با سایت دکتر ساینا تمام مشکلات پزشکی خود را برطرف کنید

رسانه کلیک - اگر به دنبال مشاوره آنلاین با یک پزشک حاذق می‌گردید ما به شما سامانه دکتر ساینا ( drsaina ) را معرفی می‌کنیم. با مراجعه به وبسایت این استارت‌آپ می‌توانید گفتگو با دکتر را در هر مکان و زمانی تجربه کنید.

با سایت دکتر ساینا تمام مشکلات پزشکی خود را برطرف کنید

شما در طول یک سال چند بار وضعیت سلامت خود را بررسی می‌کنید؟ از اهمیت مراجعات پزشکی آگاهی دارید یا گفتگو با دکتر را به شرایط اضطراری موکول می‌کنید؟ متاسفانه بیشتر ما تا زمانی که از بیماری رنج نبریم یا علائم آن را در بدن خود تشخیص ندهیم به پزشک مراجعه نمی‌کنیم.

همچنین گاهی افراد بعد از ابتلا به بیماری به جای دریافت خدمات پزشکی به خوددرمانی رو می‌آورند. عدم مراجعه به موقع به مطب‌ پزشکان و مراکز درمانی و تجویزهای خودسرانه می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای سلامت شما به همراه داشته باشد. اگر شیوع کرونا موجب شده گفتگو با دکتر و درمانتان را به عقب بیندازید ما به شما سامانه دکتر ساینا ( drsaina ) را معرفی می‌کنیم. با مراجعه به وبسایت این استارت‌آپ می‌توانید گفتگو با دکتر را در هر مکان و زمانی تجربه کنید.

چه خدماتی توسط دکتر ساینا ارائه می‌شود؟

دکتر ساینا یک سامانه هوشمند پزشکی از راه دور (Telemedicine) است. این سامانه بیش از 450 پزشک در 44 زمینه تخصصی را کنار یکدیگر جمع کرده تا بتواند به کاربران مشاوره آنلاین و تلفنی ارائه دهد. دیگر برای گفتگو با دکتر نیازی به مراجعه حضوری ندارید و تنها زمانی به مراکز درمانی مراجعه می‌کنید که مشکلتان از طریق اینترنت برطرف نشود. قطعا شما هم برای عدم مراجعه به مطب‌های پزشکی دلایلی دارید. اما اگر همچنان مراجعات حضوری پزشکی را ترجیح می‌دهید از شما می‌خواهیم فرآیند گفتگو با دکتر را یک بار با هم مرور کنیم.

  • گرفتن نوبت برای مراجعه:
    اولین قدم برای مراجعه به مطب‌ها و مراکز پزشکی گرفتن نوبت حضوری است. تا به حال چند بار پشت خط تلفن برای گرفتن یک نوبت معطل بوده‌اید؟ تجربه نشان داده این مورد یکی از دغدغه‌های بیماران برای مراجعات پزشکی است.
  • سفر درون‌شهری یا برون‌شهری برای رسیدن به مقصد:
    با توجه به بزرگ شدن شهرها در حال حاضر، باید خیلی خوش شانس باشیم که مطب پزشک مورد نظرمان نزدیک محل سکونتمان باشد. در غیر اینصورت برای گفتگو با دکتر باید یک سفر درون شهری با احتمال مواجه شدن با ترافیک را در نظر بگیرید. قطعا این مورد نیاز به تذکر ندارد که برای این رفت و آمد باید هزینه‌ای نیز در نظر بگیرید.
  • منتظر بودن در مطب پشت اتاق پزشک:
    حتما شما هم این موضوع را تجربه کرده‌اید که با وجود رسیدن به موقع به مطب باز هم برای گفتگو با دکتر معطل بوده‌اید. متاسفانه گاهی ناهماهنگی‌ها موجب به وجود آمدن چنین مشکلاتی می‌شوند.
  • پذیرفتن ریسک ابتلا به بیماری کرونا:
    در حال حاضر روزانه جمعیت بسیاری از مردم عزیز کشورمان در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می‌‌دهند. در شرایطی که حضور در مراکز سربسته احتمال انتقال ویروس کرونا را افزایش می‌دهد حضور در مراکز پزشکی خطرناک است.

