و اعداد انگلیسی آشنا می‌کند و در نهایت به سراغ جمله سازی می‌رود. گاهی کودکان انقدر سرگرم بازی‌های آموزشی این اپلیکیشن می‌شوند که فراموش می‌کنند در حال یادگیری زبان هستند و با علاقه به یادگیری ادامه می‌دهند.

زبان‌زی

این اپلیکیشین کار یادگیری زبان انگلیسی کودکان را برای والدین ساده می‌کند، این شیوه یادگیری به قدری سرگرم کننده است که نه تنها کودکان بلکه بزرگترها هم به آموزش از این طریق ترغیب می‌شوند و به یادگیری اعتیاد پیدا می‌کنند. محتوای آموزشی این اپلیکیشن بسیار جذاب است و از منابع روز دنیا برای تولید آن استفاده شده است.

با تکرار و تمرین آموزش‌های موجود در این اپلیکیشن به راحتی زبان یاد بگیرید و از آموخته‌های خود به صورت عملی استفاده کنید.

یادگیری زبان انگلیسی با پاپیتا اپلیکیشن‌های اندروید آموزش زبان بزرگسالان

شما با کمک این اپلیکیشن‌ها می‌توانید، گرامر، خواندن، نوشتن و مکالمه بیاموزید و خود را در زبان انگلیسی قوی کنید. در حقیقت شما با کمک این اپلیکیشن‌ها به کمک متن، تصاویر، ویدیو و صدا زبان انگلیسی خود را تقویت کرده و می‌توانید در این مسیر پیشرفت کنید.

مانامو

این اپلیکیشن در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته زبان انگلیسی را به علاقه‌مندان بزرگسال یادگیری انگلیسی آموزش می‌دهد. شما در این اپلیکیشن با دیدن ویدئوهای آموزشی و بازی انگلیسی یاد می‌گیرید تا آموخته‌هایتان در ذهنتان ماندگار شود. در این اپلیکیشن موسیقی‌های برجسته انگلیسی هم برای یادگیری بهتر در دسترس شما قرار گرفته تا بتوانید با گوش دادن به آن‌ها سطح زبان انگلیسی خود را ارتقا دهید.

اکسین چنل

آموزش این اپلیکیشن بر ارائه فیلم و ویدئوهای آموزشی استوار است. فیلم‌ها و ویدئوهای آموزشی بر اساس موضوعات مختلف تقسیم بندی شده تا دایره لغت‌های شما را در آن موضوع خاص افزایش دهد. این اپلیکیشن کاربران را سطح بندی نمی‌کند و شما بر اساس میزان توانایی و علاقه خود می‌توانید دانسته‌های زبانی‌تان را ارتقا دهید.

یادگیری زبان انگلیسی این روزها مثل گذشته یک غول ترسناک و دور از دسترس نیست؛ بلکه به کمک اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی که در اختیار شما قرار گرفته به راحتی می‌توانید در هر زمان و مکانی که برای خودتان مناسب‌تر است به کمک تماشای فیلم، موسیقی و راهکارهای آموزشی آمیخته با سرگرمی، انگلیسی یاد بگیرید و به توسعه فردی خود و فرزندانتان بپردازید. امروزه یادگیری زبان برای برقراری ارتباط با جهان خارج به یک ضرورت تبدیل شده و حال که ابزارهای خوب زیادی در دسترس است لازم است از آن نهایت استفاده را ببرید.

منبع: وب سایت زینسی

ارسال نظر