راه پر پیچ و خم گفتگو با دکتر در مراجعات حضوری فقط با چند کلیک در هر مکانی به مقصد می‌رسد. برای هر مشکلی از بیماری‌های عفونی، پوست و اطفال تا مسائلی که به دست روانشناسان قابل حل هستند در سامانه دکتر ساینا راه‌حل و یک تخصص مشخص وجود دارد.

سامانه دکتر ساینا

گفتگو با دکتر در این سامانه چطور انجام می‌شود؟

شاید از خودتان بپرسید مشاوره از راه دور برای چه افرادی مناسب است؟ این نوع مشاوره در حال حاضر و با شیوع کرونا برای همه مناسب است. بسیاری از سالمندان برای بیرون آمدن از منزل مشکلاتی دارند. شما می‌توانید برای عزیزانتان مشاوره تلفنی بگیرید تا گفتگو با دکتر داشته باشند.

همچنین گاهی علائم خطرناکی از بیماری را در فرزندانتان احساس می‌کنید. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز برای مشاوره آنلاین اقدام کنید و با گفتگو با دکتر نگرانی‌هایتان را کاهش دهید. برای گفتگو با دکتر وارد سامانه www.drsaina.com شوید.

تخصص مورد نظر خود را ثبت کنید و از لیست پزشکان مورد نظرتان یک نفر را انتخاب کنید. با مشخص کردن نوع گفتگو با دکتر به صورت آنلاین یا تلفنی و پرداخت مبلغ می‌توانید با پزشکان مجرب و حرفه‌ای در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید اپلیکیشن دکترساینا را در گوشی تلفن همراه خود نصب کرده و یک مجتمع پزشکی را کنار خود داشته باشید.

چطور در میان لیست پزشکان انتخاب کنید؟

معیار شما برای انتخاب یک پزشک چیست؟ چه عواملی در گفتگو با دکتر برای شما اهمیت دارد؟ معمولا سابقه، رزومه کاری، نظر مراجعه کنندگان و تعداد مشاوره می‌توانند معیار خوبی برای انتخاب باشند. این فاکتورها در دکتر ساینا وجود دارند؟ بله کافیست پروفایل کاربری پزشک مد نظرتان را مشاهده کنید. تعداد مشاوره‌های آنلاین و تلفنی او در سامانه، رزومه و تجربه او همچنین نظرات کاربران بدون هیچ سانسوری در پروفایل وجود دارد. به این ترتیب می‌توانید در میان گزینه‌ها انتخاب کنید.

سامانه آنلاین مشاوره پزشکی دکتر ساینا چرا دکتر ساینا را انتخاب کنیم؟

دکتر ساینا با پشتیبانی شبانه‌روزی از کاربران، میزان رضایت بالایی از سمت آنها کسب کرده است. مشاوره از راه دور دکتر ساینا همانطور که اشاره شد باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌شود. بدون نیاز به مراجعه با قبول ریسک ابتلا به کرونا در منزل یا محل کارتان گفتگو با دکتر داشته باشید.

در صورت عدم رضایت شما مبلغ پرداختی مشاوره به شما عودت داده می‌شود. اگر همچنان قصد مراجعه حضوری داشتید می‌‌توانید با مراجعه به سامانه نوبت خود را به صورت آنلاین اخذ کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که در عصر تکنولوژی با این موج همراه شوید و مطمئن باشید تجربه خوبی از ارتباط با دکتر در ذهنتان ثبت خواهد شد. تضمین بهترین کیفیت خدمات پزشکی مسئولیتی است که دکتر ساینا به خوبی از پس آن برآمده است.

ارسال نظر